SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Ik verklap andermans geheimen niet.quote:Op zondag 27 september 2015 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke mannelijke users seks met jou zouden willen.
Jammer dat ie van de berg af is geflikkerd met zn dronke kop.quote:
hahaha serieus?quote:Op zondag 27 september 2015 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat ie van de berg af is geflikkerd met zn dronke kop.
haah echt wat een skklquote:Op zondag 27 september 2015 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat ie van de berg af is geflikkerd met zn dronke kop.
ja was voor jouw tijd denk ik.quote:
Hij heeft die foto toen in ongeveer ieder topic gepost.quote:
hou je bek over dvenquote:Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft die foto toen in ongeveer ieder topic gepost.
Beetje pityaandacht bedelen. Was sad.
Er werd dan ook in veel topics gevraagd om foto's.quote:Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft die foto toen in ongeveer ieder topic gepost.
Beetje pityaandacht bedelen. Was sad.
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb ook bericht achter gelaten voor je in haar fotoboek
Godverquote:Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb ook bericht achter gelaten voor je in haar fotoboek
dat is een understatementquote:Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je bent ook echt een mongool af en toe
oh die jaquote:Op zondag 27 september 2015 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Voor nasty foto van Dven klik hier: http://i.imgur.com/s0Eookg.jpg
komt die net uit auswits ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Voor nasty foto van Dven klik hier: http://i.imgur.com/s0Eookg.jpg
deze grap kan echt nietquote:Op zondag 27 september 2015 21:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
komt die net uit auswits ofzo?
Zij is mooi jaquote:Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
die strawberry meisje
haar zou ik wel doen
Lees je wel?quote:Op zondag 27 september 2015 21:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
komt die net uit auswits ofzo?
Nahquote:Op zondag 27 september 2015 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja
alleen jou foto moet ik nog even zien
Is het de LB?quote:Op zondag 27 september 2015 21:03 schreef Fok-it het volgende:
Nee Krullenbolletje is arrogant wijf, zou haar echt niet doen
Die post nog. Zij postte niet meer. Wel goed oplettenquote:
Hahaha.quote:Ik zie je de laatste tijd al vaker negatief op mij reageren. Ben ik wel gewend na 15 jaar bullshit over me heen te krijgen van users die zelf niks voorstellen en geen bijdragen leveren aan VBL behalve het posten dat ze lekker hebben gegeten in de SC.
Maar wie ben jij in hemelsnaam. Totale nobody, die gezien zijn taalgebruik een nobody zal blijven. In afwachting op uw scheldwoorden in gebrekkig Nederlands zet ik u op uw plaats. Als ik U tegen Jou mag zeggen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |