abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156426450
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat jij denkt te weten wat ik denk, dat is pas arrogantie.

Ik stel vast, hier en op facebook, dat de meeste mensen, schijnbaar, tegen de komst van de stroom asielzoekers zijn. Toch hebben de meeste mensen, dus ook een aantal tussen de anti-asielzoekers, op deze coalitie-partijen gestemd.
Dan ga je er wel heel makkelijk van uit dat de politieke partijen daadwerkelijk doen wat ze beloven / waar ze voor staan.

En dat lijkt me een beetje kort door de bocht, want coalitieregering en zieltjes winnen tijdens verkiezingen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_156426562
There is nothing to see here people :')

Verdeel en heers
pi_156446240
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:33 schreef RingBewoner het volgende:
Kijk je wel eens tv? Het merendeel geeft aan naar Nederland te willen. Kijk alleen maar naar het aantal immigranten dat hier dagelijks binnenkomt momenteel.
Het merendeel? Op welke zender is het, dat ze allemaal aan het woord komen? Lijkt me wel vermakelijke TV :Y
pi_156446327
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:35 schreef Queller het volgende:

[..]

Het merendeel? Op welke zender is het, dat ze allemaal aan het woord komen? Lijkt me wel vermakelijke TV :Y
Ik heb gisteren TV gekeken. 2,9% van de vluchtelingen komt hier naar toe.
  maandag 28 september 2015 @ 12:51:10 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156446478
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Maar dat is de Staatsomroep he, bedoeld om jou te hersenspoelen ;)
pi_156446494
quote:
Vijf arrestaties bij vechtpartij asielzoekerscentrum Almelo

Bij een grote vechtpartij in een asielzoekerscentrum in Almelo zijn zondagavond vijf arrestaties verricht. Dat meldt RTV Oost. De vechtpartij onder bewoners van het azc aan de Vriezenveenseweg brak zondag rond 20.00 uur om nog onbekende reden uit.

De politie kwam met minstens tien auto's naar het centrum om de gemoederen te bedaren. De arrestanten zijn 16 en 17 jaar. Minstens een persoon zou met een ambulance zijn afgevoerd.

http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)centrum-Almelo.dhtml
pi_156446498
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Maar dat is de Staatsomroep he, bedoeld om jou te hersenspoelen ;)
Oh ja want ze brengen ook zielige kindjes in beeld, dat is waar :)
  maandag 28 september 2015 @ 12:52:12 #183
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_156446499
Wat eerder ook al is gezegd: je haalt deze 'mensen' niet uit het conflict, maar je haalt de conflicten hier naar toe. Daar wordt dan nog aan toegevoegd dat men helemaal niet om kan gaan met de hier geldende regels en wetten.

Het is niet de vraag of, maar wanneer het tot uitbarsting komt.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_156446573
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:52 schreef AvispaCS het volgende:
Wat eerder ook al is gezegd: je haalt deze 'mensen' niet uit het conflict, maar je haalt de conflicten hier naar toe. Daar wordt dan nog aan toegevoegd dat men helemaal niet om kan gaan met de hier geldende regels en wetten.

Het is niet de vraag of, maar wanneer het tot uitbarsting komt.
Als ze zich niet willen conformeren aan de hier geldende wetten, dan moet de beslissing wel of niet toelaten voor de IND natuurlijk een makkie zijn. Mits onomstotelijk en 100% bewezen na een eerlijke rechtsgang.
  maandag 28 september 2015 @ 12:58:58 #185
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_156446637
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als ze zich niet willen conformeren aan de hier geldende wetten, dan moet de beslissing wel of niet toelaten voor de IND natuurlijk een makkie zijn. Mits onomstotelijk en 100% bewezen na een eerlijke rechtsgang.
Heb je nog ergens een paar miljoen liggen ?

Dan mag er wel flink wat budget bij voor de rechtbanken.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
pi_156446709
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:58 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Heb je nog ergens een paar miljoen liggen ?

Dan mag er wel flink wat budget bij voor de rechtbanken.
Dat zijn nou eenmaal zaken die bij een fatsoenlijk land horen, leuk of niet. Al zijn we ook niet failliet gegaan op de snelrechtzaken na de rellen in de Schilderswijk toch?
  maandag 28 september 2015 @ 13:19:26 #187
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_156447076
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat zijn nou eenmaal zaken die bij een fatsoenlijk land horen, leuk of niet. Al zijn we ook niet failliet gegaan op de snelrechtzaken na de rellen in de Schilderswijk toch?
Sorry, ik heb de precieze kosten van die rellen niet bij de hand. Misschien jij wel.

Maar hier gaat deze discussie niet over. Een groot deel van deze groep kan gewoon niet omgaan met de zogenaamde 'westelijke samenleving'. Het verleden heeft dat meerdere keren bewezen. En nu weer. Je haalt het conflict hier naar toe.
pi_156447428
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:19 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Sorry, ik heb de precieze kosten van die rellen niet bij de hand. Misschien jij wel.

Maar hier gaat deze discussie niet over. Een groot deel van deze groep kan gewoon niet omgaan met de zogenaamde 'westelijke samenleving'. Het verleden heeft dat meerdere keren bewezen. En nu weer. Je haalt het conflict hier naar toe.
Een groot deel. Prima. We staan op ongeveer 15.000 vluchtelingen in Nederland. Tientallen zijn betrokken geweest bij vervelende dingetjes. Een groot deel wacht dus netjes tot de asielprocedure in gang gezet is/ afgerond is. Mensen hebben recht op een eerlijke procedure, en in de tussentijd kun je best rotte appels weggooien.

En we vangen decennia lang mensen uit conflictgebieden op. Vooralsnog is hier geen oorlog volgens mij. Leuke beeldspraak, maar het raakt kant noch wal.
pi_156447792
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een groot deel. Prima. We staan op ongeveer 15.000 vluchtelingen in Nederland. Tientallen zijn betrokken geweest bij vervelende dingetjes. Een groot deel wacht dus netjes tot de asielprocedure in gang gezet is/ afgerond is. Mensen hebben recht op een eerlijke procedure, en in de tussentijd kun je best rotte appels weggooien.

En we vangen decennia lang mensen uit conflictgebieden op. Vooralsnog is hier geen oorlog volgens mij. Leuke beeldspraak, maar het raakt kant noch wal.
Ken wel de feiten als je reageert, er zijn al minimaal 25.000 asielzoekers gekomen in de eerste 8 maanden van dit jaar.

En er komen er elke week 4.000 bij.
pi_156447884
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:56 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ken wel de feiten als je reageert, er zijn al minimaal 25.000 asielzoekers gekomen in de eerste 8 maanden van dit jaar.

En er komen er elke week 4.000 bij.
Oh, dan valt het relatief helemaal mee. Ik dacht eerst enkelen op 15.000, maar op 25.000 is het dus een relatief minder groot probleem. Bedankt voor het relativeren _O_
pi_156447993
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

2,9% van hoeveel?
pi_156448030
quote:
5s.gif Op maandag 28 september 2015 14:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

2,9% van hoeveel?
Ik neem aan van de geregistreerde vluchtelingen. Zonder registratie kun je geen concrete percentages vaststellen.
pi_156448505
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Oh, dan valt het relatief helemaal mee. Ik dacht eerst enkelen op 15.000, maar op 25.000 is het dus een relatief minder groot probleem. Bedankt voor het relativeren _O_
Jij relativeert deze vluchtelingenstroom? _O-
  maandag 28 september 2015 @ 14:36:32 #194
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156448542
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 14:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij relativeert deze vluchtelingenstroom? _O-
Die kerel spoort niet. De knuffeldieren weten op elk moment wel ergens weer een sprankje licht aan te grijpen om dit tuig de hemel in te prijzen. Wil ze ook wel de hemel inprijzen, maar dan op mijn manier.
pi_156448654
Het gedrag van die asielzoekers moet eigenlijk juist een hulp zijn voor IND bij het geven van asiel. De relschoppers worden geregistreerd en op de lijst gezet van "uitgesloten voor asiel". Terug naar huis. Simpel.
pi_156448712
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:36 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die kerel spoort niet. De knuffeldieren weten op elk moment wel ergens weer een sprankje licht aan te grijpen om dit tuig de hemel in te prijzen. Wil ze ook wel de hemel inprijzen, maar dan op mijn manier.
_O- _O_
pi_156449989
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:36 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ach, elk gerucht aangrijpen om een gehele groep de grond in te stampen is weer iets wat ik regelmatig in combinatie bij jouw berichten zie. Jouw bericht met de wc-rollen bij het hotel in Kroatië en de discussie die er op volgt heb ik al aan vele mensen laten lezen hoe het niveau van discussieren is. Mensen moeten er hartelijk om lachen.
  maandag 28 september 2015 @ 15:51:25 #198
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156450100
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach, elk gerucht aangrijpen om een gehele groep de grond in te stampen is weer iets wat ik regelmatig in combinatie bij jouw berichten zie. Jouw bericht met de wc-rollen bij het hotel in Kroatië en de discussie die er op volgt heb ik al aan vele mensen laten lezen hoe het niveau van discussieren is. Mensen moeten er hartelijk om lachen.
De vraag is dan nu: kunnen ze er nog steeds om lachen?

Met je naive vriendjes
pi_156450229
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 15:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

De vraag is dan nu: kunnen ze er nog steeds om lachen?

Met je naive vriendjes
Ongetwijfeld. We zijn niet zo snel bang te krijgen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')