Met tien keer een half uur heb je een menu er nog niet afquote:Op maandag 28 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso haal je dat er niet vanaf met een half uurtje fietsen
Kfc haat jou ookquote:Op maandag 28 september 2015 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat kfc dus mag dan ook wegblijven
oh chillquote:Op maandag 28 september 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
nee, maar ik woon midden in t centrum
Verleidelijk hequote:
die terugweg vanuit de stad is wel zwaar hoorquote:Op maandag 28 september 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verleidelijk he![]()
Ik heb alles qua snackbar/fastfood/restaurant/supermarkten en uitgaansgelegenheden op 5 minuten fietsen
als hij jou haat lijkt het me een zeer geschikte peerquote:Op maandag 28 september 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn vriendje wil je kennismaken?
doe even aardig aubquote:Op maandag 28 september 2015 23:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als hij jou haat lijkt het me een zeer geschikte peer
Sowieso die weg van mijn huis naar de Jumbo op Amsterdamsestraatquote:Op maandag 28 september 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
die terugweg vanuit de stad is wel zwaar hoor
moet jij zeggen met je "gevaarlijke gek"quote:
Jaquote:Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
CRAAAACKKKK
Je woont in den haag?
Succes, ik hoor het vanzelf welquote:Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ga op de rails liggen om haar tegen te houden
vroeger fietste ik weleens van Zuid naar Oosterbeek of mijn dokter die destijds in de Oranjestraat zatquote:Op maandag 28 september 2015 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die weg van mijn huis naar de Jumbo op Amsterdamsestraat
Fucking Tour de france
Naar de binnenstad 50 minuten fietsen of 5 minuten treinquote:Op maandag 28 september 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben echt vieslui. Gewoon met de bus naar centrum.
Nou..quote:Op maandag 28 september 2015 23:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Naar de binnenstad 50 minuten fietsen of 5 minuten trein
Jezus.quote:Op maandag 28 september 2015 23:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Naar de binnenstad 50 minuten fietsen of 5 minuten trein
Lopen? Max 3 minuten tochquote:Op maandag 28 september 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..
Eerst nog 10 minuten HoogCatherijne
Ja maar ik reken de duizend marokkaantjes mee plus zeeleeuwen die blijkbaar denken dat iedereen loopt met 1 km per uurquote:Op maandag 28 september 2015 23:55 schreef Kauai het volgende:
[..]
Lopen? Max 3 minuten toch
Maar ja Hoog Catharijne
Heb er nog nooit gegetenquote:Op maandag 28 september 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verleidelijk he![]()
Ik heb alles qua snackbar/fastfood/restaurant/supermarkten en uitgaansgelegenheden op 5 minuten fietsen
quote:Op maandag 28 september 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik reken de duizend marokkaantjes mee plus zeeleeuwen die blijkbaar denken dat iedereen loopt met 1 km per uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |