SQ is back.
Wat zien je vakantiefoto's er geweldig uit.
Dat weer! Kan me niet eens meer voorstellen hoe dat voelt.
En mauw steelt wel de show zeg.
Wassen
Ik kan zelf niet eten dus moet elke dag iets anders aan. Ook zweet ik veel -blijkbaar-, want m'n kleding ruikt na een dag werken echt niet meer naar robijn.
Ro draagt gerust 2 dagen dezelfde romper en legging/broek/maillot, maar jurken en shirts gaan niet meer zolang mee.
Zeker niet wanneer ze een maisboogje op heeft. Wat is dat een horror spul. Het is dat ze het zo lekker vind, maar dat spul lijkt soms gewoon op cement zo hard dat het wordt.
En ik mag natuurlijk niet aan haar neus komen dus schoonmaken is echt
wij zijn gisteren naar geek heaven geweest. Oftewel facts in Gent.
Honderden cosplayers bewonderd. Veel nieuwe anime, rompertjes (Naruto,dragonball z, doctor who) gekocht en voor mezelf allerhande te dure crap.Voeden kon perfect in kleedkamers waar goede stoelen stonden en ro kon daar mooi eventjes spelen. Ben ik m'n man aan het appen waar we zijn kruipt mevrouw gewoon 2 meter achteruit. Ik wist dat ze al 360 kon, maar dat echte achteruit kruipen is weer nieuw.
Dus nu zit ze constant vast in de box.

Vannacht schrok ik me ook dood. Ro ligt op mijn ooghoogte met slapen (hoofdje).
Vannacht hoorde ik haar rommelen en miepen dus ik kijk haar wieg in, geen ro.
Ik schrik echt wakker en kijk gelijk om me heen of ik haar niet vergeten ben over te leggen.. Niet het geval. Lamp aan. Zit mevrouw in haar wieg.
Blijkbaar duwt ze zichzelf helemaal omhoog en draait ze zo om (net als haar moeder).. alleen dit keer bleef ze dus even zitten.
Ze snapt volgens mij nog niet hoe ze het doet. Dat zitten gebeurt echt nog per ongeluk