Volgens mij nog wel ja, al zal dat wel Kelderman worden dan, die is er toch al.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mag er een vervanger ingezet worden?
Kiry kan wel lachentwitter:JoeDombro twitterde op woensdag 23-09-2015 om 21:43:08@nealrogers @cjsutton2 Roomed with the guy once. Giggling to himself in the corner. I look across bed. He's watching cat videos on YouTube. reageer retweet
Iedereen is kopman bij Nederland. Ze gaan allemaal shinen.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig gaat kopman Langeveld zondag shinen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind dit geen leuke wereldkampioen.
Als er wind staat kan het nog wel leuk worden. Maar ook dan moet je snelle mannen hebben. Die Nederland allemaal thuislaat.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten gingen ze dat niet doen, gewoon heen en weer in de woestijn.
De enige waar ik iets van verwacht is Terpstra.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Iedereen is kopman bij Nederland. Ze gaan allemaal shinen.
Maar hij heeft wel eens om een kattenfilmpje gelachen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Grijs en grauw. Uitstraling van niks. Vainsteins van het tijdrijden.
Hopen dat het slecht weer wordt, dan kan Boom ook nog wat doen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De enige waar ik iets van verwacht is Terpstra.
Boom schijnt ook in vorm te zijn, maar het is wel een veeg teken dat hij zondag moest lossen in de TTT.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De enige waar ik iets van verwacht is Terpstra.
Ja demarreren en dan omkijken...quote:Op woensdag 23 september 2015 22:04 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Hopen dat het slecht weer wordt, dan kan Boom ook nog wat doen.
Boom.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boom schijnt ook in vorm te zijn, maar het is wel een veeg teken dat hij zondag moest lossen in de TTT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |