Weet ik nog niets, eens iets anders. Zuid Amerika ofzo. Ecuador staat nog op het lijstje. Of misschien Venezuela.quote:Op maandag 28 september 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
En Q, waar gaat de reis volgend jaar naartoe?
Daar ga ik vrijdag heenquote:Op maandag 28 september 2015 10:07 schreef Q. het volgende:
Maar Zuidlaren is inderdaad ook een prima optie.
Mijn ouders gaan woensdag voor twee wekenquote:
Cavia's etenquote:Op maandag 28 september 2015 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan woensdag voor twee weken.
Ziet er tof uitquote:Op maandag 28 september 2015 10:39 schreef Q. het volgende:
Maar wel paar leuke foto's kunnen maken in Myanmar.
[ afbeelding ]
Niet ziek geworden van het eten?quote:Op maandag 28 september 2015 10:39 schreef Q. het volgende:
Maar wel paar leuke foto's kunnen maken in Myanmar.
[ afbeelding ]
Nope!quote:Op maandag 28 september 2015 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet ziek geworden van het eten?
Da's toch waar Berend Botje naar toe ging?quote:Op maandag 28 september 2015 10:07 schreef Q. het volgende:
Niks stuk maken he!quote:Op maandag 28 september 2015 10:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ga gewoon op schoolreisje naar Rome.
Klopt. Klein klootzakjequote:Op maandag 28 september 2015 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch waar Berend Botje naar toe ging?
Eén van de vele, reeds lang bestaande producten die Apple ook heeft geclaimd als eigen uitvinding.quote:
Ah, dan is het goed.quote:Op maandag 28 september 2015 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de vele, reeds lang bestaande producten die Apple ook heeft geclaimd als eigen uitvinding.
http://www.apple.com/nl/music/radio/
Lkkr in de buurtquote:Op maandag 28 september 2015 10:07 schreef Q. het volgende:
Als wat?quote:Op maandag 28 september 2015 13:48 schreef Renesite het volgende:
Ik denk te gaan solliciteren bij die ene boerenleenbank
Ach wa'ev. Als ik maar meer verdien dan nu.quote:Op maandag 28 september 2015 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helpen de nieuwe bubbel op te blazen
2 euro?quote:Op maandag 28 september 2015 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach wa'ev. Als ik maar meer verdien dan nu.
Denk dat die enorme lading verlofdagen hem ook wel over de streep trektquote:
2 euro meer dan nu? Sure. Het scheelt me 30min reistijd per dagquote:
Welja. Zo ist maar net ja.quote:
Of 40 uur extra.quote:Op maandag 28 september 2015 16:17 schreef Renesite het volgende:
Misschien mag ik wel 4 uur per week langer werken voor extra vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |