Fogelquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:06 schreef Fogel het volgende:
Godvernondedikkeboenkinmijnharses. Goed bezig mono
Ik zal je even helpen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet elk nummer echt teringsnel van youtube rippen, ik heb helemaal niets op deze pc staan
Check je DMquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Laatste nummertje dezen. Moet nieuwe shit downloaden en ik ga zo nieuw bier halen. Ik heb alweer teveel gehad_!
Het bier wacht niet, mijn vrind!quote:
Gewoon even een goeie show inplannen voor een ander weekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Laatste nummertje dezen. Moet nieuwe shit downloaden en ik ga zo nieuw bier halen. Ik heb alweer teveel gehad_!
Ja, bier downloaden is het belangrijkstquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het bier wacht niet, mijn vrind!![]()
Sowieso volgende uitzending met mic en veel, veel veeel meer muziek
Het werkt ook nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er verder geen luisteraars meer
Nee, weer nieuwe gegevens, maar daar veranderd na het weekend weer iets aan. Wil je draaien? Ik kan iig niet luisteren nu.,quote:
Dan wacht ik wel even.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, weer nieuwe gegevens, maar daar veranderd na het weekend weer iets aan. Wil je draaien? Ik kan iig niet luisteren nu.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |