SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Help,Wim komt los.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Zo`n Feestje kost meer dan dat het opbrengt..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gekkenhuis, dringen bij de DJ![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Het wachten is op dat ze gaat rappen........quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Hoe meer het kost, hoe beter het is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zo`n Feestje kost meer dan dat het opbrengt..
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
![]()
Zijn er 20 betalende gasten?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
En de Noom had oorpijn.Wat een bikkels.respect...quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim die eerder nog zat te zeuren dat hij heel ziek was en een hele zere keel had.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan niet anders met zo weinig bezoekers.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zo`n Feestje kost meer dan dat het opbrengt..
Alleen de huur al van die apparatuur. Ticket kost 10 euro. 30 bezoekers, dus 300 euro. Ik vraag mij af of je die meuk voor 300 euro kan huren. Misschien dat de horecaomzet nog wat oplevert, maar de grootste klanten zijn de Utopianen zelf.![]()
Die gast van de markt heeft ook geen zender meer gekregen...gek héquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En de Noom had oorpijn.Wat een bikkels.respect...![]()
![]()
![]()
Pfew, hij leunt weer.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
daar heb ik een video van gemaaktquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het wachten is op dat ze gaat rappen........
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Oma lijntje?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Van wie krijgt Drolf vandaag zijn snuifje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je wil toch ook niet dat hij buiten adam raakt?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Pfew, hij leunt weer.![]()
Wie is de amoebe ? Waaif?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die amoebe te schreeuwen.
Die lege blik in haar ogen.![]()
ik ook twee zelfs..en nog 3 met muziekquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
daar heb ik een video van gemaakt
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik ook twee zelfs..en nog 3 met muziek![]()
Maar deze muziek draaien ze toch bij elk 'feestje'?
Dit is de standaard bagger.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Het is een voute party toch...had wel een rap verwachtquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Grote bek, arrogante rotkop en geen spoor van pijntjes van vanochtend en spierziektequote:Op vrijdag 25 september 2015 21:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Naomi denkt weer dat ze op de schoolfuif is![]()
Kind heeft ook weinig school gehad, ze is 19 nu toch?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Naomi denkt weer dat ze op de schoolfuif is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is een voute party toch...had wel een rap verwacht![]()
die ziekte heeft ze alleen overdagquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Grote bek, arrogante rotkop en geen spoor van pijntjes van vanochtend en spierziekte
Twinning = boring![]()
Ga mijn stream uitgooien,dit trek ik niet.
Mijn jeugdidolen de Spicegirls,blijf af stomme domme klotewijven![]()
Daarom is het ook geen foute party maar gewoon 90s party met wat meuk er omheen. Er zijn veel 'mooiere' foute platen gemaakt dan dit. Maar daar zijn die kinderen in de loods net wat te jong voor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar deze muziek draaien ze toch bij elk 'feestje'?
Dit is de standaard bagger.![]()
Zo goedkoop heeft JdM nog nooit tv gemaaktquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zo`n Feestje kost meer dan dat het opbrengt..![]()
![]()
Noem jij er eens één dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daarom is het ook geen foute party maar gewoon 90s party met wat meuk er omheen. Er zijn veel 'mooiere' foute platen gemaakt dan dit. Maar daar zijn die kinderen in de loods net wat te jong voor.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
20quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kind heeft ook weinig school gehad, ze is 19 nu toch?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel Tramadol moet je slikken wil je vinden dat bandana op Gio lijkt?Je bent in vorm
![]()
![]()
Pziez!quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel Tramadol moet je slikken wil je vinden dat bandana op Gio lijkt?Hij lijkt heel erg op mijn oudste.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er fout aan : Daar gaat ze van Clouseau?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
rolf zingt een liedje voor zijn meisje
jaren 90quote:
Niets.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:33 schreef Scherzo het volgende:
Wat is er fout aan : Daar gaat ze van Clouseau?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:33 schreef DaSteeg het volgende:
Kijkt u mee? Meneer MmmmMora? Loopt als een trein die snackies!![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Straks na de succesvolle avond .![]()
En hij denkt dat hij het kan en de tekst kent.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:33 schreef markvanrinsum het volgende:
rolf zingt een liedje voor zijn meisje
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft ook meegedaan aan de mini playbackshow?quote:
Kijk dat nou.
quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is wel vout jaquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hahahaha Bjorn doet er een ander nummer op in het midden van het nummer en zegt tegen Drolf dat hij niet mee moet zingen![]()
Jan is echt Fout....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die 2e is leuuuuuk! 'Zeker weten dat je happy kunt leven'quote:
Annie Schilderquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
De oude BZN was wel goed toen er nog geen vrouw bij was.![]()
daarna ging het snel bergafwaarts met zeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nog voor Annie Schilder,toen waren ze goed.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Annie Schilder![]()
daarna ging het snel bergafwaarts met ze![]()
Je bent de beste,geweldig.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeg niet dat het niet fout is
En niet de standaard lijstjes.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom noem ik deze. Ik had ook Maywood, Luv en Dolly Dots kunnen noemen, maar dat is te gemakkelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:38 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Uhmm de bovenste twee ken ik niet eens![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daarom noem ik deze. Ik had ook Maywood, Luv en Dolly Dots kunnen noemen, maar dat is te gemakkelijk.![]()
![]()
Risque waren de playbackmeisjes van Doris D ( the Pins)quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:38 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Uhmm de bovenste twee ken ik niet eensOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Toen was ik nog niet geboren denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nog voor Annie Schilder,toen waren ze goed.
Oeiii dat is echt heel lang terug .....shine upquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Risque waren de playbackmeisjes van Doris D ( the Pins)![]()
![]()
Zegt mij niks... en ik dacht dat ik oud was...quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Risque waren de playbackmeisjes van Doris D ( the Pins)![]()
![]()
De Dolly Dots heb ik ooit nog live gezien...quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daarom noem ik deze. Ik had ook Maywood, Luv en Dolly Dots kunnen noemen, maar dat is te gemakkelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ouwe rockers BZNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT.Nog niet druk![]()
Dit is niet Vout toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:41 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Zegt mij niks... en ik dacht dat ik oud was...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De Dolly Dots heb ik ooit nog live gezien...op je rollerskates
![]()
Is jou zoon daar?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:42 schreef 37metrijst het volgende:
Kijk die jongen van me eens zingen.![]()
Naomi ivan had geen tijdquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:43 schreef Verida het volgende:
Wie heeft de koeien gedaan vanavond?
Het zieke gedrocht ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:43 schreef Verida het volgende:
Wie heeft de koeien gedaan vanavond?
Het zieke gedrocht ?Ze moest van Ivan en alleen.
![]()
![]()
Homo'sAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het is dat ik weet dat hij in Italië is, maar hij lijkt sprekend.quote:![]()
Die jonge gasten redden het feestje daar wel trouwens.![]()
![]()
Mijn idee ookquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:44 schreef mijntjexx het volgende:
Mag die middelste vent met bandana in Utopia, lekker hoor![]()
![]()
![]()
Echt welquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:45 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
jonge gasten redden het feestje daar wel trouwens.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat een ontzettende kneus, die Rolf.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Juist.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kneus, die Rolf.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:46 schreef Inca het volgende:
[..]
gelukkig niet is zo'n smeerboel dan![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:45 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat hij in Italië is, maar hij lijkt sprekend.![]()
Die jonge gasten redden het feestje daar wel trouwens.![]()
![]()
Dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:45 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat hij in Italië is, maar hij lijkt sprekend.![]()
Die jonge gasten redden het feestje daar wel trouwens.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:46 schreef Inca het volgende:
[..]
gelukkig niet is zo'n smeerboel danen zo'n opmerking voor een vrouw
![]()
Het is ook beschamend dat de inwoners zelf amper moeite hebben gedaan om zich fout te kleden. De meesten lopen in het kloffie waar je zal al in kunt uittekenen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Alleen Cees, die is wel lekker fout gekleed.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is ook beschamend dat de inwoners zelf amper moeite hebben gedaan om zich fout te kleden. De meesten lopen in het kloffie waar je zal al in kunt uittekenen.![]()
Een petje op en dat is het inderdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is ook beschamend dat de inwoners zelf amper moeite hebben gedaan om zich fout te kleden. De meesten lopen in het kloffie waar je zal al in kunt uittekenen.
Cees heeft er echt wat van gemaakt.
Sommigen vinden het Waif ook geweldig, maar dat vind ik ook weinig voorstellen.![]()
Ja man, die Rolf ook, allemaal weer vol van zichzelf, luid gekrijs op de achtergrond van de GnoomMake trouble not war![]()
BZN![]()
BZN voor jan.
Mon amour.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Ja man, die Rolf ook, allemaal weer vol van zichzelf, luid gekrijs op de achtergrond van de GnoomAllebei....
![]()
![]()
Met Anniequote:
Waar dat dan ?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:49 schreef mijntjexx het volgende:
Ein-de-lijkkkkkkkkkkkk leuke mannen![]()
quote:quote:123 tje...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja knap toch zo ziek en veel pijn en nu zo staan te swingen .quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:50 schreef 37metrijst het volgende:
Die medicijnen die Naomi gehad heeft, wil ik ook graag in huis.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:50 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ok ok leuke jongetjes bedoel ik![]()
![]()
Wondermiddel. Zit vast niet in de basisverzekeringquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:50 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja knap toch zo ziek en veel pijn en nu zo staan te swingen .![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:50 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja knap toch zo ziek en veel pijn en nu zo staan te swingen .Dat bedoel ik.
Ivan weer bij de computer?![]()
![]()
Neuuu ik wil wel graag de naam weten .quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wondermiddel. Zit vast niet in de basisverzekering![]()
Speciaal voor de livestreamers zegt Bjorn
Tramadol,wel innemen met alcohol...quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:50 schreef 37metrijst het volgende:
Die medicijnen die Naomi gehad heeft, wil ik ook graag in huis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep daar is zijn feest ons groeps mensquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:51 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Dat bedoel ik.
Ivan weer bij de computer?![]()
Dus niet op de waarschuwing op het doosje lettenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tramadol,wel innemen met alcohol...![]()
![]()
vanmorgen maakte Ivan haar wakker, en ze liet een vingertje in een pleister zien.................Make trouble not war![]()
ivan tegen gast ik ga een doodskist voor bas makenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Pump the jam, toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik knap echt af op een vent die niet kan feesten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:51 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Yep daar is zijn feest ons groeps mens![]()
![]()
Als het Waif echt haar best zou hebben gedaan voor een passende outfit dan zou ze zich als Captain Jack gekleed hebben.![]()
En er trots op zijn ook nog .....quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:52 schreef markvanrinsum het volgende:
ivan tegen gast ik ga een doodskist vor bas maken![]()
![]()
Wie gaat die maken.....quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:52 schreef markvanrinsum het volgende:
ivan tegen gast ik ga een doodskist voor bas makenWim
Poepvingertje?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:52 schreef Bramenstruik het volgende:
vanmorgen maakte Ivan haar wakker, en ze liet een vingertje in een pleister zien.................![]()
Waar slaat dat nou op?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:52 schreef markvanrinsum het volgende:
ivan tegen gast ik ga een doodskist voor bas maken![]()
U is een kenner.quote:
dat zegt ivan op stream 2quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Kansloosquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:52 schreef markvanrinsum het volgende:
ivan tegen gast ik ga een doodskist voor bas maken![]()
Dat was humor volgens Ivan en Wim .quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op?![]()
Ja kwam er net achterquote:![]()
maar mijn pc is zo traag dat ik maar niet ga verbeterenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en die gast krijgt bier van ivanquote:Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Hier pc ook traag.En is alleen maar erger geworden met de nieuwe layout van Fokquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja kwam er net achter![]()
maar mijn pc is zo traag dat ik maar niet ga verbeteren![]()
Hij wil die laten maken voor Bas , als grapje voor het boksgala .quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar vanuit Ivan gezien: Waarom zegt hij nou zoiets?
Sterker nog hij vroeg of daar een markt voor zou zijn .![]()
Omdat Bas Ivan blijft uitdagen misschienquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar vanuit Ivan gezien: Waarom zegt hij nou zoiets?![]()
![]()
![]()
box galaquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar vanuit Ivan gezien: Waarom zegt hij nou zoiets?Twinning = boring![]()
wat een kutjd trouwens, iedereen kan plaatjes draaien, maar deze gaat echt niet goedMake trouble not war![]()
Nee wat ervoor staat is lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En die lelijke sweaters in de discozaal ...![]()
Och dat, ik stond daar niet eens bij stil.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:55 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Hij wil die laten maken voor Bas , als grapje voor het boksgala .
Sterker nog hij vroeg of daar een markt voor zou zijn .![]()
Hij zegt het niet alleen.Wim gaat echt een lijkkist makenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bij dit nummer moet ik aan Urb en Gerard denken.
Rainbow high in the sky.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Opfokken voor de bokswedstrijd. No big deal.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze zullen wel hard gaan.....quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En die lelijke sweaters in de discozaal ...
Bij mij ligt het echt aan mijn pc...quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hier pc ook traag.En is alleen maar erger geworden met de nieuwe layout van Fok![]()
Moet morgen opnieuw windows installeren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Omdat hij het een leuke grap vind van zichzelf natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar vanuit Ivan gezien: Waarom zegt hij nou zoiets?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
JD Bjorn doet zijn best....quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:55 schreef Bramenstruik het volgende:
wat een kutjd trouwens, iedereen kan plaatjes draaien, maar deze gaat echt niet goed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FOK! hapert bij mij ook soms, al gaat het vanavond goed (slechts 1 keer een post waarbij het venstertje niet uit zichzelf sloot).quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mij ligt het echt aan mijn pc...![]()
Moet morgen opnieuw windows installeren![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
JD Bjorn doet zijn best....![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat het op mijn begrafenis gezelliger is dan dit.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:56 schreef DaSteeg het volgende:
De dansvloer is leeg! Alle gasten staan in de rij voor de snackies van mmm Luifel!![]()
![]()
(stream graag!)
[ afbeelding ]![]()
quote:![]()
![]()
ja hoor, te zieligquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
JD Bjorn doet zijn best....Make trouble not war![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
JD Bjorn doet zijn best....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het op mijn begrafenis gezelliger is dan dit.![]()
![]()
![]()
Hoe zou het met Bas zijn oom zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Opfokken voor de bokswedstrijd. No big deal.![]()
Nederlandstalig markvanrinsumAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dit is geen jaren 90 en niet vout volgens mij.....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
11uur skeet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon een geintje, man, er wordt veel meer van gemaakt dan het is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:55 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Omdat Bas Ivan blijft uitdagen misschien![]()
![]()
![]()
Laptop streams
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gewoon een geintje, man, er wordt veel meer van gemaakt dan het is.![]()
![]()
quote:
Wat wil die plofkop nu weer bestellen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Sorry peace, ik bedoel dat die doodskist gewoon een geintje is,van Ivan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gewoon een geintje, man, er wordt veel meer van gemaakt dan het is.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is geen jaren 90 en niet vout volgens mij.....
Die amoebe wil iets van Mark inderdaad. Mark denkt dat er geneukt wordt, over 3 uren is Gina het alweer vergeten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat wil die plofkop nu weer bestellen?![]()
oh neeeee niet weer die kleuterkopquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat wil die plofkop nu weer bestellen?Make trouble not war![]()
Inderdaad. Gewoon een feestnummer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is geen jaren 90 en niet vout volgens mij.....![]()
Zo had ik jou ook begrepen en zo is het ookquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Sorry peace, ik bedoel dat die doodskist gewoon een geintje is,van Ivan.![]()
![]()
![]()
Thx...ik twijfelde nogquote:
ze zijn elkaar verplicht aan het opfokken voor het boksgala. Ivan heeft dit al eerder gezegd, niet subtiel, maar Bas lacht erom. Wim gaat natuurlijk helemaal mee in het verhaal van Ivan, want die wil er zo graag bijhoren.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar vanuit Ivan gezien: Waarom zegt hij nou zoiets?
edit: spuit elf![]()
Bedankt.... Deze kende ik niet..!quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Er gaat niet geneukt worden,mag niet niet van mama...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die amoebe wil iets van Mark inderdaad. Mark denkt dat er geneukt wordt, over 3 uren is Gina het alweer vergeten.![]()
![]()
![]()
Misschien kan je alvast een Utopia kist bestellen. Duurzaam hout, blijft wel tig jaar goedquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het op mijn begrafenis gezelliger is dan dit.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Eindelijk is het geen popup meer op Fok!....ze zijn eindelijk wakkerquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:05 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Bedankt.... Deze kende ik niet..!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:05 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Bedankt.... Deze kende ik niet..!![]()
vindt je hem leuk ?
blijft echt zoooo slechtquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Mee eens. Ook een standaard feestnummer, niet zozeer fout. Het is ook heel veel gecoverd.Make trouble not war![]()
Ja, wordt morgen doorgemaild aan 040ers...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
haha in je profiel zag ik al eindhoven staanquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:09 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ja, wordt morgen doorgemaild aan 040ers...
Vind Guus z'n tekst toch ietwat mooierquote:![]()
![]()
![]()
Klopt ook...quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
haha in je profiel zag ik al eindhoven staanTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
hou op schei uit, heb een buurman die net zo praat en ik heb niets met hem, psychopaatMake trouble not war![]()
Naomi is weer goed bezig....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was haar bijna vergeten, Lotte, maar nu weet ik weer wie dat was ..quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat lijkt Gina van achteren gezien op Lot.![]()
![]()
En van voren op een Gnoequote:Op vrijdag 25 september 2015 22:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat lijkt Gina van achteren gezien op Lot.![]()
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was haar bijna vergeten, Lotte, maar nu weet ik weer wie dat was ..![]()
ik nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:10 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Vind Guus z'n tekst toch ietwat mooier![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was haar bijna vergeten, Lotte, maar nu weet ik weer wie dat was ..![]()
![]()
![]()
![]()
Lot na een flink dieet inderdaad. Ik dacht dit al een aantal keren vanavond tijdens het stream kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die helemaal links lijkt ook wel een beetje op Lot (als je vlug kijkt).![]()
[ afbeelding ]![]()
Ze doet me aan Didi, de date van Bas, denken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die helemaal links lijkt ook wel een beetje op Lot (als je vlug kijkt).![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Waarom drinkt Gina uit een groot glas?Leuk voor de gasten
🐱![]()
Dacht ik ook alquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ze doet me aan Didi, de date van Bas, denken.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dat wijf spoort echt nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Naomi: "Ik heet ook altijd Brenda als ik uit ga"
Het zal wel door die pillen komen.quote:
Weer Charly Lownoise. Dat zingengillen was een verplicht nummertje om 20 man binnen te kunnen krijgen. Anders hadden ze het veel toepasselijker Happy Birthday van Technohead gedraaid.![]()
om kwart voor 11 gaat cees iemand feliciterenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Als ze uitgaatquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het zal wel door die pillen komen.
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: