Boeiendquote:Op maandag 28 september 2015 12:33 schreef Dot. het volgende:
Maar zo'n onesie is toch hartstikke irritant met naar de wc gaan? Ik kan me van vroeger nog herinneren dat ik dan altijd zat te bibberen, omdat je de hele bovenkant uit moet doen.
En thanks myrr, nu wil ik Cheese Onion chipsIk heb al een mega gevulde koek op die een collega als traktatie meebracht, dus de misselijkheid is echt weg
quote:Op maandag 28 september 2015 12:46 schreef pinquit het volgende:
Ik leg er gewoon zo'n celstofmatje in, met een netbroekje eroverheen
Noh die krijgt niet hoor, die moet niet zeurenquote:Op maandag 28 september 2015 12:59 schreef Estrys het volgende:
Gaat het hier nou ook al over je anticonceptiepak?Heb je er geen voor B. gekocht? Die heeft het toch altijd koud?
Ik zag ook een koeienvariant. Hadden ze die nog? Past bij mijn gemoedstoestandquote:Op maandag 28 september 2015 13:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Noh die krijgt niet hoor, die moet niet zeuren![]()
En tuurlijk gaat t over mn pakPinq gaat er ook een halen <3
hahaha hier wel! ze hadden ook zwart met goudachtige panterprint. Voor je inner-Veerkampjequote:Op maandag 28 september 2015 13:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zag ook een koeienvariant. Hadden ze die nog? Past bij mijn gemoedstoestand
Ik wel met die zwangerschapsstoelgangquote:Op maandag 28 september 2015 12:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Boeiendik zit geen uren op de wc en ook niet tig keer op een dag dus dat overleef ik wel hahaha.
Yay voor de gevulde koek
quote:Op maandag 28 september 2015 13:44 schreef Dyre het volgende:
Net terug van de verloskundige: we hebben een kloppend hartje![]()
![]()
Ze schatte het nu op 8 weken en 3 dagen, dus de UD is 1 dag voor mijn verjaardagMaakt me allemaal niks uit
Over 3 weken de termijnecho, wat een lange 3 weken zullen dat gaan worden.
![]()
Ze schatte het nu op 8 weken en 3 dagen, dus de UD is 1 dag voor mijn verjaardagMaakt me allemaal niks uit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |