quote:
Ah, ik ook niet. Hola werkt helaas niet. Dan maar de youtube streamquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is op Ketnet, ik kan het helaas niet ontvangen
Die is sowieso in een depressieve fase sinds hij zijn weddenschap met Mani verloren heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:04 schreef DeeBee het volgende:
Een Colombiaantje stapt af, Cavaliers weent.
Ik vind dat hij best trots mag zijn dat hij zo'n mooie dame in zijn UI heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is sowieso in een depressieve fase sinds hij zijn weddenschap met Mani verloren heeft.
Wie dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:04 schreef DeeBee het volgende:
Een Colombiaantje stapt af, Cavaliers weent.
Hodeg dus. Dat is de vervanger van Gaviria en heeft hier echt niks te zoeken. Net een paar dagen 19 ook pas.quote:
Hodeg Chagui.quote:
Renners maken de koers, maar het is minder zwaar dan ik gedacht en gehoopt had ja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn nog 300 renners bij elkaar.
Kristoff.
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dat is brandhout. Waarom Dani Martinez hier niet start is mij een raadsel.
Die pieken altijd erg vroeg.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Deentjes mogen ze wel eens kort gaan houden. Helemaal klaar mee.
Qua hoogteverschil stelt het niks voor. Regen en de afstand zouden het zondag selectief kunnen maken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Renners maken de koers, maar het is minder zwaar dan ik gedacht en gehoopt had ja.
Half 10quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:16 schreef Blik het volgende:
Hoe laat is eigenlijk de verwachte finish zondag?
Mhua samen met Doull en Moscon.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kragh ANdersen is wel de grote favoriet. Beetje vroeg eigenlijk.
Minder zwaar, flink snel rondje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:19 schreef VXXLL het volgende:
Hoe denken jullie nu over het parcours na het zien van de wedstrijd voor beloften? Vinden jullie het zwaarder of minder zwaar tov alleen het hoogteprofiel?
Het is precies zoals ik het me voorstelde, zondag gaat het kapot gecontroleerd worden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:19 schreef VXXLL het volgende:
Hoe denken jullie nu over het parcours na het zien van de wedstrijd voor beloften? Vinden jullie het zwaarder of minder zwaar tov alleen het hoogteprofiel?
Dan vind ik Kragh Andersen toch duidelijk een beter seizoen hebben. Hoewel Doull wel sterk was in de Tour of Britain. Moscon is overhyped.quote:
Daar gaat de Oranjebrigade een stokje voor steken! Ligthart en Van Emden die met vroege aanvallen het hele veld uiteen doen spatten. Knechten als Gesink en Mollema die het pad gaan plaveien voor Langeveld en Boom. Terpstra die alles kapot gaat controleren en die, als Langeveld en co alsnog teruggehaald worden, alsnog de sprint wint.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is precies zoals ik het me voorstelde, zondag gaat het kapot gecontroleerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |