SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 16:19:52 ]
quote:Op maandag 28 september 2015 16:19 schreef Nielsch het volgende:
Alles komt goed.Wat geeft de doorslag bij gelijk puntenaantal? Onderling resultaat of doelsaldo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: gevonden!
If at the completion of the pool phase two or more Teams are level on Match points, then the following criteria shall be used in the following order until one of the Teams can be determined as the higher ranked:
• The winner of the Match in which the two tied Teams have played each other shall be the higher ranked;
• The Team which has the best difference between points scored for and points scored against in all its pool Matches shall be the higher ranked;
• The Team which has the best difference between tries scored for and tries scored against in all its pool Matches shall be the higher ranked;
• The Team which has scored most points in all its pool Matches shall be the higher ranked;
• The Team which has scored most tries in all its pool Matches shall be the higher ranked;
• Should the tie be unresolved at the conclusion of steps 1 through 5, the rankings as per the updated Official World Rugby World Rankings on October 12, 2015 will determine the higher ranked Team.
[ Bericht 21% gewijzigd door Mark op 28-09-2015 16:40:56 ]We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op maandag 28 september 2015 16:19 schreef Nielsch het volgende:
Alles komt goed.vanwaar jouw voorkeur voor engeland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in mijn omgeving hoor ik voornamelijk een hardgrondige hekel aan de engelsen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik ging in september 2003 in Londen studeren en ben daar ook begonnen met rugbyen. In dat team zaten vooral Engelsen (plus een Welshman en een Amerikaan). Toen begon dus net het WK in Australië. Regelmatig met m'n team ontbeten in de campusbar om daar ook rugby te kijken. De finale hebben we gekeken in het centrum van Londen en na afloop stonden teamgenoten van me te dansen in de fonteinen van Trafalgar Square. Die tijd vond ik echt geweldig en zal ik nooit vergeten. Vandaar mijn liefde voor Engeland.quote:Op maandag 28 september 2015 16:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vanwaar jouw voorkeur voor engeland?
in mijn omgeving hoor ik voornamelijk een hardgrondige hekel aan de engelsen
Leuk hoe nuchtere Nederlanders hun keuze op emotie baserenquote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ging in september 2003 in Londen studeren en ben daar ook begonnen met rugbyen. In dat team zaten vooral Engelsen (plus een Welshman en een Amerikaan). Toen begon dus net het WK in Australië. Regelmatig met m'n team ontbeten in de campusbar om daar ook rugby te kijken. De finale hebben we gekeken in het centrum van Londen en na afloop stonden teamgenoten van me te dansen in de fonteinen van Trafalgar Square. Die tijd vond ik echt geweldig en zal ik nooit vergeten. Vandaar mijn liefde voor Engeland.
Voor mij het misschien al bekende verhaal. Vier jaar geleden tijdens knockout fase van WK in Nieuw-Zeeland en uiteraard ben je dan autmatisch voor de All Blacks, dat is nu ook gebleven. Met heel veel sympathie voor Wales ook, doordat ze echt net de finale misten toen en iedereen daar ervan baalde (mede doordat ze een hekel aan de Fransen hadden)quote:Op maandag 28 september 2015 20:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Leuk hoe nuchtere Nederlanders hun keuze op emotie baseren
Voor mijzelf: een vriendin van mijn vrouw is getrouwd met een Welshman. We zijn met zijn vieren ook naar de 6 Nations in Cardiff geweest, en sindsdien ben ik voor Wales
Wie? Nieuw-Zeeland?quote:Op dinsdag 29 september 2015 02:27 schreef Nober het volgende:
Ik ben voor Nederland stelletje landverraders!
Als Wales 5 punten haalt tegen Fiji komen ze op 14. Als Engeland zaterdag 4 punten pakt komen ze op 10 punten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:42 schreef Mark het volgende:
Minstens 4 en hopelijk 5 punten voor Wales
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |