Hoe denken jullie er over? Heeft het referendum nut of is het iets dat aan de landelijke en Europese politiek overgelaten moet worden?quote:Op 21 maart 2014 tekenden 28 regeringsleiders van EU-landen en de Oekraïnse premier Jatsenjoek een associatieverdrag tussen de Oekraïne en de EU. De EU zal de Oekraïne politiek en financieel steunen, de Oekraïne zal op haar beurt “Europese normen en maatstaven” invoeren. Is u ooit gevraagd wat u van deze expansie van de EU vindt?
GeenPeil vindt dat uw mening belangrijk is. Het is tijd dat wij als volk een duidelijk democratisch signaal naar Den Haag zenden. Daarom hebben we een raadgevend referendum aangevraagd. Hiervoor zijn 300.000 handtekeningen nodig voor 28 september. Dat is veel, maar met uw steun zeker haalbaar. Of u nu voor het associatieverdrag bent of juist tegen, uw stem dient gehoord te worden.
Zet uw handtekening door op “DIRECT TEKENEN” te drukken. Vul uw gegevens in en onderteken het formulier met uw handtekening. Vergeet niet daarna op de link in de verificatiemail te drukken, dit maakt uw digitale handtekening rechtsgeldig. Als u vragen heeft, kunt u op de pagina “hulp bij digitaal tekenen” kijken of uw vraag daar beantwoord wordt. Anders kunt u contact opnemen met democratie@geenstijl.nl. We helpen u graag.
U kunt de GeenPeil campagne verder helpen door GeenPeil.nl te delen met vrienden, familie en collega’s. Elke handtekening is nodig. Ook vindt u onder de tabbladen “mediaoverzicht” en “promotiemateriaal” in het menu hierboven meer informatie over de campagne en posters om uit te printen. Uw steun wordt zeer gewaardeerd!
STEUN ONS EN TEKEN NU!
Ho, ho. Ik maakte de laatste post in het vorige topic, dus forum etiquette verplicht mij het nieuwe te openen.quote:
Ik gok ergens tussen de 20.000 en 25.000.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik gok ergens tussen de 20.000 en 25.000.
De tussenstand stond begin vandaag op 273.000, dus hadden ze er nog 27.000 nodig.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Kun je een fake-adres invullen?
Dat gaat over de handtekeningen op papier. Via de website kan het tot zondagavond 2300 uur. Maandag moet alles bij de kiesraad binnen zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:35 schreef Infection het volgende:
De handtekeningen moeten ook nog eens morgen ingeleverd worden omdat ze anders niet op tijd aan zullen komen bij de kiesraad. Benieuwd wat er dan met de handtekeningen gedaan wordt die na vrijdag binnen gekomen zijn.
Het kan. Maar of je handtekening dan nog geldig is, is een andere vraag. Doe maar gewoon niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat kan natuurlijk altijd, het is nooit waterdicht. De Kiesraad controleert volgens mij steekproefsgewijs.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Nee. Al betwijfel ik het de kiesraad elke aanmelding zal bekijken en nakijkt op BRP-gegevens, ze zullen wel met een foutpercentage gaan werken.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
In de livestream van gisteren werd gezegd dat de digitale handtekening ook op papier ingeleverd moeten worden. Dit omdat de kiesraad alles op papier wilt hebben.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat gaat over de handtekeningen op papier. Via de website kan het tot zondagavond 2300 uur. Maandag moet alles bij de kiesraad binnen zijn.
Dan hebben ze nog een uur de tijd om het te printen en in de brievenbus van de Kiesraad te stoppenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:44 schreef Infection het volgende:
[..]
In de livestream van gisteren werd gezegd dat de digitale handtekening ook op papier ingeleverd moeten worden. Dit omdat de kiesraad alles op papier wilt hebben.
Er werd gezegd tot vrijdagavond de tijd. Maar ik ga er vanuit dat die handtekeningen die daarna binnenkomen ook nog wel geldig zullen zijn. Ik vraag me alleen af hoe die ingeleverd gaan worden, aangezien ze alles voor maandag binnen willen hebben.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog een uur de tijd om het te printen en in de brievenbus van de Kiesraad te stoppen
Net als de vorige keer, brengen ze het gewoon zelf. Ze hebben een eigen busje volgens mij.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Er werd gezegd tot vrijdagavond de tijd. Maar ik ga er vanuit dat die handtekeningen die daarna binnenkomen ook nog wel geldig zullen zijn. Ik vraag me alleen af hoe die ingeleverd gaan worden, aangezien ze alles voor maandag binnen willen hebben.
Je haalt dingen door elkaar. Maandag moet alles op papier binnen zijn bij de kiesraad. Je kan tot zondag 2300 uur tekenen op teken.geenpeil. Geenpeil print dit uit en bezorgt dit maandag bij de kiesraad.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:44 schreef Infection het volgende:
[..]
In de livestream van gisteren werd gezegd dat de digitale handtekening ook op papier ingeleverd moeten worden. Dit omdat de kiesraad alles op papier wilt hebben.
lang leve de democratie...quote:Op donderdag 24 september 2015 15:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |