abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156443932
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Ziet er meer betrouwbaar uit dan

[ afbeelding ]
Als ik moest kiezen werd het toch echt laatstgenoemde foto.
Opbokken met die kutislam uit europa.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 28 september 2015 @ 10:50:16 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156444318
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als ik moest kiezen werd het toch echt laatstgenoemde foto.
Opbokken met die kutislam uit europa.
oke doei
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_156449478
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:50 schreef Dven het volgende:

[..]

oke doei
:W
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 28 september 2015 @ 15:25:55 #54
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156449574
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 23:46 schreef Infection het volgende:

[..]

Duitsland graaft hun eigen graf. Extreemrechts zal overigens ook alleen maar groter worden. Ik ben normaal geen fan van dat soort mensen, maar van mij mogen ze voor deze ene keer.
Nou nee van mij mogen ze niet. Door dit soort mensen durven normale, fatsoenlijke mensen niet te protesteren. Niemand wil immers met dat soort volk vergeleken worden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156452713
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nou nee van mij mogen ze niet. Door dit soort mensen durven normale, fatsoenlijke mensen niet te protesteren. Niemand wil immers met dat soort volk vergeleken worden.
Dan maken ze toch een spandoek met een disclaimer.
pi_156453478
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 07:32 schreef Igen het volgende:

[..]

Hun kans op een vergunning is ook bijna nul. Maar hey, je krijgt zakgeld zo lang je in de procedure zit. Dus ff cashen, beetje knokken en dan terug naar Albanië. :X

En zo verspillen zij én het geld én de ruimte én de goodwill die voor andere, echte vluchtelingen hard nodig is.

Wordt echt tijd dat Albanië zsm. als veilig herkomstland wordt vastgelegd zodat die mensen gelijk afgewezen en teruggestuurd kunnen worden.
Precies wat je zegt.

De kern van het probleem is dat we eerst toelaten en dan pas gaan controleren op identiteit

We weten niet wie het zijn.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_156453559
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:26 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Precies wat je zegt.

De kern van het probleem is dat we eerst toelaten en dan pas gaan controleren op identiteit

[ afbeelding ]

We weten niet wie het zijn.
Ze zijn hoogopgeleid.
pi_156453605
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

In Duitsland staat vanzelf een Pim Fortuyn op.
Kwestie van tijd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  maandag 28 september 2015 @ 18:31:55 #59
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_156453627
quote:
12s.gif Op maandag 28 september 2015 18:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze zijn hoogopgeleid.
Dat is het enige positieve aan deze instroom. Het zijn allemaal hoogopgeleide mensen die graag hun handen uit de mouwen steken. Bovendien zijn er in Europa geen problemen met werkloosheid, dus iedereen zou dit moeten toejuichen.
Bedankt Hans.
pi_156454359
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:31 schreef Buster24 het volgende:

[..]

In Duitsland staat vanzelf een Pim Fortuyn op.
Kwestie van tijd.
Ach, zolang het maar een Pim Fortuyn en geen Geert Wilders is. :)

Denk maar aan zijn reactie direct na 9/11. Een paar citaten:

"Ik hoop dat het allemaal erg beheerst blijft. De mooiste reactie natuurlijk, de sterkste reactie, zou zijn: geen bommen op geen enkel land, alleen de terroristen pakken. Ik denk dat dat niet kan, maar het zou wel de prachtigste en meest beschaafde reactie zijn."

"Stel nou, dat die Bin Laden dat heeft gedaan. Dan ga je Kaboel bombarderen!? Daar wonen allemaal mensen die het vreselijk vinden wat die Taliban doen. Daar wonen onderdrukte vrouwen, onderdrukte mannen. Moet je die een bom op hun kop gooien? Nee toch!? Ik hoop dat we ons kunnen beheersen."

In het huidige politieke klimaat zou je daarmee volgens mij haast eerder aan de D66/GroenLinks-kant zitten. :X
pi_156454608
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:31 schreef bascross het volgende:

[..]

Dat is het enige positieve aan deze instroom. Het zijn allemaal hoogopgeleide mensen die graag hun handen uit de mouwen steken. Bovendien zijn er in Europa geen problemen met werkloosheid, dus iedereen zou dit moeten toejuichen.

Daar verschillen de meningen nog al over, stond afgelopen zaterdag ook een artikel over in de VK
http://www.geenstijl.nl/a(...)zoekers_nou_png.html
  maandag 28 september 2015 @ 19:11:41 #62
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_156454636
:{
Niks anders te zeggen. Straks gebeurt dit ook in Nederland :{
pi_156454683
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Ach, zolang het maar een Pim Fortuyn en geen Geert Wilders is. :)

Denk maar aan zijn reactie direct na 9/11. Een paar citaten:

"Ik hoop dat het allemaal erg beheerst blijft. De mooiste reactie natuurlijk, de sterkste reactie, zou zijn: geen bommen op geen enkel land, alleen de terroristen pakken. Ik denk dat dat niet kan, maar het zou wel de prachtigste en meest beschaafde reactie zijn."

"Stel nou, dat die Bin Laden dat heeft gedaan. Dan ga je Kaboel bombarderen!? Daar wonen allemaal mensen die het vreselijk vinden wat die Taliban doen. Daar wonen onderdrukte vrouwen, onderdrukte mannen. Moet je die een bom op hun kop gooien? Nee toch!? Ik hoop dat we ons kunnen beheersen."

In het huidige politieke klimaat zou je daarmee volgens mij haast eerder aan de D66/GroenLinks-kant zitten. :X
Klopt, het is opmerkelijk dat bijv het gedachtegoed van Janmaat en later Bolkestijn probleemloos gedeeld wordt door GL, daar was in buitenhof nog een discussie over.
De politiek loopt heel langzaam achter de mening van het volk aan.
Ook wat Wilders voorstelt is langzamerhand gemeengoed geworden onder de bevolking, maar inmiddels onvoldoende om de problematiek op te lossen,.
Door het maar blijven uitstellen van maatregelen komt het uiteindelijk of tot een geweldige clash (vul zelf maar in) of er moeten draconische maatregelen genomen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_156455012
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, laten we weer eens de groep vluchtelingen zwartmaken op basis van een artikel dat wel eens niet waar kan zijn. Gewoon, omdat dat hier kan.
Je bent te simpel om even te lezen? ;( :r
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_156455032
quote:
13s.gif Op maandag 28 september 2015 19:23 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Je bent te simpel om even te lezen? ;( :r
Sorry, wat zei je? Ik kan niet zo goed lezen.
pi_156455045
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:13 schreef Oud_student het volgende:
Ook wat Wilders voorstelt is langzamerhand gemeengoed geworden onder de bevolking, maar inmiddels onvoldoende om de problematiek op te lossen,.
Wilders is ook steeds extremer geworden. Van "Ik heb niks tegen de Islam maar alleen iets tegen de uitwassen ván de Islam" via "De politie zou die etters met scherp in de knieën moeten schieten" tot "Willen jullie meer of minder Marokkanen? Minder minder minder! Dan ga ik dat regelen!".

Het komt op mij over als de kikker in de pan met water die langzaam aan de kook wordt gebracht. Steeds een stapje meer naar extreem-rechts, sluipend, totdat Henk en Ingrid het normaal vinden om dingen te zeggen 15 jaar geleden zelfs de meest extreem-rechtse splinter-politici zich dood voor zouden hebben geschaamd. Waarschijnlijk zou jou eigen ik van 10 jaar geleden zich ook een ongeluk schrikken als die zou zien wat vandaag in Nederland normaal wordt gevonden.
pi_156573172
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:24 schreef Igen het volgende:

[..]

Wilders is ook steeds extremer geworden. Van "Ik heb niks tegen de Islam maar alleen iets tegen de uitwassen ván de Islam" via "De politie zou die etters met scherp in de knieën moeten schieten" tot "Willen jullie meer of minder Marokkanen? Minder minder minder! Dan ga ik dat regelen!".

Het komt op mij over als de kikker in de pan met water die langzaam aan de kook wordt gebracht. Steeds een stapje meer naar extreem-rechts, sluipend, totdat Henk en Ingrid het normaal vinden om dingen te zeggen 15 jaar geleden zelfs de meest extreem-rechtse splinter-politici zich dood voor zouden hebben geschaamd. Waarschijnlijk zou jou eigen ik van 10 jaar geleden zich ook een ongeluk schrikken als die zou zien wat vandaag in Nederland normaal wordt gevonden.
OK je bent het dus eigenlijk eens. Alleen de 2e uitspraak roept min of meer op tot geweld, ik weet niet in welke context Wilders dit gezegd heeft, maar uitspraken 1 en 3 zijn wrs. nu of binnenkort salonfahig.
Mijn punt is dat Wilders idd wat roept en weinig actie vertoont, het wordt tijd voor een beweging ala SP die ook buitenparlementaire actie doet. Alleen dan kan een catastrophe voorkomen worden. Veel mensen zitten hier nog in een soort ontkenningsfase: "incidenten", "het zal zo'n vaart niet lopen" etc. etc.
En wat Wilders te weinig doet is benadrukken welke politici voor deze ellende verantwoordelijk zijn. Je kunt de gelukszoekers/immigranten/criminelen (kies zelf maar) niet alleen de schuld geven. De schuld ligt bij hen die het allemaal mogelijk maken en eraan verdienen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_156573196
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:10 schreef Buster24 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar verschillen de meningen nog al over, stond afgelopen zaterdag ook een artikel over in de VK
http://www.geenstijl.nl/a(...)zoekers_nou_png.html
Is niet waar natuurlijk. Allemaal hoogopgeleid.
pi_156575947
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad *)

pi_156576048
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:11 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Inderdaad *)

[ afbeelding ]
Van de Syrische vluchtelingen is echter 21% universitair geschoold. (bron).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2015 19:16:06 ]
pi_156577023
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad. En keiharde werkers, niet te beroerd om 3x per dag de billen van je demente opoe af te vegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')