nou nou nouquote:Op zondag 27 september 2015 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen met meer dan 3 hersencellen voelt zich te groot voor de FP.
Frustratie zit kennelijk erg diep bij je.quote:Op zondag 27 september 2015 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog eens totaal geen mensenkennis.
Ja, oke.quote:Op zondag 27 september 2015 18:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frustratie zit kennelijk erg diep bij je.
Als je je riedeltje blijft herhalen kan ik je beter laten lullen dan er nog enigszins moeite in steken natuurlijk.quote:
Beetje tegenstrijdig, want toch steek je er nu moeite in.quote:Op zondag 27 september 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je riedeltje blijft herhalen kan ik je beter laten lullen dan er nog enigszins moeite in steken natuurlijk.
Ik heb wel mensenkennis.
Ik ben te lief voor deze wereld. Dat is mijn probleem.quote:Op zondag 27 september 2015 18:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, want toch steek je er nu moeite in.
Ah, is dat het? Ik dacht dat je alleen problemen had met de fok crew. Kennelijk is mijn mensenkennis inderdaad wat aan de mindere kant.quote:Op zondag 27 september 2015 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben te lief voor deze wereld. Dat is mijn probleem.
Ik las: dat je een ban hebt en dat Johan dan zegt nou en?quote:Op zondag 27 september 2015 18:52 schreef Evertjan het volgende:
gewoon een keer aanbellen bij zijn huis in Oudewater en zeggen dat je een fan bent
Bedankt dat je er even bij zet dat het een grapje is.quote:Op zondag 27 september 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las: dat je een ban hebt en dat Johan dan zegt nou en?
Grapje hoor
Dat blijkt.quote:Op zondag 27 september 2015 18:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah, is dat het? Ik dacht dat je alleen problemen had met de fok crew. Kennelijk is mijn mensenkennis inderdaad wat aan de mindere kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |