SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Younes logisch, want tijdje geblesseerd geweest. Milik en El Ghazi vond ik niet bijzonder sterk vandaag.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:18 schreef BlauweSporttas het volgende:
Wtf is er gebeurd? 10 min voor tijd de complete voorhoede gewisseld! ?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
El Ghazi en Fischer gaan jullie kampioen maken.
Of, in een realistischer scenario, het feit dat PSV kut is gaat jullie kampioen maken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het feit dat het er vanavond best leuk uit zag zegt ook niet alles natuurlijk. Maar goed, vooruitgangquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of, in een realistischer scenario, het feit dat PSV kut is gaat jullie kampioen maken
En PSV speelt straks natuurlijk ook lekker weer met Willems en Guardado, dat scheelt ook behoorlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PSV wint volgende week in de Arena.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of, in een realistischer scenario, het feit dat PSV kut is gaat jullie kampioen maken
Zelfde soort wedstrijd als vorig seizoenOh.![]()
Nooit. 5-0.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV wint volgende week in de Arena.
Zelfde soort wedstrijd als vorig seizoen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Om te winnen, moet je scoren. En dat is het probleem van PSV.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV wint volgende week in de Arena.
Zelfde soort wedstrijd als vorig seizoen![]()
Van Ajax ook.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Om te winnen, moet je scoren. En dat is het probleem van PSV.
Dan zal het wel 0-0 wordenOh.![]()
18 goals in 7 wedstrijden vind ik niet bijzonder slecht, PSV heeft er ook gewoon 17quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Ajax ook.
Dan zal het wel 0-0 wordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lekker blijven kankerenquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Ajax ook.
Dan zal het wel 0-0 worden![]()
![]()
Het was wat gechargeerd door vooral vandaagquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
18 goals in 7 wedstrijden vind ik niet bijzonder slecht, PSV heeft er ook gewoon 17
Het valt opzich best mee inderdaad. Al creeëren we wel te weinig kansen in mijn ogen.Lekker alles bloedserieus nemen.quote:Oh.![]()
Wat dat betreft ben ik het wel met je eens, er mag wat meer gecreëerd worden. Al was dat vandaag een stuk beter natuurlijk, kijken of dat doorgezet kan wordenquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was wat gechargeerd door vooral vandaag
Het valt opzich best mee inderdaad. Al creeëren we wel te weinig kansen in mijn ogen.
[..]
Lekker alles bloedserieus nemen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En dan moet je ook gewoon eens uitlopen tot 6-0 als je tegenstander zo zwak is, dat gebeurd veel te weinig nog.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik het wel met je eens, er mag wat meer gecreëerd worden. Al was dat vandaag een stuk beter natuurlijk, kijken of dat doorgezet kan worden
En El Ghazi moet wel blijven scoren om topscorer te blijven natuurlijkOh.![]()
Jullie hebben PSV niet zien ballen tegen NEC. Het was apatisch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tegen Ajax hoeven ze het spel niet te maken, maakt al een behoorlijk verschilquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben PSV niet zien ballen tegen NEC. Het was apatisch.![]()
Dat wordt De Jong al denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan moet je ook gewoon eens uitlopen tot 6-0 als je tegenstander zo zwak is, dat gebeurd veel te weinig nog.
En El Ghazi moet wel blijven scoren om topscorer te blijven natuurlijkIk heb alleen de tweede helft gezien, die was niet bijzonder goed inderdaad. Toch gaat PSV nog een stuk beter voetballen met Guardado, Willems en De Jongquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben PSV niet zien ballen tegen NEC. Het was apatisch.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die spelen volgende week nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt De Jong al denk ik
[..]
Ik heb alleen de tweede helft gezien, die was niet bijzonder goed inderdaad. Toch gaat PSV nog een stuk beter voetballen met Guardado, Willems en De Jong[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen de tweede helft gezien, dat was niet best. Maar zulke wedstrijden heb je er altijd wel tussen zitten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben PSV niet zien ballen tegen NEC. Het was apatisch.
Tegen Ajax zullen ze een stuk gemotiveerder zijn.Oh.![]()
Dat klopt, ik doelde meer op dat het nog wel beter gaat worden de rest van het seizoenquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelen volgende week nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopelijk kan El Ghazi gewoon tussen de 15-20 goals maken.quote:
En Milik moet dat eigenlijk ook wel doen minimaal.Oh.![]()
Dat zou voor beiden een prima aantal zijn welquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk kan El Ghazi gewoon tussen de 15-20 goals maken.
En Milik moet dat eigenlijk ook wel doen minimaal.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fischer en Klaassen 10-15 goalsquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou voor beiden een prima aantal zijn wel
Gudelj rond de 8 goals, overige middenvelders ook samen iets van 10-15 goals. Dan kom je een heel eind.Oh.![]()
mwah, het lijkt nu structureelquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen de tweede helft gezien, dat was niet best. Maar zulke wedstrijden heb je er altijd wel tussen zitten.
Tegen Ajax zullen ze een stuk gemotiveerder zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: