Het zijn ook niet de meest kleurrijke types natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ploegentijdrit en tijdrit voor de vrouwen was leuk en spannend, vandaag kan ik nog niet echt enthousiast worden.
Slechte regie heeft een belangrijk aandeel.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het toch vrij verrassend anders
Wel slechte regie
Want Kiryienka en Malori zitten niet dicht bij elkaar?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ploegentijdrit en tijdrit voor de vrouwen was leuk en spannend, vandaag kan ik nog niet echt enthousiast worden.
alsof je een emmer leeggooitquote:
Over een fucking uur. Ongeloveloos.quote:
Waarom reageert hij niet meer op jou?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb even dit topic doorgelezen en ik kom erachter dat ik niets over Coppel gerept heb. Oei, je gaat hier ontiegelijk hard af. Volgende keer beter, Bianca.
Kan dit gezeik niet stoppen?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom reageert hij niet meer op jou?
Die rare Pool, die ging wel enorm hard in dat laatste deelquote:Op woensdag 23 september 2015 21:41 schreef Max23 het volgende:
Malori wint 11 seconden op Coppel in het laatste deel en Gio doet net alsof Coppel enorm veel heeft goedgemaakt
2 man 1 gedachtequote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef VASND het volgende:
En dan te bedenken dat Voigt indoor 51,110km in een uur reed.
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit klimmetje ook in de wegwedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |