SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit idd. Om het nog maar niet te hebben over de OP keepers en de random disconnects.quote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef DuTank het volgende:
Gaan ze nog wat doen aan die schijtsrechters? badum tss
Ik heb 6 potjes gespeeld ofzo en echt elke schouderduw werd afgefloten
Ik had laatst een wedstrijd waar ik 18x van dichtbij op doel schoot en alles werd gepakt.quote:Op maandag 28 september 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
dit idd. Om het nog maar niet te hebben over de OP keepers en de random disconnects.
Gelukkig geen last gehad van die disconnects. En de keepers maken ook wel weer achterlijke fouten. Het is ook niet aan te raden om zo'n dummy te doen dat je je keeper uit laat komen, want ze lopen echt als oude opa'tjes achteruit terug het doel in. Sowieso vind ik spelers als oude opa's bewegen. Behendige mannetjes als Lestiennegod hebben gewoon een draaicirkel van een vrachtwagen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
dit idd. Om het nog maar niet te hebben over de OP keepers en de random disconnects.
Ook belachelijk dat nu bij elke steekbal de keeper automatisch uitkomt en dat deze echt altijd perfect op tijd is om de speler nog meer te helpenquote:Op maandag 28 september 2015 22:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gelukkig geen last gehad van die disconnects. En de keepers maken ook wel weer achterlijke fouten. Het is ook niet aan te raden om zo'n dummy te doen dat je je keeper uit laat komen, want ze lopen echt als oude opa'tjes achteruit terug het doel in. Sowieso vind ik spelers als oude opa's bewegen. Behendige mannetjes als Lestiennegod hebben gewoon een draaicirkel van een vrachtwagen.
Klopt ja die pace vn elke random keeeper is 100 en ronaldo opeens 50quote:Op maandag 28 september 2015 22:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ook belachelijk dat nu bij elke steekbal de keeper automatisch uitkomt en dat deze echt altijd perfect op tijd is om de speler nog meer te helpen
Echt kansloos idd.quote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef DuTank het volgende:
Gaan ze nog wat doen aan die schijtsrechters? badum tss
Ik heb 6 potjes gespeeld ofzo en echt elke schouderduw werd afgefloten
Nobody knows.. door tradenquote:Op maandag 28 september 2015 22:33 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Echt kansloos idd.
En soms wil ik de bal passen en druk ik 1 bar power in maar schiet hij hem het halve veld over. Passing kan ik dan ook niet op Semi zetten, het is of cpu-hulp of compleet handmatig..
Weet iemand wanneer de prijzen wat gaan zakken? Ik heb 100k en wil rond Sturridge wat bouwen, maar hij is zo duur
schop je ook je auto inmekaar als je moet schrappen in de ochtendquote:Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef Pino0 het volgende:
Als ik weer eens boos word zet ik gewoon dit soort muziek op
Vind dit stiekem toch zo mooi
Ik schop alleen mijn vriendin als ze weer een keer haar bek niet houd. Hoer, ik wil FIFAENNNNquote:Op maandag 28 september 2015 23:21 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
schop je ook je auto inmekaar als je moet schrappen in de ochtend
Je zal t vast al geplaatst hebben, foto?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Vanmiddag zei ik nog dat ik El Shaarawy misschien ging vervangen. Scoorde net een zuivere hattrick dus die laat ik nog even staan. Candreva wel al na 1 wedstrijd weggedaan. Wingers moeten gewoon 4* skills hebben... Heb nu dus El Shaarawy, Di Natale en Cuadrado voorin staan.
http://xboxclips.com/Beltoon/4c925e01-82bc-42df-877b-43d1ba57fb84
Wedstrijd daarna zijn Marchisio en Moutinho aan het knallen. Samen goed voor 4 goals en 3 assists. Heerlijk team dit
Waarschijnlijk zal het binnenkort gewoon weer voor geen meter spelen...
quote:Op dinsdag 29 september 2015 01:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je zal t vast al geplaatst hebben, foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals ik al voorspelde, het ging een paar potjes fantastisch en snel daarna konden ze het doel niet meer vinden. 25% shots maar on target...![]()
Dit dus, plus dat als je een tackle vana achter inzet dat er 9 van de 10 keer meteen rood wordt getrokken ook al raak je de bal gewoon.quote:Op dinsdag 29 september 2015 05:15 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Beetje gemengde gevoelens over fifa 16 tot nu toe.
Het speelt op zich lekkerder en minder gescript dan fifa 15, maar zoveel passen die ik wel degelijk goed richt, gaan of naar de verkeerde speler of rechtstreeks naar de tegenstander.
Vooral diepte passen is een drama.
Ook het feit dat de keeper continu uitkomt op diepe ballen is ronduit irritant.
Om nog maar te zwijgen dat er teveel klapjosties zijn die ergens een miljoen muntjes hebben gekocht en daarom messi en ronaldo en dergelijke hebben, waardoor het nogal een oneerlijke strijd is als je zelf je spelers koopt met punten die je verdient per wedstrijd. Hopelijk banned Fifa dat soort eikels nou eens.
Oh ja, als je maar tegen een speler aanloopt in het strafschopgebied heb je een penalty tegen. Ook erg hinderlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |