Dit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:04 schreef okedoei het volgende:
Boeiend of het abnormaal is of niet. Als jij je daarin comfortabel voelt moet je het gewoon doen.
Ik kan bevestigen dat drinky dit inderdaad doet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:27 schreef Drinky het volgende:
Ik slaap in mijn scuba-uitrusting in bed, kan anders niet in slaap vallen en daarbij creert het altijd zo'n gevoel alsof ik darth vader ben.
Het is enkel totaal niet gezond, lekker zweten onder de dekens in iets wat niet kan ademen. Maar goed, moet je vooral zelf weten ja.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:04 schreef okedoei het volgende:
Boeiend of het abnormaal is of niet. Als jij je daarin comfortabel voelt moet je het gewoon doen.
meestal korte broek en dunne regenbroek daaroverquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:55 schreef Rezania het volgende:
Heb je dan nog iets aan onder het regenpak?
Is dat niet erg heet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:58 schreef boy01 het volgende:
[..]
meestal korte broek en dunne regenbroek daarover
Maar die zit onder de regenbroek toch?quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:01 schreef boy01 het volgende:
[..]
valt juist mee omdat die korte broek toch nog iets ademend is
Ik ben sws al heet van mezelf, het went welquote:
Dus het boeit jou ook niet als je vriend in een regenpak naast je zou liggenquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Vind het wel wat apart, maar hé, wat boeit het. Als jij er blij van wordt.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:17 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ik ben sws al heet van mezelf, het went wel
Ik val niet op mannen in regenpakken. Tenzij op de motor. Kans lijkt me uitermate klein dat mijn man in regenbroek naast me kruipt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dus het boeit jou ook niet als je vriend in een regenpak naast je zou liggen
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op zondag 27 september 2015 13:28 schreef Copycat het volgende:
Hoe ben je hier ooit mee begonnen, TS?
En wat maakt het voor jou prettig? Mij lijkt het nl heel klam slapen.
Mij ook. Ik heb ook zoiets maar dan met trainingspakken in plaats van regenpak. Heerlijk zacht enzoquote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen..quote:Op zondag 27 september 2015 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Mij ook. Ik heb ook zoiets maar dan met trainingspakken in plaats van regenpak. Heerlijk zacht enzo
Ja, heerlijk zachtquote:Op zondag 27 september 2015 16:04 schreef Featherz het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen..
Helemaal omgeven door zachte stof![]()
Ik vond het plastic op m'n netniet-kraambed al verschrikkelijk liggen en zweten.quote:Op zondag 27 september 2015 13:28 schreef Copycat het volgende:
Hoe ben je hier ooit mee begonnen, TS?
En wat maakt het voor jou prettig? Mij lijkt het nl heel klam slapen.
Dat badpaktopic!quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Plastic vind je lekker aanvoelen ja?
Of is dit zo'n badpak-topic, dat je stiekem een regenpakfetish hebt?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het is pas abnormaal als je ook nog met een paraplu in bed slaapt.
Ik vind plastic wel lekker voelenquote:
Hahaha, dat klinkt coolquote:Op zondag 27 september 2015 15:45 schreef Mylene het volgende:
Het komt mij over als een fetisj. Hoor je wel vaker, soms in combinatie met ademcontrole, al is dat vaak met latex, is de persoon in kwestie vacuüm gezogen op een matras.
Niet als je samen bent. Probeer met zo’n helm eens een kus te geven, met een beetje pech heeft de ander een gebroken neusquote:Op zaterdag 10 november 2018 23:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Een motorpak met helm lijkt mij een veiliger gevoel geven.
ff douchen is er ook niet bij, in een regenpak.quote:Op zondag 11 november 2018 14:01 schreef Twiitch het volgende:
Dan ga je toch zweten als een otter? Gadverdamme man.
Heb jij ooit een zwetende otter gezien?quote:Op zondag 11 november 2018 14:01 schreef Twiitch het volgende:
Droogpak of wetsuit? I prefereer altijd mijn droogpak en dan helemaal opgeblazen met de valves helemaal dichtquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:27 schreef Drinky het volgende:
Ik slaap in mijn scuba-uitrusting in bed, kan anders niet in slaap vallen en daarbij creert het altijd zo'n gevoel alsof ik darth vader ben.
Hoe denk jij dat rivieren ontstaan?quote:Op zondag 11 november 2018 15:17 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Heb jij ooit een zwetende otter gezien?
Geen idee.quote:Op zondag 11 november 2018 16:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat rivieren ontstaan?
Misschien slaapt TS wel bij lage temperaturen buiten in een tent.quote:Op zondag 11 november 2018 14:01 schreef Twiitch het volgende:
Dan nog zweet je als een otter..je transpireert altijd. Vocht kan niet weg...quote:Op zondag 11 november 2018 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien slaapt TS wel bij lage temperaturen buiten in een tent.
Heb jij ooit door alle bomen het bos niet meer gezien?quote:Op zondag 11 november 2018 15:17 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Heb jij ooit een zwetende otter gezien?
Maakt niks uit, onder dat soort luchtdicht materiaal gaat het alsnog plakken.quote:Op zondag 11 november 2018 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien slaapt TS wel bij lage temperaturen buiten in een tent.
ja vet coolquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:41 schreef Colton het volgende:
[..]
Ik vind plastic wel lekker voelen
[..]
Hahaha, dat klinkt cool
Okay, dat was NIET coolquote:Op maandag 19 november 2018 19:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
ja vet cool
https://efukt.com/22487_safe_word_fail.html
Oh my waarom keek ik dit. Recept voor ptss dit.quote:Op woensdag 5 december 2018 15:09 schreef Colton het volgende:
[..]
Okay, dat was NIET cool
Waarom zou je doorgaan met iets als iemand in paniek raakt![]()
Gewoon ziek dit. Snap ook niet dat diegene niet bang was dat ze dood zou gaan.quote:Op woensdag 5 december 2018 15:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh my waarom keek ik dit. Recept voor ptss dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |