MoTD is elke week garantie op een paar blunders. Leuk toch.quote:Op zondag 27 september 2015 16:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, in de grote competities zie je soms ook bijzonder geklungel. En zo af en toe een momentje kan ik nog wel om lachen
Precies, je vindt ze overal wel. In de ene competitie wat meer dan de ander natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2015 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
MoTD is elke week garantie op een paar blunders. Leuk toch.
quote:
quote:Op zondag 27 september 2015 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
Die Gustafson ofzo kan er niet veel van
Is de nieuwe Ibra.quote:
Bedankt Opper.quote:Op zondag 27 september 2015 16:06 schreef opperkleurder het volgende:
Mooie plek voor de vrije trap van ADO
Bij De Graafschap - Willem II schoot er eentje tegen de reclameborden van het dak van de Vijverberg.quote:
Vijverbergquote:Op zondag 27 september 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij De Graafschap - Willem II schoot er eentje tegen de reclameborden van het dak van de Vijverberg.
Bewust, is sluikreclame hequote:Op zondag 27 september 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij De Graafschap - Willem II schoot er eentje tegen de reclameborden van het dak van de Vijverberg.
Nee. In de Arena nu dacht ik.quote:Op zondag 27 september 2015 16:09 schreef RvLaak het volgende:
Zit de doellijntechnologie nog in de doelen van de Kuip?
na de winterstop weer geloof ikquote:Op zondag 27 september 2015 16:09 schreef RvLaak het volgende:
Zit de doellijntechnologie nog in de doelen van de Kuip?
Ik heb Van Himtum, van Polen en Marcellis. Het valt dus mee.quote:Op zondag 27 september 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
wormgoor gaat me punten kosten
Ook mooiquote:Op zondag 27 september 2015 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
na de winterstop weer geloof ik
ik heb veel heracleszooiquote:Op zondag 27 september 2015 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb Van Himtum, van Polen en Marcellis. Het valt dus mee.
Pastinaakquote:Op zondag 27 september 2015 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zalm met aardappel-pastinaak stamppot.
Heb er wel zin in.quote:Op zondag 27 september 2015 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PastinaakOnderschatte groente.
Kan hij goed koken?quote:Op zondag 27 september 2015 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een assistent trainer die je mag hebben.
quote:Op zondag 27 september 2015 16:12 schreef hafcfan het volgende:
kidsclub ado maakt meer lawaai dan midden noord
Play offs?quote:Op zondag 27 september 2015 16:13 schreef Tchock het volgende:
Het enige positieve aan deze week is dat we niet meer in de Kuip hoeven te spelen dit seizoen.
schat jullie hoger in dan w2quote:Op zondag 27 september 2015 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb het gevoel dat ADO dit nog weg gaat geven.
Bekerfinale tegen Ajax was wel mooi anders...quote:Op zondag 27 september 2015 16:13 schreef Tchock het volgende:
Het enige positieve aan deze week is dat we niet meer in de Kuip hoeven te spelen dit seizoen.
Die waren niet best vandaagquote:Op zondag 27 september 2015 16:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schat jullie hoger in dan w2
Ik ga zo zappen naar Schotland - VS bij het rugby.quote:
Zekers.quote:Op zondag 27 september 2015 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bekerfinale tegen Ajax was wel mooi anders...
eng-wales gisterquote:Op zondag 27 september 2015 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo zappen naar Schotland - VS bij het rugby.
De Amerikanen staan voor
Ik was in het stadion.quote:
ja dat sowieso maar het spel was genieten hoor.quote:Op zondag 27 september 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was in het stadion.
Was genot hoor.
Matig uitslagje verder.
Beetje zoals jij met echte leven. Lijkt het.quote:Op zondag 27 september 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO kan niet echt omgaan met een voorsprong, lijkt het.
Ik googelde even USA rugbyquote:Op zondag 27 september 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was in het stadion.
Was genot hoor.
Matig uitslagje verder.
Das fijn, maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 27 september 2015 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het Bundesligatopic is ergens anders
Hij was toch juist op dreef?quote:Op zondag 27 september 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, omdat ie er niets van kan.
Hij kan er niet zoveel vanquote:Op zondag 27 september 2015 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das fijn, maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Ja ja, dat weet ik. Maar tegen Feyenoord is het al jaren huilen met de pet op. De laatste keer dat PEC scoorde in de Kuip was Bush president.quote:Op zondag 27 september 2015 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bekerfinale tegen Ajax was wel mooi anders...
* Leefde Theo van Gogh nog.quote:Op zondag 27 september 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ja, dat weet ik. Maar tegen Feyenoord is het al jaren huilen met de pet op. De laatste keer dat PEC scoorde in de Kuip was Bush president.
Bush sr, ook nogquote:Op zondag 27 september 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ja, dat weet ik. Maar tegen Feyenoord is het al jaren huilen met de pet op. De laatste keer dat PEC scoorde in de Kuip was Bush president.
Wel jammer, Kadlec is ook een prutser namelijk...quote:
Obama was toen president. En toen vielen er ook nog eens 5 doelpunten van PEC.quote:Op zondag 27 september 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg nog "tegen Feyenoord" in de zin er voor maar misschien had ik het duidelijker moeten maken.quote:
Ik snapte het wel hoorquote:Op zondag 27 september 2015 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg nog "tegen Feyenoord" in de zin er voor maar misschien had ik het duidelijker moeten maken.
Ah joh, wij hebben veel moeite in Zwollequote:Op zondag 27 september 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog niet gewonnen sinds PEC promoveerdequote:Op zondag 27 september 2015 16:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah joh, wij hebben veel moeite in Zwolle
Ja, dat is waar. Gelukkig maar, anders werd het echt heel gênant.quote:Op zondag 27 september 2015 16:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah joh, wij hebben veel moeite in Zwolle
Het is pas september he.quote:Op zondag 27 september 2015 16:21 schreef hafcfan het volgende:
ADO is echt de tegenvaller van het seizoen
Nog even naar de spectaculaire slotfase van ADO-EXCquote:
Cambuur wat mij betreft. Wat spelen die slecht.quote:Op zondag 27 september 2015 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Misschien dat Feyenoord dit seizoen wel weet te winnen in Zwolle...quote:Op zondag 27 september 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Gelukkig maar, anders werd het echt heel gênant.
Wel mooie hakbal van de keepert tegen PSV.quote:Op zondag 27 september 2015 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Verliezen van Feyenoord is gênant?quote:Op zondag 27 september 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Gelukkig maar, anders werd het echt heel gênant.
Nee, zowel uit als thuis consequent weggespeeld worden door dezelfde club is gênant.quote:Op zondag 27 september 2015 16:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Verliezen van Feyenoord is gênant?
Die hebben gewoon een elftal van niks.quote:Op zondag 27 september 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur wat mij betreft. Wat spelen die slecht.
Maar dat was vorig jaar toch ook zo? En toen speelden ze best leuk.quote:Op zondag 27 september 2015 16:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een elftal van niks.
Is ook best een leuk voetballertjequote:Op zondag 27 september 2015 16:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen Genemuiden lukte het wel in de laatste minuut.
FC Twentequote:Op zondag 27 september 2015 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet voor Roda. Tegen wie spelen ze?
3x assist van hyftequote:Op zondag 27 september 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich met je mee.
Bidden voor een hattrick van Gyasi.
Faik en graag de 0 houden want Van Leerquote:Op zondag 27 september 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich met je mee.
Bidden voor een hattrick van Gyasi.
Zeker vanwege SCC thuis volgende week.quote:Op zondag 27 september 2015 16:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Faik en graag de 0 houden want Van Leer
Dan is mijn vraag waarom ben je wel voor Ajax met 410quote:Op zondag 27 september 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies voor Roda, al hebben ze een walgelijke supportersschare.
Dat en Roda had op Ajax na de minste tegendoelpunten tot nu toe.quote:Op zondag 27 september 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker vanwege SCC thuis volgende week.
Ik had Lamprou.quote:Op zondag 27 september 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker vanwege SCC thuis volgende week.
Ze reizen wel hun club achterna, dat moet je ze nageven.quote:Op zondag 27 september 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies voor Roda, al hebben ze een walgelijke supportersschare.
SCCquote:Op zondag 27 september 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had Ruiter als extra troef voor het makkelijke schema van FC Utrecht.
[ afbeelding ]
Denk het niet.quote:Op zondag 27 september 2015 16:30 schreef Vasion het volgende:
Roda gaat het winnen. Crisis in Enschede vloeit verder.
Zal vanavond dan ook wel uitgebreid geanalyseerd worden bij Sportschauquote:Op zondag 27 september 2015 16:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Twente - Roda, dat kun je bijna buitenlands voetbal noemen.
Maar het komt ook bij de NOS hoor. Met ondertiteling.quote:Op zondag 27 september 2015 16:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zal vanavond dan ook wel uitgebreid geanalyseerd worden bij Sportschau
Bij die Van Hyfte is ondertiteling wel nodig ja.quote:Op zondag 27 september 2015 16:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar het komt ook bij de NOS hoor. Met ondertiteling.
Lelijke gozer is dat zegquote:Op zondag 27 september 2015 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij die Van Hyfte is ondertiteling wel nodig ja.
Alle dialecten zijn achterlijk. "Kom, we kunnen ook Nederlands, laten we nét iets anders gaan praten".quote:
Zijn zat Friezen die geen Nederlands kunnenquote:Op zondag 27 september 2015 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle dialecten zijn achterlijk. "Kom, we kunnen ook Nederlands, laten we nét iets anders gaan praten".
Fries is dan ook geen dialect.quote:Op zondag 27 september 2015 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn zat Friezen die geen Nederlands kunnen. zo ook zat mensen in gebieden met een ander spraakgebrek
brabantsquote:Op zondag 27 september 2015 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twents is echt het meest lelijke dialect van Nederland.
Limburgs is zo mogelijk nog lelijkerquote:Op zondag 27 september 2015 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twents is echt het meest lelijke dialect van Nederland.
Ik vind Amsterdams ook wel in de buurt komen anders... Brabants klinkt gewoon dom, verder weinig mis mee.quote:
Zit je ook weer klaar voor het knalvuurwerk in Enschede als weekendafsluiter?quote:Op zondag 27 september 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburgs is zo mogelijk nog lelijker
Ik voorspel anticlimax. Een zaadwedstrijd met maximaal 2 goals.quote:Op zondag 27 september 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit je ook weer klaar voor het knalvuurwerk in Enschede als weekendafsluiter?
Ik denk dat Roombeek dat liever niet zietquote:Op zondag 27 september 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit je ook weer klaar voor het knalvuurwerk in Enschede als weekendafsluiter?
Roda gaat het spel uiteraard niet maken. Twente kan het niet.quote:Op zondag 27 september 2015 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik voorspel anticlimax. Een zaadwedstrijd met maximaal 2 goals.
Precies. Dus rondtikken tot een mafkees van Roda een domme overtreding maakt en dan schiet Ziyech hem er in.quote:Op zondag 27 september 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda gaat het spel uiteraard niet maken. Twente kan het niet.
Voor zover ik weet, zit er geen wok restaurant bij het stadion in de buurt... Wel bij Enschede Centraal in de buurt... Dat weer welquote:
Die mensen hallucineren van die hasj coke en pillenquote:Op zondag 27 september 2015 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, zit er geen wok restaurant bij het stadion in de buurt... Wel bij Enschede Centraal in de buurt... Dat weer wel
Fair enough, dat komt idd vaak voor in die contreienquote:Op zondag 27 september 2015 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die mensen hallucineren van die hasj coke en pillen
Pure wanhoop, dan moet je watquote:Op zondag 27 september 2015 16:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair enough, dat komt idd vaak voor in die contreien
Ach, ik vond wonen in Enschede geen straf... Best een leuke stadquote:Op zondag 27 september 2015 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pure wanhoop, dan moet je wat
Elke keer als die naam genoemd wordt, komt die herinnering weer naar boven ja. Lekker telefoon doormidden breken...drommels, drommels!quote:Op zondag 27 september 2015 16:49 schreef GGMM het volgende:
Die speler wiens bal gered werd denkt nu bij zichzelf...
Drommel, Drommel en nog eens Drommel.
Niks mis met pillen en Hasj.quote:Op zondag 27 september 2015 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pure wanhoop, dan moet je wat
Twente boeit echt niemand.quote:Op zondag 27 september 2015 16:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom is het zo leeg bij Twente?
Sympathieke actie van de Twentefans om het team van Roda zich wat beter thuis te laten voelen natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 16:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dacht dat ze een topclub waren met honderdduizenden supporters, of waren die er alleen tijdens het kampioensjaar?quote:
Drizzt moet dit topic modden.quote:Op zondag 27 september 2015 16:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die waren er alleen in het kampioensjaar natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2015 16:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dacht dat ze een topclub waren met honderdduizenden supporters, of waren die er alleen tijdens het kampioensjaar?
En naar PEC. In Zwolle was Twente erg populair rond die tijd en nu is dat als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op zondag 27 september 2015 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die waren er alleen in het kampioensjaar natuurlijk
Toen een paar jaartjes fan van Ajax en nu bij PSV, en nog een zooitje naar Heracles
Bij pec is iedereen overkomen waaien. Op dit topic ookquote:Op zondag 27 september 2015 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
En naar PEC. In Zwolle was Twente erg populair rond die tijd en nu is dat als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik snap deze post niet helemaal.quote:Op zondag 27 september 2015 16:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij pec is iedereen overkomen waaien. Op dit topic ook
Toch wel mooi, Zorro op rechts. Alleen het steigerende paard is de tegenstander.quote:
Hallo vriend!quote:
Dat kan ik me voorstellen. Maar zoals een echte Feyenoord supporters betaamt, was ik in de Kuipquote:Op zondag 27 september 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo vriend!Wat leuk dat je er eindelijk bent. Ik loop de hele middag al te hopen dat je nog even online zou komen.
quote:Op zondag 27 september 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor weddenschap heb jij eigenlijk verloren en hoe lang zit je nog aan Kuit vast?
8 oktoberquote:Op zondag 27 september 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor weddenschap heb jij eigenlijk verloren en hoe lang zit je nog aan Kuit vast?
Ik had bij de corner ook al het idee dat hij zou vallen jaquote:
Te laat.quote:Op zondag 27 september 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
Nu Twente voorstaat zal drizzt wel online komen.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 27-09-2015 om 17:12:41Oosterwijk in de eerste Jari die scoort in de eredivisie sinds Litmanen in het seizoen 2002/2003. #twerod reageer retweet
Ik ben hier al de hele dag hoor, in stilte toekijkend.quote:Op zondag 27 september 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
Nu Twente voorstaat zal drizzt wel online komen.
Okquote:Op zondag 27 september 2015 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben hier al de hele dag hoor, in stilte toekijkend.
Er zijn wel meer ploegen dit weekend teruggekomen van een achterstand van 2 goalsquote:Op zondag 27 september 2015 17:14 schreef hafcfan het volgende:
Er waren mensen die dachten dat Roda ging winnen
Denken dat Drizzt echt supporter isquote:Op zondag 27 september 2015 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in het stadion?
quote:
Lijkt feyenoord wel toen ze 11e stondenquote:Op zondag 27 september 2015 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn nog zat stoeltjes over zie ik
Ja, tenzij ik op vakantie ben en het echt niet anders uitkomtquote:Op zondag 27 september 2015 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want jij zit er wel altijd, iedere wedstrijd?
Held.quote:Op zondag 27 september 2015 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik op vakantie ben en het echt niet anders uitkomt
je was niet in Almelo johquote:Op zondag 27 september 2015 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik op vakantie ben en het echt niet anders uitkomt
Krijg daar wel een harde van, al die aandacht.quote:Op zondag 27 september 2015 17:24 schreef Pascalus het volgende:
Zo, Drizzt wordt hier hard aangepakt zeg.
Ja mooi he.quote:
Alsof je er elke wedstrijd moet zitten om supporter te zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want jij zit er wel altijd, iedere wedstrijd?
De eckte eckte hier pretenderen dat wel.quote:Op zondag 27 september 2015 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof je er elke wedstrijd moet zitten om supporter te zijn.
Dat weet ik. Ik vind dat onzin. Een seizoenskaart of vlaggetje in je auto bepaalt niet wat je voelt. Er zitten ongetwijfeld mensen met seizoenskaarten bij elke grote club die het eigenlijk geen fuck interesseert en er zitten elke week mensen kapot te gaan voor de tv die geen seizoenskaart hebben.quote:Op zondag 27 september 2015 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De eckte eckte hier pretenderen dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dodelijk saai.quote:
quote:Op zondag 27 september 2015 18:04 schreef KingRoland het volgende:
Zijn we eindelijk klaar met de hype van PEC Zwolle. zo.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die nu over een Zwolle-hype spreken zijn teletekstsupporters.
Dus we maken allemaal weer kans op de opblaaspop?quote:Op zondag 27 september 2015 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dodelijk saai.
Mijn vader was in de aRENa gisteren. Ik heb meteen een verzoek ingediend om uit zijn testament geschreven te worden
Nee, maar wel op het slipje van je moederquote:Op zondag 27 september 2015 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus we maken allemaal weer kans op de opblaaspop?
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 27 september 2015 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar wel op het slipje van je moeder
Sorry, soms als ik op dreef ben, sla ik een beetje door.quote:Op zondag 27 september 2015 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wacht wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |