Ghehe, pc en laptop en beide 3 browsers. Lets hope for some luckquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Telefoon op 4G, en twee verschillende browsers op m'n laptop. Ben benieuwd
Daarvoor zelfs al, zo lijkt het. Het cirkeltje is bij mij al twee keer opnieuw begonnen, op zowel de telefoon als in Internet Explorer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:16 schreef Jovatov het volgende:
Die wachtrij nu slaat helemaal nergens op, om twaalf uur wordt je random in een nieuwe wachtrij geplaatst.
Twee keer? Hier elke minuutquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarvoor zelfs al, zo lijkt het. Het cirkeltje is bij mij al twee keer opnieuw begonnen, op zowel de telefoon als in Internet Explorer.
Ohja, Ian, daar was ik letterlijk echt goed ziek van, vond het een hele toffe band. Maar dit is gewoon de markt verpesten en mensen naaien, walgelijk concept.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Haha, mooi, het voorbeeld op SeatWave van hun 'werkwijze'
[ afbeelding ]
Saillant detail; er staat LostProphets op de tickets. De band die ontbonden is / verguisd wordt aangezien de zanger een kinder-/babyverkrachter bleek.
Scheelt dat je moeder ook mensen naait, dingen beloven en dan niet nakomen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja, Ian, daar was ik letterlijk echt goed ziek van, vond het een hele toffe band. Maar dit is gewoon de markt verpesten en mensen naaien, walgelijk concept.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Scheelt dat je moeder ook mensen naait, dingen beloven en dan niet nakomen.
Loveless en ik gaan even aan de kant zitten met popcorn en bier. Leonos, ga es bier halen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Scheelt dat je moeder ook mensen naait, dingen beloven en dan niet nakomen.
Checkquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Loveless en ik gaan even aan de kant zitten met popcorn en bier. Leonos, ga es bier halen.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:29 schreef Stofje het volgende:
Nou, 'houdjemond', wat heb je daar op te zeggen hè? Met je naaimoeder?
Maar als 'houdjemond' de dochter is van haar moeder, dan moet haar moeder sowieso toch minstens 1 persoon ('houdjemond's vader) genaaid hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:29 schreef Stofje het volgende:
Nou, 'houdjemond', wat heb je daar op te zeggen hè? Met je naaimoeder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |