Meer dan 200 wedstrijden bij Feyenoord en 31 interlands, noem dat maar een mislukte keeperquote:
Bij gebrek aan beter...quote:Op maandag 28 september 2015 12:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Meer dan 200 wedstrijden bij Feyenoord en 31 interlands, noem dat maar een mislukte keeper
Iedereen speelt bij gebrek aan beter, zo speelde Messi ook niet als er betere spelers waren. Beetje een kut argument dus Leonos!quote:
Vermeer is nog beter dan Ed. Goey was dan wel weer een cultheld.quote:Op maandag 28 september 2015 15:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Iedereen speelt bij gebrek aan beter, zo speelde Messi ook niet als er betere spelers waren. Beetje een kut argument dus Leonos!
Hij had je broer kunnen zijn!quote:Op maandag 28 september 2015 19:06 schreef GGMM het volgende:
Ed de Goey is het product van generaties lange incest.
Het is nooit te laat voor een Ed de Goey fantopicquote:Op maandag 28 september 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed topic, jaartje of 20-25 te laat alleen
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 28 september 2015 15:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vermeer is nog beter dan Ed. Goey was dan wel weer een cultheld.
Ik woonde bij hem in de straat in gouda.
Je bent zelf mislukt.quote:
Hier was ik bij toen. Edje was die dag echt ongelofelijkquote:
Jij hebt echt geen kijk op voetbal. Die cillessen van jou mag eerst eens een penalty pakken en daarna praten we wel verder.quote:Op maandag 28 september 2015 21:57 schreef The_Verve het volgende:
Echt een geweldige keeper. Alleen een gebrek aan uitstraling. Een beetje waar Cillessen nu mee kampt, al is Cillessen natuurlijk een klasse of 10 minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |