quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:27 schreef HSG het volgende:
Vluchtelingen. Meer dan helft zijn oplichters die over de rug van andermans ellende willen profiteren.
Beter helemaal niet naar Amsterdam gaan ........quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Beter voor 14,95 euro een dagkaart van de NS bij de Blokker kopen, hiermee heb ik gisteren de hele dag onbeperkt kunnen reizen naar Amsterdam en ook nog eens in de tram kunnen reizen met dit ticket. Normaal kost een 2e klas NS kaartje ruim 50 euro van Heerlen naar Amsterdam, en moet je ook nog eens apart een OV chip kaart kopen met reistegoed van minimaal 20 euro.
Ik ben dan ook niet voor de lol naar Amsterdam gegaan, maar puur om medische redenen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:04 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Beter helemaal niet naar Amsterdam gaan ........
En heeft je bezoek aan Ajax je er weer bovenop geholpenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:15 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik ben dan ook niet voor de lol naar Amsterdam gegaan, maar puur om medische redenen!
Ik ook, daarom loop ik regelmatig langs een paar winkels die tweedehands kleding verkopen. Merken zijn een tientje, als het iets speciaal is, dan kost het 20 euro (bijv. overhemd van Oger).quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee? Tussen een overhemd van 60 euro en eentje van 250 euro zie ik toch wel verschil.
^^ dit. Beste post in dit topic wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alleen als je t geld ervoor hebt. Geld uitgeven dat je niet hebt is onverantwoord en net zo triest als geld hebben maar te benauwd zijn om het uit te geven.
Wat sommige mensen weg doen is echt ongelooflijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:14 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik ook, daarom loop ik regelmatig langs een paar winkels die tweedehands kleding verkopen. Merken zijn een tientje, als het iets speciaal is, dan kost het 20 euro (bijv. overhemd van Oger).
En bij overhemden kun je makkelijk zien of hij nog als nieuw is (kraag en eind van de mouw).
Bestaan die nog? Wat verkopen ze?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:41 schreef 010P het volgende:
Op zaterdag ochtend aan van die schijt deur aan deur verkopers.
Of ik 50 cent per dag wil neerleggen zodat dokters in weetikhetwaarkonmenietschelenland hun werk beter gaan doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:13 schreef lolnoob123 het volgende:
[..]
Bestaan die nog? Wat verkopen ze?
Dit, rijd nu lease, maar ik vertikte het echt om in 1 jaar 10.000 euro af te schrijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:49 schreef FritzWepper het volgende:
Dure (nieuwe) auto.
Ik koop een net, maar niet al te duur tweedehandsje.
Baal al verschrikkelijk als ik mijn goedkope autotje op een parkeerplaats aantref met een verse deuk of kras, als het een dure nieuwe bak was geweest zou ik mezelf waarschijnlijk in slaap huilen.
Belachelijk veel geld idd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit, rijd nu lease, maar ik vertikte het echt om in 1 jaar 10.000 euro af te schrijven
10k afschrijven op een nieuwe auto, dan rijd je geen dikke bak kan ik je vertellen. Dan schrijf je zomaar 20k af.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:37 schreef Gunner het volgende:
mensen die zich druk maken om afschrijving
Diegene die een nieuwe auto kunnen betalen maken zich daar echt niet druk om hoor
Sowieso 10.000 euro afschrijven in een jaar moet dat wel een hele dikke bak zijn geweest.
Overigens is het alleen boeiend als je minder hard kan reserveren dan dat hij afschrijft.
Nee ik rij ook geen dikke bak maar dat pretendeer ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
10k afschrijven op een nieuwe auto, dan rijd je geen dikke bak kan ik je vertellen.
Heb van de zomer wat offertes gedaan voor een nieuwe auto waar ik eentje (bij levering) van 2,5 jaar zou inruilen; op een auto met een nieuwwaarde van 25K was dat 7500 euro. Slechts 250 euro per maand.quote:Dan schrijf je zomaar 20k af.
Een 308 SW uit 2014, nieuw zomaar 29000quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb van de zomer wat offertes gedaan voor een nieuwe auto waar ik eentje (bij levering) van 2,5 jaar zou inruilen; op een auto met een nieuwwaarde van 25K was dat 7500 euro. Slechts 250 euro per maand.
Dus of mijn onderhandelskills zijn goed of jij laat je naaien. Of je hebt er helemaal geen ervaring mee en praat je maar wat.
nee klopt. En misschien is mijn volgende auto om die reden ook wel een jong gebruikte.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:40 schreef Spanky78 het volgende:
maar deze cijfers liegen ook niet toch?
Er zit wel verschil tussen merken, maar zo groot is dat ook weer niet als je een beetje binnen dezelfde segmenten blijft.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
nee klopt. En misschien is mijn volgende auto om die reden ook wel een jong gebruikte.
Alleen noem je een peugot. staan ook niet bepaald bekend als waardevast
en die audi; wat hoger segment en dus inderdaad hogere afschrijving.
overigens zal die audi niet van een prive eigenaar zjin geweest. misschien verhuur of shortlease of een demo. daar wil nog wel eens wat harder wat van de prijs afgaan
Ik rij in een VAG-auto maar geen diesel. De eerste de beste dealer die dat als argument geeft om me een slechte deal te geven kan wel fluiten naar z'n offertequote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:45 schreef Spanky78 het volgende:
Een volkswagen is momenteel ook niet echt een veilige keuze (want je weet niet wat het gelazer met je waarde gaat doen, weinig, of juist veel).
Ik zou niet snel opstaan en weggaan in een restaurant maar als de bediening zich zo gedraagt...quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:07 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik zat eens in een restaurant en vroeg een karafje water erbij. Zegt de serveerster, spa rood of spa blauw? Ik zeg, kraanwater.
Zegt ze met nadruk: oh GRATIS water? Draait zich om en loopt weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |