SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nare man.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zoiets als: 'Na Suk nu Heitinga'?![]()
Dat gelul van Frank dat de tegenstander nooit wil voetballen is vermoeiend.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:03 schreef Gruisman het volgende:
Dat interview met Hans was bij vlagen wel echt heel pijnlijk![]()
Simpel verder, geen schade, veel spelers rust kunnen gunnen. Dat is allemaal prima.
Alleen spijtig dat het weer dodelijk saai was.
En dat Twente Groningen niet wat dieper liet gaan, met het oog op zaterdag.![]()
Sigthorsson wel weer goed op dreef hoor volgens mij dit seizoen, 5 wedstrijden 0 goals
Nu scheelt het wel dat zijn team uberhaupt pas twee keer gescoord heeft in zes wedstrijden, dus dat zegt ook wel wat.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Voor het eerst in een lange tijd een wedstrijd van Ajax niet kunnen zien. Maar als ik het zo lees was het weer op het vertrouwende dramatische niveau en lag het volgens Frank aan de tegenstander, voorspelbaar.![]()
Hulde voor Hansie trouwens. Eindelijk eens een journalist die kritisch durft te zien over het spel ... Frank gelijk weer ontzettend geïrriteerd.![]()
Dit, die liet zich behoorlijk kennen. Genieten vrijdag in Vi.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hulde voor Hansie trouwens. Eindelijk eens een journalist die kritisch durft te zien over het spel ... Frank gelijk weer ontzettend geïrriteerd.![]()
Vond het alleen niet erg chique met Heitinga.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat de technische staf op de bank de man van de wedstrijd bepaalt vond ik ook wel een leuke scoop
Telijkertijd vind ik het ook een beetje beschamend en onnodig voor Heitinga om hem die titel te geven... Je geeft er eigenlijk mee aan hem niet echt serieus te nemen en hem als een soort stagiair te zien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
De Boer bepaalt al jaren de man van de wedstrijd. Ietwat dubieus vind ik het zelf.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Dat de technische staf op de bank de man van de wedstrijd bepaalt vond ik ook wel een leuke scoop
Telijkertijd vind ik het ook een beetje beschamend en onnodig voor Heitinga om hem die titel te geven... Je geeft er eigenlijk mee aan hem niet echt serieus te nemen en hem als een soort stagiair te zien![]()
Wat moeten ze dan doen? Een vakjury instellen die iedere wedstrijd aan het einde gaat vergaderen wie er man van de wedstrijd wordt? Tevens lekker boeiend wie er MOTM isquote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Boer bepaalt al jaren de man van de wedstrijd. Ietwat dubieus vind ik het zelf.![]()
En dan zeggen dat "wij" die kiezen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Boer bepaalt al jaren de man van de wedstrijd. Ietwat dubieus vind ik het zelf.
![]()
Alsof bergkamp kan praten.![]()
Dat moment dat die Heitinga naast Frank liet staanquote:Op donderdag 24 september 2015 00:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vond het alleen niet erg chique met Heitinga.dat was echt tenenkrommend, je zag Heitinga ook steeds geïrriteerder worden
![]()
Man man man..... Wat een voetbal.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: