^^ wat zij zegt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:35 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel jammer<- kijk ik huil zelfs!
Maar mijn volgende kind wordt een jongen. En als het toch een meisje is dan past het helaas niet
Heb je ons wat te vertellenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:35 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel jammer<- kijk ik huil zelfs!
Maar mijn volgende kind wordt een jongen. En als het toch een meisje is dan past het helaas niet
Mag ik de longsleeves?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:14 schreef Asyniur het volgende:
Villervalla longsleeves, groene is maat 98, de ander 104. ¤4,50 ps
[ afbeelding ]
3x jumpsuit (lange mouw) maat 104/110. Valt ook zo maar als je kind nog een luier draagt dan gebruiken bij 98/104. ¤3,50 ps. Groene is ¤2,50. Heeft klein gaatje in schouder (al bij aanschaf).
[ afbeelding ]
ik heb nog wel een soort van tijgermuts. Maar mijn zoon kruipt dat nu meer door het huis terwijl hij gromt en doet alsof hij een tijger isquote:Op woensdag 30 september 2015 22:27 schreef L-E het volgende:
Ik vind jullie echt heel leuk hoor, maar is er nog iemand die een wintermuts in 92 heeft? Wij hadden net een nieuwe, na een fietsritje is hij spoorloos verdwenen
Nee hoor.quote:
Oh! Ik zou 'm alleen dan moeten laten verzenden, is dat te doen? En wat zou dat kosten?quote:
SPOILER: 74 en 80Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit mobiel afschuwelijk veel werk. Even pauze voor ik naar de volgende tig foto's ga.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 03-10-2015 11:46:16 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILER: 86 en 92Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 98-104Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 110 en 116Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En nogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Vanyel op 03-10-2015 11:49:04 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Heb je het allemaal nog? Zo ja, dan wil ik het graag van je overnemen. ;-)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:14 schreef Asyniur het volgende:
Villervalla longsleeves, groene is maat 98, de ander 104. ¤4,50 ps
[ afbeelding ]
3x jumpsuit (lange mouw) maat 104/110. Valt ook zo maar als je kind nog een luier draagt dan gebruiken bij 98/104. ¤3,50 ps. Groene is ¤2,50. Heeft klein gaatje in schouder (al bij aanschaf).
[ afbeelding ]
Ow, even verderlezen is wel handig, het is dus al weg.![]()
![]()
Leuk! Maar nieuw kost ie inclusief meubeltjes ook ¤40,-..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:10 schreef Prutzenberg het volgende:
Wij bieden een leuk poppenhuis aan met inrichting en natuurlijk poppen. De set is in de loop der jaren verzameld dus er zit méér dan genoeg inventaris bij.
Het poppenhuis is af te halen in Oegstgeest. Verzenden kan op eigen risico.
Vraagprijs: ¤ 40,-
Zie de foto's voor een impressie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Via Postnl 6,50 of 8,15 aangetekend. Ik moet dan wel even een grote doos vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:56 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Oh! Ik zou 'm alleen dan moeten laten verzenden, is dat te doen? En wat zou dat kosten?
Misschien kan ik hem uit elkaar halen maar de oorspronkelijke bouwtekening heb ik niet meer dus je moet wel van puzzelen houden.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.![]()
Gezocht:
Beginners-budgetdoek (max ¤75). Ik ben gewend aan dragen met SSC's, maar wil ook wel eens een doek proberen om mijn zoon (7 weken oud <3) te dragen...
Ik denk een maat 6 (kledingmaat 38)? Ik hou van groen/ blauw/ donkerrood en herhalende patronen. Ik hou niet van regenboog/strepen en afbeeldingen die echt iets 'voorstellen'.
Liefst een year-round, zachte, ingedragen doek. Wie heeft er ideeën?
![]()
Je hebt dm.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanyel wat vraag je voor de longsleeves van zara? incl. Verzenden.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:42 schreef Vanyel het volgende:
En verderSPOILER: 86 en 92Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 98-104Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 110 en 116Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanyel, heb je dat zwart/witte jurkje van zara nog? Maat 110.SPOILER: En nogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die spijkerbroek van 4ff maat 98-104. Er staat 2x bij. Heb je dezelfde broek dan 2x? Of heb je er al eentje verkocht?
Wat zou je voor die 3 willen hebben?![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:13 schreef Vanyel het volgende:
Denk je klaar te zijn met 2 dozen spul voor asielzoekers, lag er hier en daar toch nog te veel in de kast..
Geen vraagprijzen, komen we wel uit.Wat vraag je voor het noppies vest?SPOILER: 74 en 80Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit mobiel afschuwelijk veel werk. Even pauze voor ik naar de volgende tig foto's ga.
En het gap vest, valt dat een beetje ruim?![]()
Zo lomp als niet op de vragen gereageerd lijkt te worden
Maar is geregeld, verkocht wordt verwijders uit de originele post.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Winterslaapzak.
Maat 68/80, van de Hema.
5 euro ex verzenden
Next, maat 68, 1 euro per stuk: valt groot, S kan het nog wel aan maar het is wat te kort. Ze gaat nu naar maat 80
Links boven: Frendz maat 74. Midden boven: Hema maat 68. Rechts boven Primark maat 68.
Links onder Mexx maat 74. Rechts onder esprit maat 80.
Allen 1 euro per stuk.
Jumpsuit Hema maat 68, nooit gedragen. 3 euro.
Broekjes maat 74, 1 euro per stuk.
Rompers maat 62/68 (Bambino/Hema/Primark) 50ct per stuk
Jurkjes, Hema, maat 68. 2 euro per stuk. Zijn hier ook nog gedragen als shirt met een lange mouwen romper er onder.
Pyjama's, maat 74, Primark, 1 euro per stuk.
Pyjama Frendz, maat 74, 1 euro.
Pietenshirt + mutsje, maat 68, 2 euro.
Broekje voor onder een jurkje, maat 68, mag ergens gratis bij.
Setje Imps&Elfs, maat 62. De elastiek van het broekje is kapot. Denk dat het wel te maken is. 2 euro.
Jurkje, maat 68, 50 ct
Shirtjes maat 80, heb ik gekregen maar vind ze niet leuk. Mogen ergens gratis bij.
Shirtje maat 74, Frendz, 1 euro
Truien, maat 68. Links Next en rechts Hema. 2 euro per stuk
Vestje Baby.nl, maat 62. 5 euro
Jas, maat 68 maar ik vind t meer 62, Gymp. 10 euro.
Bolero maat 68, Frendz. 2 euro
Vestjes maat 68, Hema. 3 euro per stuk, alle 3 voor 7 euro.
Jasje maat 68, Ducky Beau. 10 euro
Prijzen zijn onderhandelbaar. Verzendkosten voor de koper. Mag evt ook opgehaald worden omgeving Den Haag.![]()
Ja!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:47 schreef Butterflower het volgende:
Jurkje, maat 68, 50 ct
[ afbeelding ]
rechts Hema. 2 euro per stuk
[ afbeelding ]
Vestjes maat 68, Hema. 3 euro per stuk, alle 3 voor 7 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijzen zijn onderhandelbaar. Verzendkosten voor de koper. Mag evt ook opgehaald worden omgeving Den Haag.
En hoe vallen die vestjes? Ro is best stevig.![]()
Ik heb nog wat aanvulling 74-80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vestjes vallen wel als een ruime 68 denk ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:33 schreef faptist het volgende:
[..]
Ja!
En hoe vallen die vestjes? Ro is best stevig.
Ik zal er morgen 1 aandoen bij s.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: