Ik vergeef het je.quote:Op zondag 27 september 2015 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, soms als ik op dreef ben, sla ik een beetje door.
Ik had er niet op gerekend dat deze opmerking zó hard aan zou komen.
Ook tegen de rest van de boys zeg ik : Sorry, ik meende het niet zo
Stelt niet zoveel voor die hard als ik de bronnen moet gelovenquote:Op zondag 27 september 2015 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg daar wel een harde van, al die aandacht.
Je moeder en je zusje.quote:Op zondag 27 september 2015 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stelt niet zoveel voor die hard als ik de bronnen moet geloven
Bruce Willisquote:Op zondag 27 september 2015 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rot opquote:Op zondag 27 september 2015 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rot zelf op.quote:
Oke Hans.quote:
Ben met m'n avondeten bezig joh.quote:
Tijdens de wedstrijd?quote:Op zondag 27 september 2015 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben met m'n avondeten bezig joh.
Kan keurig vanuit de keuken kijkenquote:
Ik lees slechts mee, maar ik ben blij voor mijn manager, want het was nog een redelijk zwak weekend.quote:
Het is ook een weinig boeiende wedstrijd, ik kijk ook meer naar het wielrennen. Je had natuurlijk wel kunnen verwachten dat in deze wedstrijd de spanning op het eind zou zittenquote:Op zondag 27 september 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees slechts mee, maar ik ben blij voor mijn manager, want het was nog een redelijk zwak weekend.
Daarbij loop ik ook weer uit op @OPPERKLEURDER
Ach, ik volg Twentewatchers op Twitter dus die posten snel wat er gebeurt.quote:Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook een weinig boeiende wedstrijd, ik kijk ook meer naar het wielrennen. Je had natuurlijk wel kunnen verwachten dat in deze wedstrijd de spanning op het eind zou zitten
TOETERTJESquote:Op zondag 27 september 2015 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste overwinning dit seizoen
Gezelligquote:
Ik zag het ook al, maar ik moest nog even mijn laptop opstarten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezellig
Je hebt slechts een kans voor Fortuna gemist
Nog beterquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag het ook al, maar ik moest nog even mijn laptop opstarten.
Mooi wel ja, al zag je dat bij Roda ook in het begin vorig jaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC en GAE-stadion zitten beiden wel fascinerend vol.
GAE komt vooral doordat de vernieuwbouw officieel klaar was.
Mwah, bij NAC - Emmen zat het stadion echt enorm leeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi wel ja, al zag je dat bij Roda ook in het begin vorig jaar
Is ook wel zo, misschien een leuke actie daar want VVV spreekt niet veel meer aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, bij NAC - Emmen zat het stadion echt enorm leeg.
Wel zuur voor hemquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitgerekend vandaag maakt Leeuwenburgh zijn debuut
3 oktober, niks mis meequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Randy Wolters.
Die zal vast met zijn auto naar Leiden gassen vannacht.
Wel een tikkeltje druk altijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen de stad in, niks aan doen heerlijk man
a
Vooral op 2 oktober 's avonds. Toen ik nog klein was, liep ik uiteraard de taptoe. Achteraf moesten we over de kermis terug naar de auto, wat een terreur. Ze vielen met bosjes voor je neer, zo dronken. Kotsen allemaal, heerlijk manquote:
Ik ken het, niet normaal altijd inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral op 2 oktober 's avonds. Toen ik nog klein was, liep ik uiteraard de taptoe. Achteraf moesten we over de kermis terug naar de auto, wat een terreur. Ze vielen met bosjes voor je neer, zo dronken. Kotsen allemaal, heerlijk man
Understatementquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen is nou ook niet geweldig bezig, hé.
Niks mis mee. Heracles heeft tot nu toe als ze scoren vaak mooie goals.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lekkere goal wel van Bel Hassani
Sowieso vind ik zie niet slecht spelen. Veel afvallende ballen voor hun.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heracles heeft tot nu toe als ze scoren vaak mooie goals.
Ik kijk naar het schakelkanaal dus ik pik het niet enorm goed mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso vind ik zie niet slecht spelen. Veel afvallende ballen voor hun.
Waar kijk je dat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk naar het schakelkanaal dus ik pik het niet enorm goed mee.
FOX 421.quote:
Dat klopt. Moest wel lachen om die back die op kwam van Heerenveen en dan bal verliest, waardoor Heracles zo het strafschopgebied in kan lopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Als ik zo de flitsen zie lijkt het alsof Heracles een veel duidelijker idee heeft wat ze willen dan Heerenveen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat klopt. Moest wel lachen om die back die op kwam van Heerenveen en dan bal verliest, waardoor Heracles zo het strafschopgebied in kan lopen.
Ik heb geen idee, maar dat lijkt me het meest realistischquote:
toetergodquote:
Eredivisiewaardig?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nu naar Go Ahead Eagles - Sparta.
De sfeer is in ieder geval Eredivisiewaardig.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Dat Fortuna kan daadwerkelijk niet verdedigen
Pareltjequote:
Grote kans dat het om de koppositie gaat danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaamteloos en dan moeten ze over twee weken tegen Ajax.
#Huilmetmijmeedanhuilikmetjoumee
Kunstgras, dat kan niet anders dan minimaal een punt opleverenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaamteloos en dan moeten ze over twee weken tegen Ajax.
#Huilmetmijmeedanhuilikmetjoumee
Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Grote kans dat het om de koppositie gaat dan
Vermeijlandowskiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat tijdens een invalbeurt van 10 minuutjes
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn er al fokkers fan geworden van heracles?
Ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn er al fokkers fan geworden van heracles?
Rouwelaar in Oranjequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Ten Rouwelaar kopte bijna binnen, maar tegen Seuntjens aan waardoor het buitenspel was
Wat zuurquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Ten Rouwelaar kopte bijna binnen, maar tegen Seuntjens aan waardoor het buitenspel was
Zei die klootzak net dat we alleen maar positief moeten zijn ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mario Been
Ronald de Boer
Jan Everse
Joey van den Berg
Jan Everse en Joey van den Berg
Mario Been, Ronald de Boer, Jan-Joost.
Ik heb niet geluisterd. Zei Jan-Joost het?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zei die klootzak net dat we alleen maar positief moeten zijn ?
Wie anders ? dat blondje zegt toch niksquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd. Zei Jan-Joost het?
Die wordt nog wel geschorst ja. Darri gedroeg zich ook weer debiel. Kut Mocro'squote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mitchell Te Vrede gedroeg zich weer eens als een debiel.
Jan-Joostquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie anders ? dat blondje zegt toch niks
Beverse voelt zich nu al ongemakkelijk met die girafquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost.
Alles in superlatieven uitdrukken die klootzak.
Omdat dat de enigen zijn die elke week willen opdravenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is FOX zo trots op kutanalisten als Been en De Boer
Toen die begon over die trainers bedoelde die waarschijnlijk ene F de Boerquote:
En terechtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beverse voelt zich nu al ongemakkelijk met die giraf
Hij schoot meteen in de verdediging.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen die begon over die trainers bedoelde die waarschijnlijk ene F de Boer
Broer Bobald keek niet blij
nee 3 nou goed lolquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij schoot meteen in de verdediging.![]()
"Voor een leuke wedstrijd heb je twee ploegen nodig"
3 van dat soort exemplarenquote:
En dan morgen zoveel genotswedstrijden tegelijkertijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:21 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een wedstrijden op het programma vandaag. Geweldig.
Precies.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan morgen zoveel genotswedstrijden tegelijkertijd
Ze konden beter Merseyside derby vandaag om 13:45 inplannen, ipv zo'n zaadpot als Palace-WBAquote:
Ik vrees van nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Telt een assist op een eigen goal van de tegenstander ook als assist?
#dtv
Doe even normaalquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze konden beter Merseyside derby vandaag om 13:45 inplannen, ipv zo'n zaadpot als Palace-WBA
ja laten we liverpool maar een dag rust gunnen XDquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze konden beter Merseyside derby vandaag om 13:45 inplannen, ipv zo'n zaadpot als Palace-WBA
Gisteren zat ze er duidelijk beter bijquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:40 schreef marcodej het volgende:
Wat ziet Helene er verschrikkelijk uit.
Vies viswijf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:40 schreef marcodej het volgende:
Wat ziet Helene er verschrikkelijk uit.
ze is normaal heel aantrekkelijk, maar dit is niks.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
die heb ik in mijn manager, topshow.
quote:
Karsdorp heeft uitgerekend morgen gekozen om geblesseerd te zijn en Gyasi start niet in de basis HUILENquote:
Gyasi niet in de basis?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Karsdorp heeft uitgerekend morgen gekozen om geblesseerd te zijn en Gyasi start niet in de basis HUILEN
Juric en Boakye vormen, begrijpelijk, het spitsenduo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gyasi niet in de basis?
Walgelijk, walgelijk, walgelijk.
Ik denk ik ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga naar Roda JC - SC Cambuur kijken.
Wie nog meeheer?
Boakye heeft pas een wedstrijd meegespeeld, druifje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ik ook.
Ik vind die Gyasi een betere indruk maken dan Boayke hoor
Wat verrassendquote:‘Degradatie naar de Jupiler League was het beste wat de club is overkomen’
Toen Roda JC Kerkrade in mei 2014 degradeerde naar de Jupiler League, werden er diep in Limburg tranen met tuiten gehuild. Roda JC zette het mes in de organisatie en na een jaar op het tweede niveau keerde de ploeg weer terug in de Eredivisie. Directeur Wim Collard noemt de degradatie van Roda JC nu ‘het beste wat de club is overkomen’.
Wanbeleid werd daar gevoerd zegquote:
Ze lijken zelfs voor het eerst in jaren zwarte cijfers te gaan schrijven. Ik zei het toch al vaker: degraderen kan vaak gewoon enorm veel plezier opleveren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanbeleid werd daar gevoerd zeg
Ligt eraan bij welke club. In dit geval en toen bij Willem II was het eigenlijk zo slecht niet, die zijn van het wanbeleid af.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze lijken zelfs voor het eerst in jaren zwarte cijfers te gaan schrijven. Ik zei het toch al vaker: degraderen kan vaak gewoon enorm veel plezier opleveren.
De Eretribune.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik zet Fox Sports 1 nu aan, wat is dit voor schijtlollig gedoe?
Ik heb het idee dat Sparta in Pastoor eindelijk een trainer heeft gevonden waarmee ze eindelijk weer prima stappen kunnen maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt eraan bij welke club. In dit geval en toen bij Willem II was het eigenlijk zo slecht niet, die zijn van het wanbeleid af.
Voor RKC en NAC lijkt het een drama, en ook voor Sparta in 2010? Was het vrij dramatisch.
Walgelijk figuur is dat. Blind renpaardquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gyasi niet in de basis?
Walgelijk, walgelijk, walgelijk.
IK GEEF EEN RONDJEEEEquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zo'n enorme schijthekel aan de Amstelreclame.
Pascanus vindt dit leuk
Dat is goddomme een mooi rondje!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is een rondje.
Jan-Joost staat straks ook weer kutreclames in te spreken voor de Klassiekers over een maand.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:32 schreef Pascalus het volgende:
Ik word zelf nogal chagarijnig van die reclame over DE MOTOR DRAAIT BIJ PSV, godverdomme hoe vaak moet ik een reclame die over één wedstrijd gaat zien?
Het ergste is dus dat de motor volledig niet draaitquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:32 schreef Pascalus het volgende:
Ik word zelf nogal chagarijnig van die reclame over DE MOTOR DRAAIT BIJ PSV, godverdomme hoe vaak moet ik een reclame die over één wedstrijd gaat zien?
Jawel, een beetje zoals de Renault motorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ergste is dus dat de motor volledig niet draait
Volgens mij hek die in de managerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een goal van santosWAT EEN GOL
Ach hij heeft toch geel gepaktquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij hek die in de manager
Dat is dan wel weer een tegenvaller.quote:
en lazic, el hasnaoui, menig bij pecquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zivkovic en De Sa echter op de bank.
Becker doet het wel erg goed daar. Menig heeft de pech dat hij Thomas voor zich heeft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en lazic, el hasnaoui, menig bij pec
Ik constateerde dat ze wat weinig doelpunten maakten.quote:
Santos is juist prima.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik constateerde dat ze wat weinig doelpunten maakten.
Ik verwachtte wel dat dat later nog wel eens mee ging vallen. Al vind ik die Santos nog steeds niks
Dat is natuurlijk hetzelfde als wat ik constateerde, al drukte ik me wat ongenuanceerd uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik constateerde dat ze wat weinig doelpunten maakten.
Ik verwachtte wel dat dat later nog wel eens mee ging vallen. Al vind ik die Santos nog steeds niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |