origineel: KLB / Chicks die alles zelf willen betalen.quote:Laatst in de McDonalds met een collega, ik denk ik trakteer wel, wat is nou de schade, dus ik zeg tegen haar van "bestel maar eerst" zodat ik daarna kan volgen met mijn bestelling, maar het moest per se apart. Ook met een chick in een 'echt' restaurant met wat meer egard dan McDonalds () , was ons eerste etentje samen, dus gentlemen als ben stelde ik voor om te betalen (zoals het heurt), maar ook zij wou daar niks van weten. De rekening moest hoe dan ook worden gesplit
.
Is dit nou de emancipatie anno 2015? Is chivalry echt achterhaald? Of tref ik het gewoon en moet ik m'n smoel houden?
.quote:Op zondag 27 september 2015 21:31 schreef Dingflofbips het volgende:
Voorstellen om te betalenis het 1857 ofzo?
Zal zo nog antwoord geven op de vraag die je mij stelde wanneer ik thuis ben.quote:Op zondag 27 september 2015 21:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
.
Nee, het is vandaag zondag 27 september 2015. Hoezo?
Dan moet je misschien niet iets gaan doen dat geld kost.quote:
Ik maak er geen probleem van, CooleJongen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan moet je misschien niet iets gaan doen dat geld kost.
Man of uitnodigende partij betaald.quote:Op zondag 27 september 2015 21:44 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Kwaliteitstopic.
Hoe zit het met jou en betalen eigenlijk?
Te laat.quote:Op zondag 27 september 2015 21:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat bepaalt de originele TS wel.
Eerste paar dates sowieso man, als het serieus is 40/60. Na trouwen gewoon gezamenlijk rekening. Af en toe een random cadeau is leuk, maar dat geef ik zelf ook.quote:Op zondag 27 september 2015 21:44 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Kwaliteitstopic.
Hoe zit het met jou en betalen eigenlijk?
Neem je wel je rekenmachine mee met je 40/60?quote:Op zondag 27 september 2015 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerste paar dates sowieso man, als het serieus is 40/60. Na trouwen gewoon gezamenlijk rekening. Af en toe een random cadeau is leuk, maar dat geef ik zelf ook.
Ja stop eens met zo bijdehand te doen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Neem je wel je rekenmachine mee met je 40/60?
Ik zal het proberen. Dit is gewoon een beetje een gevoelig onderwerp.quote:Op zondag 27 september 2015 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja stop eens met zo bijdehand te doen.
En als het geen date is zoals in de originele OP?quote:Op zondag 27 september 2015 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerste paar dates sowieso man, als het serieus is 40/60. Na trouwen gewoon gezamenlijk rekening. Af en toe een random cadeau is leuk, maar dat geef ik zelf ook.
Ik hang zeer regelmatig rond op de foks, m'n waarde.quote:Op zondag 27 september 2015 21:54 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Drizzt ma neger. Bent gij er wieder?
Ga je zelf vertellen waarom?quote:Op zondag 27 september 2015 21:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Dit is gewoon een beetje een gevoelig onderwerp.
Met vrienden bedoel je? Ligt er aan hoe en wie natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 21:54 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
En als het geen date is zoals in de originele OP?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |