SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
Hallo, G.R.S.quote:Op maandag 28 september 2015 22:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
hey Deuce, hoe is het in Sittard
Ik heb hem nu ja, want de hoer heeft hem na het tekenen voor m'n deur neergelegd blijkbaar. Het is de Eneco die boos is omdat [vorige bewoner] geen afspraak heeft gemaakt voor onderhoud van de keukengeiser, en nu willen ze morgen langskomen om hem te verwijderen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:32 schreef Beach het volgende:
je bedoelt dat jij de envelop niet in handen hebt gekregen?
straks is het deurwaarder
vreemd dat die aangetekende dan niet op naam wasquote:Op maandag 28 september 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ja, want de hoer heeft hem na het tekenen voor m'n deur neergelegd blijkbaar. Het is de Eneco die boos is omdat [vorige bewoner] geen afspraak heeft gemaakt voor onderhoud van de keukengeiser, en nu willen ze morgen langskomen om hem te verwijderen.
Ze doen hun best maar, want ik héb geen keukengeiser.
ga dan niet in de ghetto wonenquote:Op maandag 28 september 2015 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
IK SNAP GEWOON NIET WAAROM JE IETS ZOU TEKENEN WAT NIET VOOR JOU BEDOELD IS.
Elke keer als ik denk dat ze haar dieptepunt heeft bereikt, doet ze weer iets raars.
Ik denk dat een paar users hier dat wel gratis doenquote:Op maandag 28 september 2015 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, dit is dezelfde hoer die consequent de benedendeur open laat staan omdat ze hem "vergeet" achter zich dicht te trekken.
50 euro voor degene die d'r anaal vernedert.
No1 pls.quote:Op maandag 28 september 2015 22:36 schreef no1uknow het volgende:
rotterdam is ook gewoon een kutbuurt
Hi no1quote:
Hi Deuce,quote:Op maandag 28 september 2015 22:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hallo, G.R.S.
Bedankt voor je lieve berichtje op mijn muur.![]()
Met mij gaat het goed.
Met jou ook?
Ik hoop snel van je te horen!
Liefs,
Deuce
Heb 'm net in de whatsappgroep gezet.quote:Op maandag 28 september 2015 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
ga je straks ook weer je penis posten?
niet in onze groep iigquote:Op maandag 28 september 2015 22:45 schreef Beach het volgende:
Blij dat ik daar niet in zit, ik hoef je penis niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |