Ja idd! Dit is wel een 1 of andere extended remix ofzo? Maar hij klinkt als het kortere origineel en duurt langerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mooi, maar die vind ik eerlijk gezegd iets te soft.quote:Op zondag 27 september 2015 21:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Deze dan ook nog maar een keertje
![]()
Veel meer toch?quote:Op dinsdag 29 september 2015 05:43 schreef tong80 het volgende:
Gruwelijk wat een bagger van mensen die weten dat een gitaar 6 snaren heeft.
Wat hedde gij toch een goede muzieksmaak!quote:
Zo mooiquote:
Cool, mijn komende 1 uur en 48 minuten zijn voor The Stones.quote:
Dit blijft gewoon altijd leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Treehut362 op 29-09-2015 21:09:12 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:
Goeie smaak is niet iedereen gegeven.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 04:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik besef me dat ik me hiermee niet populair maak.
Blijkbaar winden mensen zich op als je hun muzieksmaak aanvalt, terwijl mij altijd schaamteloos wordt verteld dat de muziek die ik luister bagger is.
Maar wat een kwelende jankstem heeft Morrissey toch.![]()
Was dat na al die jaren er niet naar luisteren vergeten.
Sorrry voor de liefhebbers, ik vind het zwaar overschatte kutmuziek.
Meestal hou ik mijn mening voor me, maar nu even niet.
Peace!
Luister nu naar de rust en stilte van de nacht.![]()
![]()
![]()
*Hap*quote:Op donderdag 1 oktober 2015 05:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie smaak is niet iedereen gegeven.
Succes met je oneindige geboem.
Je voelt je aangesproken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 05:15 schreef tong80 het volgende:
'Blijkbaar winden mensen zich op als je hun muzieksmaak aanvalt.'
Blijkbaar
Ik wind me niet op.
Val gerust aan.
Iedereen zijn wansmaak.
quote:
Die moest ik opzoeken op Google.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:16 schreef Juup het volgende:
Muziek tijdens het koken (en nuttigen van wat gerstenat)
Tering wat een herriequote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken op Google.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:16 schreef Juup het volgende:
Muziek tijdens het koken (en nuttigen van wat gerstenat)
quote:
Leiden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:37 schreef Impressme het volgende:
Muziek vanuit de stad, 3 OktoberIk kan niet precies horen wat maar het klinkt lekker
Leiden's Ontzet, gezellig altijdquote:
Mij n zoon woont/studeert er.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:54 schreef Impressme het volgende:
[..]
Leiden's Ontzet, gezellig altijdFoute muziek, glibberige bierstraten, stank. Love it
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |