Me klote.. doe maar het dubbele.. ik kan zo zonder de kap omhoog te doen al een lijstje onderdelen maken die zéker in elkaar zitten en dat is al meer dan 10k, en dan nog richten, plaatwerken, spuiten. Ik denk dat je spekkoper bent als hij voor 35k weer rijdt als je alles moet láten doen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik gok 8 a 9000 euro schade. En dan krijg je ook nog een WOK status aan de broek
quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
INNENAUSSTATTUNG
Bluetooth
CD-Spieler deaud na zo'n klapper
Einparkhilfe (Vorne, Hinten)
Elektr. Fensterheber
Elektr. Sitzeinstellung
Klimatisierung (Klimaautomatik)
Multifunktionslenkrad Pôt, airbag
Navigationssystem Zie CD
Schiebedach
Servolenkung Pôt gok ik
Sitzheizung Pôt -> airbags
Sportsitze Pôt -> airbags
Tempomat
Zentralverriegelung
ICHERHEIT & UMWELT
ABS
ESP
Elektr. Wegfahrsperre
Isofix (Kindersitzbefestigung)
Kurvenlicht Pôt, 800/st.
Lichtsensor
Nebelscheinwerfer Pôt.
Regensensor
Tagfahrlicht Pôt
Xenonscheinwerfer Pôt
Meeste dure optie's zijn overleden, Motor kán nog heel zijn, maar vergis je niet: op elk onderdeel staat AMG, en daar hebben ze een aparte, met pluche behangen, balie voor bij MB. Die balie zit meestal naast het EMD -apparaat, en da's niet zomaar![]()
Sowieso vind ik hem een beetje matig in de opties zitten voor zo'n dikke bak.. net zoiets als een S-klasse zonder aambeiheating.. not done
Ik vind het dus ook een kale AMG, ik ben wel vergeten dat er AMG opstaat, dus dan is het idd iets meerquote:Op zondag 27 september 2015 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Me klote.. doe maar het dubbele.. ik kan zo zonder de kap omhoog te doen al een lijstje onderdelen maken die zéker in elkaar zitten en dat is al meer dan 10k, en dan nog richten, plaatwerken, spuiten. Ik denk dat je spekkoper bent als hij voor 40k weer rijdt.
Zonder uit elkaar te halen is het gokken. En zelfs dan weet je het niet zeker. Heeft het blok bijvoorbeeld een lekke koelleiding gehad waardoor alles ongelijk is afgekoeld en e.e.a. krom is, is er brandweer bijgeweest die er een spuit op hebben gezet, name it. Daarbij, je ziet nu het onderstel niet. Ik vind bijvoorbeeld het linkervoorwiel wel dicht tegen de wielkuip aan staan aan de deurkant, best kans dat dat ook krom is. Wellicht moet je nog velgen richten.quote:Op maandag 28 september 2015 14:52 schreef Chunees het volgende:
ik wil het invoeren,repareren en verkopen, maar hoe kan ik zien welke schade wel te doen is?
of is het een beetje gokken?
Vertel je er dan ook bij welke schade er was?quote:Op maandag 28 september 2015 14:52 schreef Chunees het volgende:
ik wil het invoeren,repareren en verkopen, maar hoe kan ik zien welke schade wel te doen is?
of is het een beetje gokken?
jaquote:Op maandag 28 september 2015 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel je er dan ook bij welke schade er was?
Het is lonend, als je weet wat je doet, goede second hands uit Duitsland te importeren, op nummerbord te zetten en te verkopen. Snap alleen niet waarom je schadewagens wilt kopen, je risico maak je dan alleen maar groter.quote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef Chunees het volgende:
wat denken jullie van deze?
http://suchen.mobile.de/f(...)d=17200&pageNumber=1
of
http://suchen.mobile.de/f(...)d=17200&pageNumber=1
ik haal ze voor verkoop
Wat wil je nou wat wij zeggen? Doen, kopuh, kopuh kopuh? Gezien het feit dat je hier om advies vraagt geeft al duidelijk aan, dat je geen of onvoldoende kennis hebt om een oordeelkundige keuze te maken.quote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef Chunees het volgende:
wat denken jullie van deze?
http://suchen.mobile.de/f(...)d=17200&pageNumber=1
of
http://suchen.mobile.de/f(...)d=17200&pageNumber=1
ik haal ze voor verkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |