Dat is nog wat anders dan een betuttelende of een autoritaire staat.quote:
Dat is in een flat dan ook behoorlijk tokkie, behalve als je @ de bovenste verdieping woont zoals ik.quote:
Vind ik héél overdreven. Nu rook ik zelf ook wel erg weinig en voel ik me gauw opgelaten als er mensen in de buurt zijn die in mijn rook kunnen staan. Maar een peukje in de tuin moet kunnen vind ik.quote:Op maandag 28 september 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je buren zitten in jouw stank. Heel sociaal is dat niet.
Het is helaas geen Rob Geus Engelsquote:Op maandag 28 september 2015 23:22 schreef Rickertman96 het volgende:
best prima Engels
en dat voor een Nederlander (of naja...)
Niets mis met Rob Geus zijn Engels.quote:Op maandag 28 september 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is helaas geen Rob Geus Engels
Hij heeft in Groot-Brittannië op school gezeten, dit is wat er van zijn Engels over is.quote:Op maandag 28 september 2015 23:22 schreef Rickertman96 het volgende:
best prima Engels
en dat voor een Nederlander (of naja...)
Je hebt een zware dag merk ik. Lange schooldag, VI was kut en nu dit.quote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me zo storen aan die nek van Marc van der Linden. Echt onvoorstelbaar.
hij richtte zich meer op de chicks natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij heeft in Groot-Brittannië op school gezeten, dit is wat er van zijn Engels over is.
Willem is niet het scherpste mesje uit de lade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |