Nee slim juist. Drie andere hebt ik al gehad. No.3 levert mij een nieuwe smaakbeleving op.quote:
En dan blijft het niet bij eentjequote:Op donderdag 24 september 2015 13:16 schreef JimmyDean het volgende:
2 lijkt me wel iets wat Crip elke dag zou eten.
Waarom wist ik bij het lezen van titel dat het van Djeez af kwamquote:Op donderdag 24 september 2015 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
Als dit een vent was geweest:
Heerlijke hulpjuf (30) doet jochie
ben je 8 ofzoquote:
Nee. Er zit een leeftijdsgrens aan een bepaalde taart? je mag na je 12e alleen nog fruitvlaai?quote:
Haten op dat soort zinnenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
reeg de geile hulpjuf meerdere keren aan zijn wiskundeknobbel.
quote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Er zit een leeftijdsgrens aan een bepaalde taart? je mag na je 12e alleen nog fruitvlaai?
Het was een huillach, beste chevyquote:Op donderdag 24 september 2015 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haten op dat soort zinnen![]()
Djeez
Gelukkig maar anders was die zo op.. meer voor mijquote:
Oh die indruk wekte je namelijk. Maar als het tegendeel waar is: mooi zoquote:Op donderdag 24 september 2015 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was een huillach, beste chevy
Kilo?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ag klote ik ben de 30.000 gepasseerd
Geniet van maar van de overheerlijke m&m smaakervaringquote:Op donderdag 24 september 2015 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Er zit een leeftijdsgrens aan een bepaalde taart? je mag na je 12e alleen nog fruitvlaai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |