Ik zal erop letten.quote:Op maandag 28 september 2015 23:16 schreef CudiKid het volgende:
Let op mijn woorden, PSV gaat weer stunten.
Het werd 1-0 voor Wolfsburg, Hans.quote:Op maandag 28 september 2015 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
De tegenstander van PSV speelde op de openingsdag gelijk bij VfL Wolfsburg.
Godverquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het werd 1-0 voor Wolfsburg, Hans.
Maar ik hoop het wel, zou mooi zijn..quote:
nou nou nouquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:07 schreef hhh38 het volgende:
Gelijkspel lijkt me het hoogst haalbare met deze gehavende selectie. Ik denk echter 2-1 voor de Moskovieten
uh nee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja tegen United dacht ook iedereen dat is een pak slaag.
Wat een hilarisch slechte post.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:57 schreef AQUILA. het volgende:
3-0. Ajax was ook kansloos tegen Oostblok-clubs, Ajax verloor bijvoorbeeld ook ruim met 3-0 bij Spartak. Vervelende teams die beter beton kunnen gaan roeren, is geen voetbal meer.
Ik zou het ervaring noemen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
1-2
Die Russen hebben 2 centrale verdedigers uit de pre-historie dus die zijn makkelijk op de counter te kloppen
Wat is er precies onvoorstelbaar?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds onvoorstelbaar, die Ahmed Musa.
Van levensgrote kansenmisser, wel met een grote brommer, naar 'topper' bij CSKA.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is er precies onvoorstelbaar?
Hoe goed ie is? Dat ie bij VVV heeft gespeeld? Dat ie zo snel is? Dat ie nog in Rusland speelt?
Dat hadden ze bij CSKA toch goed gezien inderdaad. Al was het bij VVV al wel duidelijk dat ie talent had, alleen nog iets te wild.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van levensgrote kansenmisser, wel met een grote brommer, naar 'topper' bij CSKA.
Die Wernbloom staat daar ook altijd in de basis. Vond ik bij AZ wel een aardige speler, maar ook niet veel meer dan dat.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van levensgrote kansenmisser, wel met een grote brommer, naar 'topper' bij CSKA.
Nu onder Maurice Steijn lijden en aanklampen met Ralf Seuntjens, Jonahtan Opoku en de gebroeders Van Crooy, oh genot.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat hadden ze bij CSKA toch goed gezien inderdaad. Al was het bij VVV al wel duidelijk dat ie talent had, alleen nog iets te wild.
Toch ongelofelijk dat een club als Venlo spelers als Yoshida, Musa en Honda naar de subtop van Europa heeft getorpedeerd. Met de 10 miljoen die ze ervoor kregen hebben ze bijzonder weinig gedaan echter.
Verwacht jij wat anders dan?quote:Op woensdag 30 september 2015 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bagger OP tbh, je kunt beter Stijn.
Hopelijk gaat psv lekker op het countertje ballen.
1-1quote:
Lafaard.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen mening over de uitslag zodat ik niet kan terug worden gepakt door de archiefneukers dat ik niet een winst voor PSV voorspelde.
Waarom boeit het je wat random figuren op een forum over je zeggenquote:Op woensdag 30 september 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil je wel in vertrouwen de uitslag geven.
Oké sorry ik zal eerlijk zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom boeit het je wat random figuren op een forum over je zeggen
Gewaagde voorspellingquote:Op woensdag 30 september 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké sorry ik zal eerlijk zijn.
Ik voorspel....
3-1 en Cocu wordt weggestuurd naar de tribune
Als dit niet gebeurt quote ik dit bericht met daaronder een paar huilsmileys.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké sorry ik zal eerlijk zijn.
Ik voorspel....
3-1 en Cocu wordt weggestuurd naar de tribune
Alleen als de 3-1 niet gebeurt, hé. Anders weet ik je te vindenquote:Op woensdag 30 september 2015 18:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als dit niet gebeurt quote ik dit bericht met daaronder een paar huilsmileys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |