Dit is wel ongeveer het schoolvoorbeeld van 'steenworpafstand' ja, zou een leuke derby zijn. Alleen jammer dat PEC vanavond al moet worden uitgeschakeld.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
VV Berkum ligt verdomme op steenworpafstand van PEC.
Ach Feyenoord verliest toch welquote:Op donderdag 24 september 2015 20:12 schreef Tchock het volgende:
Ik ben een beetje nerveus. Half uur nog.
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 24-09-2015 om 20:15:29Omstreden ballenmachine weg - KNVB loot normaal http://t.co/nkVW1bkOsz #KNVBbeker http://t.co/tUjc8ecHL3 reageer retweet
Als de man met de snor er maar weer is.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 24-09-2015 om 20:15:29Omstreden ballenmachine weg - KNVB loot normaal http://t.co/nkVW1bkOsz #KNVBbeker http://t.co/tUjc8ecHL3 reageer retweet
beter schaffen die debielen de geplaatstequote:Op donderdag 24 september 2015 20:19 schreef Houtenbeen het volgende:
tjaquote:Op donderdag 24 september 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
''Wondergoal tegen Roda JC''
Jan-Joost.
Moet ie een Ajaxshirt voor aantrekkenquote:Op donderdag 24 september 2015 20:41 schreef hafcfan het volgende:
Kasdorp kan zomaar in Oranje komen
Denk dat Janmaat zijn plek weer heeft terugverdiend.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:41 schreef hafcfan het volgende:
Kasdorp kan zomaar in Oranje komen
Laten we het hopen, lekker geen oranje op het ekquote:Op donderdag 24 september 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat Janmaat zijn plek weer heeft terugverdiend.
quote:Op donderdag 24 september 2015 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laten we het hopen, lekker geen oranje op het ek
Als dat het vertrek van Blind tot gevolg heeft danquote:Op donderdag 24 september 2015 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laten we het hopen, lekker geen oranje op het ek
Die derde doelman is Boy de Jong, ex-Feyenoordquote:Op donderdag 24 september 2015 20:45 schreef Tortugal het volgende:
@fr12nl: PEC Zwolle heeft geen reservekeeper op de bank. Derde doelman is niet mee en neemt telefoon niet op. Eerste keeper geblesseerd. #FEYzwo
Over topsportklimaat gesproken
BERT VAN OOSTVEEN MOET WEG.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dat het vertrek van Blind tot gevolg heeft dan
Trent Sainsbury is reservekeeper. Is niet prettig, maar hij kan het best wel. Voorbeeld: https://instagram.com/p/7VY-I4wJ5y/quote:Op donderdag 24 september 2015 20:45 schreef Tortugal het volgende:
@fr12nl: PEC Zwolle heeft geen reservekeeper op de bank. Derde doelman is niet mee en neemt telefoon niet op. Eerste keeper geblesseerd. #FEYzwo
Over topsportklimaat gesproken
Ook. Bart van der Oostveen.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BERT VAN OOSTVEEN MOET WEG.
neequote:Op donderdag 24 september 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zoals in Spanje tot de finale doorloten
Zodat je wekelijks weer kunt afgeven op de rare lotingregels.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Ik wil elke ronde opnieuw in de koker
In een keer loten gaat het oplossen zeker. Dan hou je ze gescheiden tot de halve finale.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat je wekelijks weer kunt afgeven op de rare lotingregels.
Kunnen atm niet echt beterquote:Op donderdag 24 september 2015 20:55 schreef hafcfan het volgende:
PEC is wel counter ploegje geworden
Hoezo?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In een keer loten gaat het oplossen zeker. Dan hou je ze gescheiden tot de halve finale.
Hoezo 'gescheiden' tot de halve finale?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
jij zegt toch alles doorloten. Doe je ze allemaal in een kwart.
Eens. Ben je ook van die achterlijke poppenkast rondom de loting af.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zoals in Spanje tot de finale doorloten
Knvb Maffiaquote:Op donderdag 24 september 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo 'gescheiden' tot de halve finale?
Die Europese regel is gewoon walgelijke onzin. Echt, welk gezwel bij de KNVB-organisatie heeft dat verzonnen. Heeft 0,0 met eerlijkheid te maken.quote:
Toch knap dat ze Lukoki voor 1 miljoen hebben verpatst.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Becker is een typisch product uit de Ajaxopleiding
Grote clubs voordeel geven. Zijn ze in NL goed in.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Europese regel is gewoon walgelijke onzin. Echt, welk gezwel bij de KNVB-organisatie heeft dat verzonnen. Heeft 0,0 met eerlijkheid te maken.
Die is toch naar Ludogod ?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch knap dat ze Lukoki voor 1 miljoen hebben verpatst.
Zeker, maar het scheen toch dat hij alweer 'kansloze vooruitzichten' had?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is toch naar Ludogod ?
Oh weet niet , boeit me ook niet echt waar die speelt . Simpel rennertjequote:Op donderdag 24 september 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker, maar het scheen toch dat hij alweer 'kansloze vooruitzichten' had?
Dacht dat Willem II hem polste.
Je moeder?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
Jammer, Feyenoord staat voor.
Waar moet ik nou gaan trollen dan? :S
"jij begon!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer op hetzelfde niveau als ergens gaan trollen...
net vitessequote:Op donderdag 24 september 2015 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Ron Jans verliest , dus Ron Jans gaat de scheids de schuld geven
Soms komen ze nog gevaarlijk op de counter bij het doel, maar het is niet je van het.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
Zwolle wordt aan alle kanten overlopen
Speelde toen voor de rivaal van PEC.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
Maakte die keeper vorig jaar niet een klein foutje tegen Ajax?
Heeft die nog geen rood dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er schijnt een Vitesse fan te lopen hier
Oeh wat ik ben bangquote:Op donderdag 24 september 2015 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er schijnt een Vitesse fan te lopen hier
Jawel maar hij wil niet gaan.quote:
Dat weet je niet. Voor hetzelfde geld hoor je over al die jaren "Weet je nog, de laatste keer dat Feyenoord van PEC won?"quote:Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Over deze wedstrijd zullen we niet nog eeuwen napraten.
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Voor hetzelfde geld hoor je over al die jaren "Weet je nog, de laatste keer dat Feyenoord van PEC won?"
Zo kijkt de Feyenoord supporter dan ja.quote:
Ja, dat is realistisch. We worden elk jaar afgedroogd in de Kuip maar dít is de laatste keer.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Voor hetzelfde geld hoor je over al die jaren "Weet je nog, de laatste keer dat Feyenoord van PEC won?"
Zou wel een keertje leuk zijn als Feyenoord in Zwolle weet te winnenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is realistisch. We worden elk jaar afgedroogd in de Kuip maar dít is de laatste keer.
Liever niet. Dat is de enige reden dat de balans nog enigszins aan te zien is.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wel een keertje leuk zijn als Feyenoord in Zwolle weet te winnen
Fuck balansquote:Op donderdag 24 september 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Liever niet. Dat is de enige reden dat de balans nog enigszins aan te zien is.
Wie zegt dat het realistisch is? Maar niet onmogelijk. Niet helemaal tenminste. Nou ja, bijna. Ok, er is een financiele injectie van een het niveau Manchester City of PSG nodig, maar je weet het niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is realistisch. We worden elk jaar afgedroogd in de Kuip maar dít is de laatste keer.
Mijn opa zou nu vragen of je kletskoekjes hebt gegeten.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie zegt dat het realistisch is? Maar niet onmogelijk. Niet helemaal tenminste. Nou ja, bijna. Ok, er is een financiele injectie van een het niveau Manchester City of PSG nodig, maar je weet het niet.
Überhaupt heeft Zwolle niet gescoord in een confrontatie met Feyenoord in De Kuip sinds de terugkeer, toch?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kletskoppenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn opa zou nu vragen of je kletskoekjes hebt gegeten.
Nope. 3-0, 2-0 en 2-0 geloof ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Überhaupt heeft Zwolle niet gescoord in een confrontatie met Feyenoord in De Kuip sinds de terugkeer, toch?
Houden zoquote:Op donderdag 24 september 2015 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. 3-0, 2-0 en 2-0 geloof ik.
Toch hebben ze wel gescoord in de Kuip dacht ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Überhaupt heeft Zwolle niet gescoord in een confrontatie met Feyenoord in De Kuip sinds de terugkeer, toch?
Minimaal 5 keerquote:Op donderdag 24 september 2015 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch hebben ze wel gescoord in de Kuip dacht ik.
Vandaar dat Ajacied zijn post zo specifiek verwoordde natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch hebben ze wel gescoord in de Kuip dacht ik.
Kreeg een hand in z'n gezicht, kan pijnlijk zijnquote:Op donderdag 24 september 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Kongolo valt echt voor iedere scheet.
Elleboogquote:Op donderdag 24 september 2015 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kreeg een hand in z'n gezicht, kan pijnlijk zijn
Er zijn pijnlijkere dingen in het leven.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kreeg een hand in z'n gezicht, kan pijnlijk zijn
Heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ook maar zijn elleboog raakte hem. 2e herhaling.
Voor Ajax zijn bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 24 september 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn pijnlijkere dingen in het leven.
Aha.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb ik dan gemist.
[..]
Voor Ajax zijn bijvoorbeeld...
Dat is een feitquote:Op donderdag 24 september 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar is ook een grabbelaar.
Nee, ik lig de hele avond al een beetje te dutten op de bank. Nu klaarwakker maar dacht als het echt boeiend is dan ga ik wel kijken.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan, had je de eerste helft willen zien?
In dat geval heb je niets gemistquote:Op donderdag 24 september 2015 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik lig de hele avond al een beetje te dutten op de bank. Nu klaarwakker maar dacht als het echt boeiend is dan ga ik wel kijken.
Lijkt op een ongelukquote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar kán je een penalty voor geven, kan ook niet.
Afgelopen dagen heb ik mij prima vermaakt met de Bundesliga. Jammer dat het aanbod vanavond zo klein is inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, erg matig. Maar ja iets anders is er niet.
In het strafschopgebied bedoel je? IMO niet. Die PEC speler raakte de voet van de Feyenoorder zelf aan.quote:
Nee, die tackle op de bal van El Ahmadi bij de zijlijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In het strafschopgebied bedoel je? IMO niet. Die PEC speler raakte de voet van de Feyenoorder zelf aan.
Blijkbaar wel. Die had ik ff gemistquote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die tackle op de bal van El Ahmadi bij de zijlijn.
Dachten aan een ingooi.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Die had ik ff gemist
quote:
Mooi, net voor bedtijd.quote:
Kan mij die loting verrottenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk maar door naar de loting.
Mensen die nu over een Zwolle-hype spreken zijn teletekstsupporters.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De PEC Zwolle hype is nu ook wel over.
Haha, leukequote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je niet benieuwd waar je club tegen loot?
En dit is inmiddels ook wel traditie dat PEC een leuke seizoensstart heeft.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die nu over een Zwolle-hype spreken zijn teletekstsupporters.
Dit is anders dan andere jaren. PEC speelt al het hele seizoen heel erg slecht. De enige reden dat de punten blijven komen is a) heel veel mazzel en b) hele slechte tegenstanders. PEC heeft nog tegen geen ploeg in het linkerrijtje gespeeld tot vandaag.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dit is inmiddels ook wel traditie dat PEC een leuke seizoensstart heeft.
Ach, zaterdag winnen ze weer en zijn de zorgen verdwenen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, met 8 man eindigen is óók een prestatie...
Geen goede, maar toch
Heb je een punt. Keek na PEC - Excelsior al vreemd op: ''huh, staan ze zo hoog?!?!?!?!?""quote:Op donderdag 24 september 2015 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is anders dan andere jaren. PEC speelt al het hele seizoen heel erg slecht. De enige reden dat de punten blijven komen is a) heel veel mazzel en b) hele slechte tegenstanders. PEC heeft nog tegen geen ploeg in het linkerrijtje gespeeld tot vandaag.
Zelfs De Graafschap was een helft heer en meester tegen Zwolle. Maar je zou op basis van de stand kunnen zeggen dat er een PEC-hype is inderdaad.
Het is traditie dat in de 60e minuut de coke rondgaat in het stadion.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
Pillen slaan een beetje verkeerd aan. Niet te volgen.
Denk je?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:10 schreef GGMM het volgende:
Als Zwolle nu scoort zou het nog best eens spannend kunnen worden.
Kopbal op de lat was mooi.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
Die goals van Kuyt hebben net zo iets treurigs als de goal van Heitinga.
Heitimgaquote:Op donderdag 24 september 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
Die goals van Kuyt hebben net zo iets treurigs als de goal van Heitinga.
Even voor de context: ik zei dit toen het 2-0 stond. Nu is het natuurlijk niet meer relevant.quote:
Je moet er wel staan hoor.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja, ook Kheziem had deze goals gemaakt.
In before: ''MAAR JE MOET ER WEL STAAN HOOR
Of hij is daadwerkelijk geïnteresseerd in hun kijkgedrag?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem Vissers @vkwillemvissers
Kijken de mensen die de waarde van #Kuijt voor Feyenoord betwisten? #FEYpec
. Wat een vent.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag net al op whatsapp ' je moet er maar staan ' voorbij komen ja
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag net al op whatsapp ' je moet er maar staan ' voorbij komen ja
Kan iemand Willem even wat klappen geven?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem Vissers @vkwillemvissers
Kijken de mensen die de waarde van #Kuijt voor Feyenoord betwisten? #FEYpec
. Wat een vent.
Ben je zelf verhinderd?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kan iemand Willem even wat klappen geven?
Ik wil nu eigenlijk aanhalen hoe Daley Blind werd uitgeflotenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoordsupporters, altijd achter de eigen club en spelers
Dat mag, ik zeg nergens dat al het Ajaxvolk mijn goedkeuring krijgt. Belachelijk hoe hij (en sommige anderen) werden uitgeflotenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk aanhalen hoe Daley Blind werd uitgefloten
Die is er beter van geworden. Mag die de fluitende joden mooi voor bedanken.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk aanhalen hoe Daley Blind werd uitgefloten
vrienden hebbenquote:
twitter:fbarend twitterde op donderdag 24-09-2015 om 22:17:48Eindelijk om 22.0O uur het lang gehoopte competitie debuut van Rafael van der Vaart voor Betis in Primera Division #betdep reageer retweet
Mijn vrienden gebruiken geen WA om met mij te communiceren. Die doen dat gewoon live, of via SMSquote:
WA is gewoon een moderne versie van SMS. Ik zie daar geen verschil in.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn vrienden gebruiken geen WA om met mij te communiceren. Die doen dat gewoon live, of via SMS
SMSquote:Op donderdag 24 september 2015 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn vrienden gebruiken geen WA om met mij te communiceren. Die doen dat gewoon live, of via SMS
Wow, ben jij ff hipster. Cool man!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn er vriendelijke medescholieren Stijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten wordenn.
Altijd.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn er vriendelijke medescholieren Stijn.
Hipster? Nee hoor... Ik gebruik gewoon liever niet iets wat aan facebook gelinkt is.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:22 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wow, ben jij ff hipster. Cool man!
?????????????????quote:Op donderdag 24 september 2015 22:23 schreef RvLaak het volgende:
Ik gebruik gewoon liever niet iets wat aan facebook gelinkt is.
En?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/613691-facebook-koopt-whatsapp.html
Nope, op beidenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is erg op zijn privacy. Hij heeft echter wel een AH Bonus kaart en een google account.
Yep, maar ik post alleen hetgeen waarvan ik het niet bezwaarlijk vindt dat het online te vinden is.quote:
Wow echt superverantwoord bezig jijquote:Op donderdag 24 september 2015 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, maar ik post alleen hetgeen waarvan ik het niet bezwaarlijk vindt dat het online te vinden is.
Nee hoor, gewoon bewust van mijn privacy en wat ik daar zelf aan kan/moet doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Wow echt superverantwoord bezig jij
Wow echt superverantwoord bezig jijquote:Op donderdag 24 september 2015 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bewust van mijn privacy en wat ik daar zelf aan kan/moet doen.
Nee hoor, gewoon bewust van mijn privacy en wat ik daar zelf aan kan/moet doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:29 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Je druk maken over je privacyquote:Op donderdag 24 september 2015 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bewust van mijn privacy en wat ik daar zelf aan kan/moet doen.
Interesseert me niets wie er wel of niet geïnteresseerd is in mijn berichten. Ik weet alleen wel dat ik zelf wil bepalen wie welke informatie van mij heeft. That's it.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Je druk maken over je privacyNet of er een hond geïnteresseerd is in jouw Whatsapp berichten.
Weer twee wedstrijden geneuk, nee bedankt.quote:
hoezo. ajax - feyenoord was vorig jaar of jaar ervoor toch ook gewoon 1 wedstrijdquote:Op donderdag 24 september 2015 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weer twee wedstrijden geneuk, nee bedankt.
jepquote:Op donderdag 24 september 2015 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo. ajax - feyenoord was vorig jaar of jaar ervoor toch ook gewoon 1 wedstrijd
23u30 pas.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Opdonderen met je Milan. LotingGenot. Nog 20 minuten.
20? 50 zegt Twan netquote:Op donderdag 24 september 2015 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Opdonderen met je Milan. LotingGenot. Nog 20 minuten.
twitter:KNVB twitterde op donderdag 24-09-2015 om 23:04:00UPDATE: Loting 3e ronde #KNVBbeker rond 23.50 uur. Tot die tijd zijn de samenvattingen te zien bij @FOXSportsnl (nu) en @SBS6 (23.20 uur). reageer retweet
#boycotquote:Op donderdag 24 september 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op donderdag 24-09-2015 om 23:04:00UPDATE: Loting 3e ronde #KNVBbeker rond 23.50 uur. Tot die tijd zijn de samenvattingen te zien bij @FOXSportsnl (nu) en @SBS6 (23.20 uur). reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit je in Engeland?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:05 schreef hhh38 het volgende:
Jezus wat een amateurs. Gelukkig is het hier een uur eerder.
Nou nou nou. Daar wacht je als echte supporter toch even opquote:Op donderdag 24 september 2015 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hoor ik het morgen wel. Wat een pleurislijers.
Voor Ajax is de beker een troostprijs.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nou nou. Daar wacht je als echte supporter toch even op
Denk aan je hartquote:Op donderdag 24 september 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst moeten we nog wachten op die kutzender van de SBS6 waar Shownieuws interessanter is. Minachting van de kijker. Complete idioterie. Alleen domme kuthoeren interesseert het wat Gerard Joling of Bridget Maasland heeft beleefd. Doe godverdomme de kijker een plezier en zet de KNVB Beker dan op Veronica.
Vond je Feyenoord ook goed spelen vandaag?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat. Ook nog de analyse van John de Wolf op SBS6.
Ik wil niet meer leven.
DJ van 538. Wat heeft ie?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barry Paf, die kent u niet, is gewond.
Ik heb niet enorm aandachtig gekeken. Daarbij ben ik meer benieuwd naar zondagquote:Op donderdag 24 september 2015 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vond je Feyenoord ook goed spelen vandaag?
En wat vond je van Gustafson?
Geen aids?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn kleine rechterteen gebroken.
Ah een seks-blessure.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, hij is van een waterbuffel gevallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |