valt wel mee toch? ze tellen getatoeerde vierkante cm's.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:36 schreef ApocalypseDreams het volgende:
[..]
Ja veel geld heMja als het goed is zijn er minder behandelingen nodig met de Picoway dan met een traditionele laser... En dat apparaat is kennelijk heeeeeel erg duur, dus goedkoper dan dit kon ze het niet maken zei ze (ze hanteert overigens dezelfde prijzen als de Veldhoven Kliniek).
Jouw tattoo is trouwens ook wel een stuk kleiner dan die van mij he.
ja zeker mooie prijs, soms zeggen ze zelfs ow geef maar 50 of 60 is goed zo.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:02 schreef corientje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 mei 2016 09:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik betaal 65 per keer
BRZMR, ziet er trouwens goed uit, ben erg benieuwd wat bij jou de 4e sessie doet!
[/qfuote]
Mooie prijs daar is het nog voor te doen ook al mag ik zelf niet klagen heb in totaal iets meer dan 100 cm2 en betaal 90 euro per sessie.
4 jaar lang water en brood waarschijnlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 22:29 schreef ApocalypseDreams het volgende:
Ik wil trouwens niet weten wat jij betaalt per behandeling als ik al 190 euro kwijt ben...
uhm, ik upload ze altijd naar myalbum en plak de link dan hier in het bericht tussen [img] [/img]quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:36 schreef corientje het volgende:
Maar ik ben een beetje een leek op forums en dat soort dingen maar hoe kan ik bijvoorbeeld een foto van mijn telefoon hier krijgen? Kan dat als ik op de telefoon ingelogd ben of moet ik op de laptop zitten?
Ben niet zo goed in dit soort dingen maar wilde toch graag mijn vooruit gang delen.
Morgen heb ik mijn 2e sessie
Nee niet aan te gekomen omdat ik 15 minuten te laat was. Heb het wel overlegd met de huisarts mja die heeft er natuurlijk niet zoveel verstand van. Ga het volgende maand overigens alsnog even vragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier ook nooit blaren...ja 1x een miniblaartje die ik pas zag toen ik een foto ervan maakte
zonnebrandcreme? heb je overlegd met degene die lasert of dat wel oke is?
Nooit hard genoeg natuurlijk... haha. Maar tot op heden tevreden. Maar ga het niet met het gemiddeld aantal behandelingen halen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:50 schreef Smurfkuh het volgende:
[..]
Nee niet aan te gekomen omdat ik 15 minuten te laat was. Heb het wel overlegd met de huisarts mja die heeft er natuurlijk niet zoveel verstand van. Ga het volgende maand overigens alsnog even vragen.
@BRZMR Gaat lekker hard bij je zo te zien!
Nee, ben niet zo van het realistische. Het word in iedergeval een schattig konijn, krijg het ontwerp volgende week ergens pas te zienquote:
Ik ook. Zal het resultaat wel postenquote:
Hahah tsja vorig jaar begonnen aan mn sleeve met als resultaat dat de tattoo is uitgelopen.. Die ben ik nu dus aan het laten laseren zodat er eerdaags wat overheen kan.... Nu beginnen we maar onderaan de sleevequote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:54 schreef Zed69 het volgende:
Haha, gewoon ook weer een nieuwe tattoo nemen.
Als ze bij mij weg zijn, komt er nooit meer iets nieuws op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |