Gesink moet knechten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:01 schreef Evertjan het volgende:
Ik zie Gesink morgen ook wel winnen op dat vals plat omhoog richting de finish zoals in Montreal in 2013
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Die denkt dat het de laatste ronde is
Voor Terpstra kan ik dat nog enigszins begrijpen maar voor Boom ?quote:
Gesink moet helemaal niet knechten. Gesink moet meeschuiven in de finale in een goede groep om de rest daarachter uit de wind te zetten.quote:
Je eigen kansen opofferen voor anderen noem ik voor het gemak knechten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gesink moet helemaal niet knechten. Gesink moet meeschuiven in de finale in een goede groep om de rest daarachter uit de wind te zetten.
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:05 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat die Poolse het gaat redden
Als het groepje even aanzet is dat gat zo dicht.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:05 schreef Max23 het volgende:
No way, die is zo gegrepen. Zo'n solo houdt niemand vol op dit moment.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:05 schreef Max23 het volgende:
Dit dus, maar verwacht het niet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste 3 rondjes is het wel vermakelijk. Ik teken voor zo'n finale morgen.
Waarvan de helft niet eens in beeld wordt gebracht.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste 3 rondjes is het wel vermakelijk. Ik teken voor zo'n finale morgen.
Nee hoor, gat blijft beperkt. En op papier zijn Rivera en Pieters de rapsten vooraan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:13 schreef marcodej het volgende:
Goud en zilver zijn weg als ze blijven samenwerken.
Lekker man.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Morgen krijgen we eerst 5 uur lang een kansloze kopgroep van Colombianen, Eritreeërs en Venezolanen.
Ik wacht op de reactie van Cavaliersquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Morgen krijgen we eerst 5 uur lang een kansloze kopgroep van Colombianen, Eritreeërs en Venezolanen.
480quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Met hoeveel seconden voorsprong gaat vd Breggen winnen jongens?
Ik trap niet in die banter van Mani.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:15 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik wacht op de reactie van Cavaliers
Als er ook nog een verdwaalde Rwandees tussen zit, dan is het feest compleet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Jammer hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik trap niet in die banter van Mani.
Ja natuurlijk, lekker over die kletsnatte kasseien.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Want, en ik weet dat jij dit gaat ontkennen, jij juicht morgen ook keihard voor Miguel.
Morgen ontdekt hij zich als toekomstig Parijs Roubaix winnaar.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, lekker over die kletsnatte kasseien.
Heeft wel een rondje op kop gereden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:20 schreef TheArt het volgende:
Blaak zit er ook nog bij en dat is één van de rapsten van het peloton.
Finshstraat is wind op kop. Daar kan je nog helemaal dood vallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |