Think again!!quote:Op zondag 27 september 2015 12:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik draag mijn kleren geen 3 dagen achter elkaar ivm werk (kinderen valt dat op en voor je t weet gaat er als een lopend vuurtje door de school dat "die dikke van Engels altijd dezelfde kleren aanheeft, gatver"). Maar ik draag ze gewoon opnieuw tot ze vies zijn (vlek) of niet lekker meer ruiken.
ik douche ook om de dag en Melba gaat twee keer per week onder de douche.
mensen zijn veul te bang voor vuil, zo snel ben je niet viesssss
Serieus, het begon steeds met gillen alsof kokende olie, naar een beetje pruttelen, naar zuchten, naar snurken, en deze cyclus duurde dan zo'n vijf minutenquote:Op zondag 27 september 2015 13:00 schreef Skittles het volgende:
Wtf, Mauw slaapt in een swimtrainer? Hoe doet ze dat nou weer!
Verder![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus, het begon steeds met gillen alsof kokende olie, naar een beetje pruttelen, naar zuchten, naar snurken, en deze cyclus duurde dan zo'n vijf minuten
da's dr teentjequote:Op zondag 27 september 2015 13:04 schreef Mariposas het volgende:
Wow ziet er tof uit SQ! Waar ergens in Spanje is dit?
Slapen in een swimtrainer lijkt me ook echt heerlijk!![]()
En op de laatste foto dacht ik wel even een piem0ltje te zien.![]()
Maar een prachtige dame om te zien en ook echt al baby-af!
Ja! Dat heeft M ook.. en tussen de teentjes, ook altijd pluisjes.quote:Op zondag 27 september 2015 13:33 schreef Mariposas het volgende:
L heeft trouwens wel altijd pluishanden. Zo irritant. En ze stinken soms ook een beetje naar zweetvoeten.
quote:Op zondag 27 september 2015 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
Ik voel me echt een viesnek vergeleken met jouw properheid zoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |