Ik zou alles wat een andere naam krijgt uitsluiten; dus ijs, mist, thee, condens...quote:Op maandag 28 september 2015 22:06 schreef bepklep82 het volgende:
Mag mist wel?
Aangezien dat wel water is, maar in erg fijne vorm.
Dat thee niet de bedoeling is lijkt me duidelijk, maar ijs puur bestaand uit bevroren water is nog steeds water in een vaste vorm. Maar ok, ijs is uitgesloten dus da's prima.
Vandaar even de vraag of mist wel of niet is toegestaan. Er was hier vanmorgen vroeg namelijk een prachtige mistbank boven de lek, maar ook regelmatig gewoon boven het gras in de polders.
Ik heb een loophole gevonden en ga 'm gebruikenquote:Op dinsdag 29 september 2015 03:59 schreef very het volgende:
[..]
Ik zou alles wat een andere naam krijgt uitsluiten; dus ijs, mist, thee, condens...
Ik snap dat dat ook water is, maar ik bedoel gewoon water in een vloeibare vorm
ben zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb een loophole gevonden en ga 'm gebruiken
Maar druppels in het gras op een vroege ochtend, valt dat onder water of is dat dauw en dus uitgesloten?quote:Op dinsdag 29 september 2015 03:59 schreef very het volgende:
[..]
Ik zou alles wat een andere naam krijgt uitsluiten; dus ijs, mist, thee, condens...
Ik snap dat dat ook water is, maar ik bedoel gewoon water in een vloeibare vorm
Kapot ja.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:38 schreef Junglebeast het volgende:
Iemand met een onderwatercamera?
Toevallig wel jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:38 schreef Junglebeast het volgende:
Iemand met een onderwatercamera?
Ik zou zeggen, dat bepalen de stemmers uiteindelijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar druppels in het gras op een vroege ochtend, valt dat onder water of is dat dauw en dus uitgesloten?
Zolang de druppel een duidelijk onderdeel van de foto is zeg ik: ga ervoor!quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar druppels in het gras op een vroege ochtend, valt dat onder water of is dat dauw en dus uitgesloten?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
Heb echt een leuk idee om wat technisch te gaan doen
Ik ga het sowieso pas vlak voor de deadline inzenden om de spanning wat op te voeren
Ja leuke foto van bevrorenwaterberen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef bepklep82 het volgende:
Hierbij mijn voorlopige inzending.
Heb eigenlijk nog een ander idee dat ik wil uitvoeren, maar weet niet of ik er tijd voor ga vinden.
[ afbeelding ]
In vloeibaar water!quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:45 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja leuke foto van bevrorenwaterberen.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:09 schreef skyteam het volgende:
Mijn eerste deelname aan de maandelijkse fotowedstrijd,
hierbij mijn inzending.
[ afbeelding ]
Een foto van 19september mag dus nietquote:Regels
De foto dient tussen 28 september 2015 en dag 21 (21 oktober 23:59:59 is dus het laatste moment dat je kan insturen) van de
als je deze maand nog zoiets instuurt dan kan ik het shaken...quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:09 schreef skyteam het volgende:
hierbij mijn inzending.
[ afbeelding ]
En moet ik op zoek naar een ander idee voor een fotoquote:Op maandag 5 oktober 2015 08:28 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
als je deze maand nog zoiets instuurt dan kan ik het shaken...
Was op zich ook wel het meest voor de hand liggende idee natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En moet ik op zoek naar een ander idee voor een foto
Jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:08 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Was op zich ook wel het meest voor de hand liggende idee natuurlijk
Haha denk dat je niet de enige was met dit ideequote:Op maandag 5 oktober 2015 09:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En moet ik op zoek naar een ander idee voor een foto
Had wel iets anders dan een druppel in gedachtenquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:22 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Haha denk dat je niet de enige was met dit idee
Een omhoogvallende druppel?quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:24 schreef Ener-G het volgende:
De kunst is het dan om iets originelers te bedenken met zo'n druppel
De druppel won vorig jaar bij t thema water toch ook niet. Dus voor de winnende foto moet je sowieso creatiever zijnquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:24 schreef Ener-G het volgende:
De kunst is het dan om iets originelers te bedenken met zo'n druppel
Ik heb een veel mooier ideequote:Op maandag 5 oktober 2015 09:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De druppel won vorig jaar bij t thema water toch ook niet. Dus voor de winnende foto moet je sowieso creatiever zijn
hij heeft wel focus aidsquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:11 schreef very het volgende:
http://www.diyphotography(...)p-photography-guide/
Ik vind het licht erg mooi, foto ook maar misschien dat hij iets scherper had gekund? Of was dit bewust?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:09 schreef skyteam het volgende:
hierbij mijn inzending.
[ afbeelding ]
Helaas de OP niet goed doorgenomen, en toch maar opzoek naar iets originelers.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
[..]
Een foto van 19september mag dus niet
Niet bewust gedaan, had naar mijn idee ook iets scherper gekund. had nogal moeite om de focus goed te krijgen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het licht erg mooi, foto ook maar misschien dat hij iets scherper had gekund? Of was dit bewust?
Wist je vast al wel maar toch :quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:38 schreef skyteam het volgende:
Niet bewust gedaan, had naar mijn idee ook iets scherper gekund. had nogal moeite om de focus goed te krijgen.
water: jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:34 schreef SunChaser het volgende:
We krijgen weer regen dus water genoeg
Wolken bestaan ook uit water, toch?
Regen zelf voldoet. Enkel wolken niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:34 schreef SunChaser het volgende:
We krijgen weer regen dus water genoeg
Wolken bestaan ook uit water, toch?
Mooie foto, maar deze is van 26 september toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef JeroenLucas het volgende:
Ik wil btw iedereen bedanken voor de complimenten van mijn foto in het vorige wedstrijd topic (waar ik net te laat was om mee te doen). De foto is gemaakt in Aruba, tijdens een mooie heldere nacht. (en een zeer donkere spot).
ff op onderzoek uitgegaan, en hij is idd op 26 september geplaatst op zijn facebook pagina.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:05 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Mooie foto, maar deze is van 26 september toch?
Excuus, deze is inderdaad van 26 September, was even de 28 September regel vergeten. Beschouw het als een voorbeeld op dit topic haha. Ik heb gelukkig nog alle tijd om voor een nieuwe te zorgen!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:05 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Mooie foto, maar deze is van 26 september toch?
Had het over het hoofd gezien, maar ik ben blij dat je me Facebook op hebt gezocht!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ff op onderzoek uitgegaan, en hij is idd op 26 september geplaatst op zijn facebook pagina.
Foto dus niet in de wedstrijd periode gemaakt.
(gelukkig.. nu maak ik nog kans... al moet ik eerst nog een foto maken
)
Zucht, moet ik nog aan de bak ook! Geen waterval hier, ik ben jaloers!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:49 schreef very het volgende:
Ik ben nu in Bali, dus verwacht ook wel met iets leuks thuis te komen straks. Volop watervallen hiero
Misschien had ik als thema watervallen moeten kiezen hahaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:52 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Zucht, moet ik nog aan de bak ook! Geen waterval hier, ik ben jaloers!Have fun!
Niks mis met het Thema, water is overal. En als je net toevallig naast zo'n ontzettend mooie waterval staat is dat mooi meegenomen. Ben benieuwd wat je er van gaat maken!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:19 schreef very het volgende:
Overigens was dit niet met voorbedachte rade hoor... Leek me gewoon een leuk en breed thema
grapjasquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
Het water loopt me in de mond maar zonder inspiratie ga ik nat...
Geen probleem pepklep, no hard feelings! Haha Het pushed me nu om een nog betere foto te gaan maken dit weekend!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:15 schreef bepklep82 het volgende:
Sorry jeroen, maar als ik de concurrentie te slim af kan zijn
Ik maak al niet veel kans natuurlijk :p dus dan moet je het een ander gewoon moeilijk maken.
Maar je hebt wel een paar pracht foto's op je site zeg. Die foto's met die zwevende mensen zijn echt gaaf.
Ik ben niet zo goed met foto's dus van mij hoef je geen concurrentie te verwachten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:47 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Geen probleem pepklep, no hard feelings! Haha Het pushed me nu om een nog betere foto te gaan maken dit weekend!Good luck!
Concurrentie maakt je creatief.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:51 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met foto's dus van mij hoef je geen concurrentie te verwachten.
Het gaat vaak om een idee en je daar in vastbijten. Het resultaat blijft voor iedereen toch altijd afwachten. Bij het thema "radio" had ik in eerste instantie ook niet het idee dat m'n foto het effect zou behalen dat ik wilde. Pas in Lightroom dacht ik "hey, dit is toch wel vet" en dat vonden jullie toen blijkbaar ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:51 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met foto's dus van mij hoef je geen concurrentie te verwachten.
Heb je ook gelijk in en ik heb ook zeker plezier in wat ik doe. Mis alleen de nodige kennis en vaardigheden om me met jullie te kunnen meten :p Vind ik absoluut niet erg,geniet ook van wat jullie maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het gaat vaak om een idee en je daar in vastbijten. Het resultaat blijft voor iedereen toch altijd afwachten. Bij het thema "radio" had ik in eerste instantie ook niet het idee dat m'n foto het effect zou behalen dat ik wilde. Pas in Lightroom dacht ik "hey, dit is toch wel vet" en dat vonden jullie toen blijkbaar ook
En het gaat natuurlijk ook om het bezig zijn met je hobby.
Vorige keer stond ik om half 1 's nachts in het donker in Dokkum met een camera op een statiefje richting een molen. Toch altijd beter dan de FOK! autist op zolder uithangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Uncle op 12-10-2015 19:31:23 ]blub blub
Zet dan ff in een spoiler en nsfw er bij.quote:
Waarom?, op je werk moet je werken en niet Fokkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zet dan ff in een spoiler en nsfw er bij.blij dat ik dit topic nu open en niet morgen op mijn werk
Wat ik op mijn werk wel of niet doe doet er weinig toequote:Op zondag 11 oktober 2015 22:44 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Waarom?, op je werk moet je werken en niet Fokken
Je begint zelf , dat als je deze op je werk opent.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat ik op mijn werk wel of niet doe doet er weinig toe. Volgens mij moeten dit soort fotos sowieso in een spoiler omdat google ads anders moeilijk kunnen gaan doen.
Wat is je punt nou?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:56 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Je begint zelf , dat als je deze op je werk opent.
Het zijn maar tieten hoor...quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zet dan ff in een spoiler en nsfw er bij.blij dat ik dit topic nu open en niet morgen op mijn werk
Google is daar heel strikt op... Groot deel van inkomsten van FOK! komt uit Google adds. Tieten kan betekenen dat Google FOK! Niet meer wil hebbenquote:
Het ene is nogal respectloos en het andere is hoe het heet. Als je tegen een model zegt: "mag ik je tieten fotograferen?", dan heb je terecht een pets in je gezicht verdient.quote:
als je zomaar zegt mag ik je borsten fotograferen krijg je ook n petsquote:Op maandag 12 oktober 2015 08:21 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Het ene is nogal respectloos en het andere is hoe het heet. Als je tegen een model zegt: "mag ik je tieten fotograferen?", dan heb je terecht een pets in je gezicht verdient.
ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2015 08:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
als je zomaar zegt mag ik je borsten fotograferen krijg je ook n pets
Wat zie ik?quote:
Oei, ik twijfel of deze meetelt, gezien de opdracht. Het is thee in de making, maar de nadruk ligt wel op de thee.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:35 schreef Ener-G het volgende:
Die doopvont is cool. Mijn inzending:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft een erg mooie foto, maar ik snap je punt wel.. Inprincipe zie je geen water. Je ziet een thee-zakje en thee, waarvan je weet dat het oplost in water, maar je ziet het niet duidelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:37 schreef very het volgende:
[..]
Oei, ik twijfel of deze meetelt, gezien de opdracht. Het is thee in de making, maar de nadruk ligt wel op de thee.
Wat vind de rest?
Wel gave foto
ik vind dat de mensen die mee doen in hun stemronde maar moeten laten blijken of ze vinden dat die mee mag doen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:37 schreef very het volgende:
[..]
Oei, ik twijfel of deze meetelt, gezien de opdracht. Het is thee in de making, maar de nadruk ligt wel op de thee.
Wat vind de rest?
Wel gave foto
Ik wil niet moeilijk doen, maar in de OP staat:quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:04 schreef Ener-G het volgende:
Het is een theezakje in water, gaan we daar nu ook al moeilijk over doen
Dus dit lijkt me een duidelijk twijfelgeval.quote:zolang het water een duidelijk onderdeel van je foto is, is het wat mij betreft prima. Dat mag dus zoet-, zout-, regen-, kraanwater zijn. Maar niet bijvoorbeeld thee, ijs of iets wat ooit water was maar nu niet meer.
Je claim volgens de OP gaat alleen op als er uitsluitend thee in beeld was.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:18 schreef very het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen, maar in de OP staat:
[..]
Dus dit lijkt me een duidelijk twijfelgeval.
Niet helemaal mee eensquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:40 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Je claim volgens de OP gaat alleen op als er uitsluitend thee in beeld was.
Maar om nou te zeggen dat de nadruk op water ligt ipv op thee...quote:Het aandeel water in beeld is nog altijd veel groter dan het gedeelte onderin wat getransformeerd is tot thee.
Goed.. mieren zijn liev.
man hou nou toch eens op met je tetten , piemels en ander 13 jarig vermaakquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:05 schreef SunChaser het volgende:
Vooralsnog gaat thee t toch niet winnen van tetten
Zo rollen wij in FOT! Welkom hierquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:22 schreef N.icka het volgende:
[..]
man hou nou toch eens op met je tetten , piemels en ander 13 jarig vermaak
Wel als ze er niet uit zien... Spijt me zeer maar als men er toch wat van mag zeggen dan doe ik dat ook... Ben zelf niet de mooiste om naar te kijken maar het lichaam van het "model" wat voor deze "tetten" foto is gebruikt is ook niet noemenswaardig.. daarom alleen al zou ik er niet op stemmen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:05 schreef SunChaser het volgende:
Vooralsnog gaat thee t toch niet winnen van tetten
Met deze post heb je zojuist bewezen dat je niet weet waar het om gaat bij artistieke naaktfotografie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:15 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Wel als ze er niet uit zien... Spijt me zeer maar als men er toch wat van mag zeggen dan doe ik dat ook... Ben zelf niet de mooiste om naar te kijken maar het lichaam van het "model" wat voor deze "tetten" foto is gebruikt is ook niet noemenswaardig.. daarom alleen al zou ik er niet op stemmen.
Kan wezen... vind het model gewoon niet mooit genoeg.. Maar back to topicquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:43 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Met deze post heb je zojuist bewezen dat je niet weet waar het om gaat bij artistieke naaktfotografie.
ik vraag me af waar ik naar kijk. Het lijkt op een stuk glas.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:53 schreef CaseJunky het volgende:
[ afbeelding ]
vVoorlopige inzending... alhoewel ik twijfel of er nog iets anders komt... Sowieso al zoveel goeds gezien daar kan ik niet tegenop
oh... en het is een telefoon foto...
Is een glas gevuld met water tot op de rand. En daarna ingevuld met de flitser van de telefoon.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:29 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
ik vraag me af waar ik naar kijk. Het lijkt op een stuk glas.
Mooi, maar het lijkt idd wel op zon papier pressedingesquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Is een glas gevuld met water tot op de rand. En daarna ingevuld met de flitser van de telefoon.
Thanks manquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mooi, maar het lijkt idd wel op zon papier pressedinges
Maar mooi effect
deze kwam net op fb voorbij. Is dit er ook een van jou?https://instagram.com/p/8y95ZMsw0k/quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:59 schreef JeroenLucas het volgende:
Ik wil btw iedereen bedanken voor de complimenten van mijn foto in het vorige wedstrijd topic (waar ik net te laat was om mee te doen). De foto is gemaakt in Aruba, tijdens een mooie heldere nacht. (en een zeer donkere spot).
Nee die is niet van mij, dit is in de Filipijnen als ik het zo zie. Ik schiet allen mijn foto's in Aruba. http://instagram.com/arubaparadisephotosquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:22 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
deze kwam net op fb voorbij. Is dit er ook een van jou?https://instagram.com/p/8y95ZMsw0k/
was dezelfde stijl dus dacht dat iemand anders je foto's gebruikt wellicht.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:45 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Nee die is niet van mij, dit is in de Filipijnen als ik het zo zie. Ik schiet allen mijn foto's in Aruba. http://instagram.com/arubaparadisephotos
Thanks voor het meedenken, ik zorg iig nog dat het water ook blauw is als ik de foto neemquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:29 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
was dezelfde stijl dus dacht dat iemand anders je foto's gebruikt wellicht.
Mooie foto, lekker ruig! Toch geen waterval geworden?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:41 schreef very het volgende:
nou, ik ben weer thuis en vind het maar moeilijk kiezen welke foto het beste binnen de opdracht valt
Maar....deze vind ik erg gaaf en is dus mijn voorlopige inzending:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:27 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Mooie foto, lekker ruig! Toch geen waterval geworden?
Ik vind hem nog best aardig. Iets te weinig water voor het water thema misschien, maar het is nog altijd waterquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:45 schreef Leshy het volgende:
Niet de meest originele inzending, maar de enige die ik zo snel binnen het juiste tijdvak en thema heb om in elk geval even mee te kunnen doen en te kunnen stemmen
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:29 schreef nielsgeode het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door CaseJunky op 22-10-2015 10:56:30 ]
Duistere fotoquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:29 schreef Pizzahut het volgende:
Cool onderwerp. Toevallig deze maand een foto in The Wicklow Mountains gemaakt. Bij deze mijn inzending.
[ afbeelding ]
quote:(21 oktober 23:59:59 is dus het laatste moment dat je kan insturen)
Kak..quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Duistere foto
En qua wedstrijd:...
[..]
mooie foto maar issie nu scheef of ligt t aan mij?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:29 schreef Pizzahut het volgende:
Cool onderwerp. Toevallig deze maand een foto in The Wicklow Mountains gemaakt. Bij deze mijn inzending.
[ afbeelding ]
Klein beetje heel scheefquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
mooie foto maar issie nu scheef of ligt t aan mij?
Klein beetje boel... Gelijk even rechtzetten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
mooie foto maar issie nu scheef of ligt t aan mij?
Iets scheef en mss iets te donker maar denk toch dat velen opgelucht ademhalen dat je inzending te laat is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:52 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Klein beetje boel... Gelijk even rechtzetten.
Thanks! Mooi compliment!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Iets scheef en mss iets te donker maar denk toch dat velen opgelucht ademhalen dat je inzending te laat is.
Erg nice!
Ach ja, gewonnen had ik toch niet. Op naar de volgende ronde. Dan zitten we een paar dagen in Oslo, dus met een goed thema is er vast wel wat moois te maken daar.quote:
Je had zeker boven mij geëindigd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:28 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ach ja, gewonnen had ik toch niet. Op naar de volgende ronde. Dan zitten we een paar dagen in Oslo, dus met een goed thema is er vast wel wat moois te maken daar.
Wees daar maar niet zo zeker van. Het kan soms raar lopen hier. Mijn foto was blijkbaar zo slecht dat hij vergeten werdquote:
Je was gewoon te snel met inzenden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:10 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Wees daar maar niet zo zeker van. Het kan soms raar lopen hier. Mijn foto was blijkbaar zo slecht dat hij vergeten werd
quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:00 schreef Clayton1 het volgende:
Wedstrijd ongeldig,inzending vergeten.
Sterke foto. Had hoog kunnen eindigen of eerste kunnen worden, beren zijn goed in beeld, water komt goed terug want de beer geniet van het badderen, dus water is echt deel van het onderwerp, het is niet alleen beer maar beer in het water.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:13 schreef bepklep82 het volgende:
Al ben ik best benieuwd naar de reacties.
Valt mij vooral op dat de beer links overbelicht is. En er lijkt vrij veel groen in de foto te ztitten. Of dat ligt aan mijn scherm zou ook nog kunnenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:13 schreef bepklep82 het volgende:
[..]![]()
Dat hoeft van mij nu ook weer niet![]()
Al ben ik best benieuwd naar de reacties.
Kom maar op, ik kan wel wat hebben.
He couldn't bear the lightquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt mij vooral op dat de beer links overbelicht is
Of met dodge en burnquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:33 schreef over_hedge het volgende:
Alleen dan met een RAW bestand zodat je het overbelichten gedeelte van de beer ook nog een stuk beter zou kunnen krijgen.![]()
Die beer ga je niet meer goed krijgen met dodge en burn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of met dodge en burn
Maar technisch idd achtergrond blurry en rechtrrekken
Sowieso zielig voor de beer...quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die beer ga je niet meer goed krijgen met dodge en burn.
Nieuw ras, de Ridgebackbear.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:03 schreef SunChaser het volgende:
Beetje Burn en Clone, dit is op zn peppie en kokkies, ff snel
[ afbeelding ]
Even een quote-lok. Nog stemmen aub. Zie FOT / Maandelijkse fotowedstrijd Oktober 2015: Waterquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef JeroenLucas het volgende:
Hallo Fok-ers!
Tijdje weg geweest, maar langzaam maar weer eens meedoen met de wedstrijden.
Bij deze doe ik graag mijn inzending voor deze maand! Good luck to everybody!
[ afbeelding ]
quote:
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:23 schreef Junglebeast het volgende:
Oh Bepklep krijgt de ijsbeerpoedelprijs.
ook weer geregeldquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:23 schreef Junglebeast het volgende:
Oh Bepklep krijgt de ijsbeerpoedelprijs.
Water lijkt me wel een leuk themaquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef bepklep82 het volgende:
Nou kom maar op met het nieuwe thema
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:47 schreef Koelkastje het volgende:
En de winnaar is...!
[..]
[ afbeelding ]
Thee-maquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:12 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Water lijkt me wel een leuk thema
Had je toch ook theezakjes moeten doen. Kon je geen bejaarde vinden voor die shoot?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:12 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat het verkeerde soort theezakjes zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had je toch ook theezakjes moeten doen. Kon je geen bejaarde vinden voor die shoot?
Kunnen we zeker nog meer tetten verwachtenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:12 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:42 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Kunnen we zeker nog meer tetten verwachten
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:58 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Thee-ma(hurhur)
maar.. Wat! Gewonnen?! niet verwacht![]()
Mag ik weer gaan brainstormen voor een onderwerp
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:39 schreef JeroenLucas het volgende:
Ener-G, gefeliciteerd met de overwinning!
Volgende thema iets met Palmbomen?! Zou top zijn.. haha
Thema: rekt het niet dan scheurt het wel..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:33 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Uitdagingen moeten wel leuk en haalbaar zijn voor Groningers.
Deal!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:39 schreef JeroenLucas het volgende:
Ener-G, gefeliciteerd met de overwinning!
Volgende thema iets met Palmbomen?! Zou top zijn.. haha
jaja....quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:22 schreef SunChaser het volgende:
Masturbatie
Prima thema voor foto's van keukenrollen of een Wehkamp
Waar zag jij negativeit eigenlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:11 schreef Ener-G het volgende:
Geinspireerd door de tendens van de laatste replies hier, en er hopelijk een positieve draai aan gevend:
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd November 2015: Negatieve ruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |