En als ze 12 punten halen op een andere manier dan liggen ze eruit?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Leo gaan we door als we alles thuis winnen en uit alles gelijk spelen. Bedankt Leo
Hij is bedrijvigquote:Op woensdag 30 september 2015 20:25 schreef showtimer het volgende:
Toine met zijn Sebastien Lestienne
Ik ben enorm blij met het feit dat hij nu bij FOX werkt.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wel Waterkneus en Pi-Air als analisten bij de CL maar niet Hansie.
SBS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu lekker bij FOX en VI, niks mis mee.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
SBS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chic counterenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
SBS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Astana ligt een paar tijdzones verder. Heeft nu nog niets met temperatuur te maken denk ikquote:Op woensdag 30 september 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt CSKA eigenlijk niet vroeger?
Wietse moet die foto van dat geile wijf er nog een keer bijhalenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef wieisboos het volgende:
Toine presentator met Van Hooijdonk en Waterreus als analisten, wat een drama
Goed bier, maar wel lekkerder uit de fles.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zit er klaar voor met een blik Grolsch Kornuit
Godver, indrukwekkende namen daar bij CSKA.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon de Russische namen?
Moskou is het toch ook gewoon half 11 nu?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Astana ligt een paar tijdzones verder. Heeft nu nog niets met temperatuur te maken denk ik
Niveautje 2 klasses beter dan PSV.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:33 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe moeten we deze Russen inschatten? Niveautje Spaanse subtop? Niveautje Franse top?
Ja, dat is dus ongeveer wat ik zeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Niveautje 2 klasses beter dan PSV.
Ze staan 8 punten voor Zenit in de RPL en die wonnen gisteren met 2-1 van Gent dus wereldtop.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:33 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe moeten we deze Russen inschatten? Niveautje Spaanse subtop? Niveautje Franse top?
Ik heb Fanta en koekquote:Op woensdag 30 september 2015 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zit er klaar voor met een blik Grolsch Kornuit
Volgens google is het in Moskou nu half 10 en in Astana half 1quote:Op woensdag 30 september 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moskou is het toch ook gewoon half 11 nu?
Nou ja, Gent is natuurlijk niet echt een referentie.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze staan 8 punten voor Zenit in de RPL en die wonnen gisteren met 2-1 van Gent dus wereldtop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |