quote:Op zondag 27 september 2015 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Totale nobody.
~Aldus de user die al 15 jaar werkloos is omdat zn lokale buurtsuper failliet ging.
quote:Ik was niks, ben niks, en zal nooit wat worden.
Maar het mooiste, grootste, leukste, forum van Nederland een 'Forumpje' noemen typeert jouw nauwe zienswijze. Ik ben allang gestopt met vechten tegen de ignorantie op FOK!
Je moet eens weten wat ik over me heen krijg en kreeg in de loop der jaren van users die zelf geen inbreng hebben op FOK! of alleen maar zeiken. Ik sla mezelf niet op de borst. Ik post gewoon zoals ik al 15 jaar doe. Jij bent straks weer verdwenen en vergeten. Ik ben ook anoniem. Tot bepaalde hoogte. Heb vrienden en vrienden aan FOK! overgehouden. Yvonne de FOK!-Koningin en prinses voor het leven. Die we met zijn allen steunen heeft me 3 keer een kaartje gestuurd omdat ikzelf in de diepe shit zit.
Wat is jouw inbreng op dit Forumpje waar vriendschappen, huwewlijken en kinderten uit coorft zijn gekomen. Het Forumpje waar inmiddels minstens 300.000 users zijn.
En waar jij een stinkende puis bent, die ze laten rotten in de etter van negativisme omdat niemand zich wil bevuilen. Stront en etter spreid zich als je ze uitknijpt.
Wees gepust. Ooit ben je etter af.
Ik dacht dat je hier in de SC bedoelde.quote:Op zondag 27 september 2015 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die post nog. Zij postte niet meer. Wel goed opletten
quote:Op zondag 27 september 2015 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi man met een dooie cavia op zijn hoofd
volgens mij iets met negerenquote:Op zondag 27 september 2015 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij het woord ignorantie hield ik op
geen idee wat dat is
quote:Op zondag 27 september 2015 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi man met een dooie cavia op zijn hoofd
quote:Op zondag 27 september 2015 21:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
volgens mij iets met negeren
want bij engelend zeg je ignor
en antie moet je maar ff vergete
Snap niet dat je dat topic niet sluitquote:Op zondag 27 september 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan altijd zijn rake klappen moet incasseren
Je mag bij ons uithuilenquote:Op zondag 27 september 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gun die man zn afscheidsmomentquote:Op zondag 27 september 2015 21:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat topic niet sluit
Hij verwacht waarschijnlijk dat jij hem als mod zijnde wel even temtquote:Op zondag 27 september 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |