quote:Op donderdag 24 september 2015 11:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is toch niet hetzelfde, ik mis de vliegveldinformatie
quote:
Toch bedankt voor de moeitequote:
Maar jij begon erover...quote:Op donderdag 24 september 2015 11:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he. Laten we er met zijn allen over op houden gvd
Heb alleen niet zo veel met islam, vind Cripjuh wel een leuke moslima though.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JimmyDean is de droeftoeter van de userfanfare.
Goeie gamequote:
Ik heb niet zoveel met godsdienst in het algemeen. Dat doet niks af aan het feit dat je de droeftoeter van de userfanfare bentquote:Op donderdag 24 september 2015 11:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb alleen niet zo veel met islam, vind Cripjuh wel een leuke moslima though.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met godsdienst in het algemeen. Dat doet niks af aan het feit dat je de droeftoeter van de userfanfare bent
quote:
Mensen hier hebben geen gevoel voor humor en zijn tevens linkse islamknuffelaars.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:47 schreef McNulty het volgende:
jeetje wat is jimmydean's opmerking gebackfired zeg.
Niet jokken stoute emma. Ik postte alleen een smiley. Jij bracht de discussie op.quote:
muilquote:
niels, ben jij het?quote:
Make mequote:
met 2 woorden sprekenquote:
tyfus muilquote:
i put on my robe and wizard hatquote:
Nee dat deed jij met die smileysquote:Op donderdag 24 september 2015 11:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Niet jokken stoute emma. Ik postte alleen een smiley. Jij bracht de discussie op.
wow oldskoolquote:Op donderdag 24 september 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
i put on my robe and wizard hat
gvd blast from the past dit.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
i put on my robe and wizard hat
Die smileys zijn neutraal. Jij bracht de discussie op en ga nu niet met mij in discussie emma.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dat deed jij met die smileys
ik snap m niequote:Op donderdag 24 september 2015 11:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd blast from the past dit.
Mag ik dat even lekker zelf bepalen?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die smileys zijn neutraal. Jij bracht de discussie op en ga nu niet met mij in discussie emma.
quote:
kun je nagaan hoe fucking oud we zijnquote:Op donderdag 24 september 2015 11:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd blast from the past dit.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
kun je nagaan hoe fucking oud we zijn
Echt hequote:Op donderdag 24 september 2015 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
kun je nagaan hoe fucking oud we zijn
Je heb je gewoon te gedragen hier potverdrie.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mag ik dat even lekker zelf bepalen?
Kweenie, ik snapte hem gewoon en ik ben 20.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hedamn
en al die newbie kids hier snappen het niet
![]()
hequote:Op donderdag 24 september 2015 11:55 schreef Crip het volgende:
Allemaal opvolgers van wch en niels hier
wow echt stoerquote:Op donderdag 24 september 2015 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie, ik snapte hem gewoon en ik ben 20.
je moeder is toch een psychologequote:Op donderdag 24 september 2015 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
he
even huilen bij mn moeder hoor
leg uit danquote:Op donderdag 24 september 2015 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie, ik snapte hem gewoon en ik ben 20.
Ongeveer zo?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik voelde echt pride, lifte mijn kin zo hoog dat mn double chin weg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |