Ik denk dat ik nog even hard ga werken en sparen en je cadeautje dan ga gebruiken om hightech aquarium met realtime metingen van temperatuur, automatisch voeren en misschien livestreampje op te zetten.quote:Op zondag 27 september 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd discreet.
Ik kan wel zeggen dat Paxje er helaas niet bij zit.
[..]
Dat zou ik ook niet weten. Ik kan wel zeggen dat ik een stuk positiever stond tegenover de vrouwelijke users.
Democratie status:quote:Op zondag 27 september 2015 20:16 schreef Paxcon het volgende:
een RAADGEVEND referendum over een verdrag dat al door ALLE lidstaten is ondertekend
hahah
HAHAHAHAA
Klinkt spannend.quote:Op zondag 27 september 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even hard ga werken en sparen en je cadeautje dan ga gebruiken om hightech aquarium met realtime metingen van temperatuur, automatisch voeren en misschien livestreampje op te zetten.
Met Zuid-Amerikaanse dwergcichliden.
Ik, als ik bij jou op de bank zit 60km verderop.quote:Op zondag 27 september 2015 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt spannend.
Wie gaat daar naar kijken dan?
echt hequote:Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat handig dat die filmpjes nu in de post afspelen
quote:Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik, als ik bij jou op de bank zit 60km verderop.
Oh zie het nu pas, nadat jij het zei. Dat is wel handig idd.quote:Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat handig dat die filmpjes nu in de post afspelen
Waar FOK! al niet goed voor isquote:Op zondag 27 september 2015 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik tel net eventjes op mijn worstenvingers, en ik kwam tot de conclusie dat er bijna evenveel mannelijke als vrouwelijke FOK!kers met mij naar bed wilden.
Apart.
Wow. Zoveel zijn het er bij mij niet in elk geval. Ben nu wel een beetje afgunstig.quote:Op zondag 27 september 2015 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schattig hoor.
Ik bedenk me net nog een user die met me naar bed wilde.
Heb er nu 10. Is dat significant?
Zonder FOK! zou ik nog maagd zijn toch.quote:
Ik vind dit moeilijk te geloven.quote:Op zondag 27 september 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow. Zoveel zijn het er bij mij niet in elk geval. Ben nu wel een beetje afgunstig.
Ja, ik weet het niet eigenlijk.quote:
ik wil met 0 users naar bedquote:Op zondag 27 september 2015 20:36 schreef Tjacka het volgende:
0 users willen met mij naar bed
dat is pas goed
quote:Op zondag 27 september 2015 20:37 schreef Sked het volgende:
[..]
ik wil met 0 users naar bed
dat is pas makkelijk
quote:Op zondag 27 september 2015 20:37 schreef Sked het volgende:
[..]
ik wil met 0 users naar bed
dat is pas makkelijk
Helaas ben ik geen homoseksueelquote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Er is wel 1 waar ik zeker geen nee tegen zou zeggen
bedankt maar ben helaas geen homoquote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Een man of een vrouw?quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Mag ik weten wie dat is?quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas ben ik geen homoseksueel
quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas ben ik geen homoseksueel
quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
bedankt maar ben helaas geen homo
Jij was toch zo voor discreet zijn?quote:
Een vrouwquote:
Dat betekent dat ik niet andermans geheimen rondbazuin. Niet dat ik niks wil weten.quote:Op zondag 27 september 2015 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was toch zo voor discreet zijn?
oh ik wel meerderequote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Er bestaat nog meer dan deze SC op fokquote:
Ik zoek het graag dichtbijquote:Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er bestaat nog meer dan deze SC op fok
Voor wat hoort watquote:Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik niet andermans geheimen rondbazuin. Niet dat ik niks wil weten.
Buiten de SC en VBL is het niveau wel erg laag.quote:Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er bestaat nog meer dan deze SC op fok
Mooi robbetje vechten.quote:
Welke mannelijke users seks met jou zouden willen.quote:
this was orchestred and an inside job planned with stadium security... you think it's just a coincidence that police came after 5-10 minutes?quote:Op zondag 27 september 2015 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaan ze een vak in met gasten die als tuinkabouters verkleed zijn
niet zeggen kaneelquote:Op zondag 27 september 2015 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke mannelijke users seks met jou zouden willen.
Alsof jij er 1 van bentquote:
Neequote:Op zondag 27 september 2015 20:49 schreef Sked het volgende:
maar Fokkie is het nou wel of niet iemand uit deze SC?
quote:Op zondag 27 september 2015 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan boeit het me al geen fuck meer tenzij ik degene ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |