Idem met Destiny voor 32,50. Goedkoper nieuw te krijgen en nu The Taken King er is ben je beter af om die legendary edition te kopen zodat je alles hebt.quote:
Ik snap de verwarring. Als je moeite hebt met begrijpend lezen, ben je snel in de war.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat een prijzenDacht even dat ik op bol.com keek...
Ja hoor, die lijkt me wel leuk. Je kiest wel meteen het enige spel uit dat ik zelf echt leuk vond, maar heb hem uitgespeeld, dus ik wil best ruilenquote:
Top, Deal!quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring. Als je moeite hebt met begrijpend lezen, ben je snel in de war.
Ik zal het nog maar een keer herhalen: de prijzen zijn bespreekbaar. Ik sta open voor elk bod, dus als je wel interesse hebt in een spel, hoor ik het graag.
[..]
Ja hoor, die lijkt me wel leuk. Je kiest wel meteen het enige spel uit dat ik zelf echt leuk vond, maar heb hem uitgespeeld, dus ik wil best ruilen
Dit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:42 schreef -mosrednA het volgende:
Wat jankt iedereen toch om de vraagprijzen van TS. Het zijn VRAAGprijzen, oftewel prijzen die bespreekbaar zijn. TS zet er zelfs nog bij dat biedingen welkom zijn.
Skeere schele droeftoeters.
Misschien een tip voor TS om dat verhaaltje bovenaan te zetten. Meeste mensen kijken niet verder na de prijzen te hebben gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:42 schreef -mosrednA het volgende:
Wat jankt iedereen toch om de vraagprijzen van TS. Het zijn VRAAGprijzen, oftewel prijzen die bespreekbaar zijn. TS zet er zelfs nog bij dat biedingen welkom zijn.
Skeere schele droeftoeters.
Sorry, de Vita spellen zijn allemaal weg.quote:
Dat had ik ook echt wel gedaan als Fok het toeliet de OP te wijzigen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:19 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
Misschien een tip voor TS om dat verhaaltje bovenaan te zetten. Meeste mensen kijken niet verder na de prijzen te hebben gezien.
Dat moet gewoon kunnen, bij mijn topic kan ik het wel iig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sorry, de Vita spellen zijn allemaal weg.
[..]
Dat had ik ook echt wel gedaan als Fok het toeliet de OP te wijzigen.
Jouw topic is van vandaag. Probeer het over twee dagen nog eens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:47 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat moet gewoon kunnen, bij mijn topic kan ik het wel iig.
Ah oke, vandaar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jouw topic is van vandaag. Probeer het over twee dagen nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |