Is dit omdat WE geen gevangenen uit Guantánamo willen opnemen ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo'n Amerikaanse regisseur zit natuurlijk een beetje de mr bigstar aan het uithangen in de regiewagen die weet niet eens of er lucht of zand in een fietsband zit
onzin Kiry is gewoon een uitstekende tijdrijderquote:Op woensdag 23 september 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Dit gaat mss wel meest trieste tijdrit podium in jaren worden.
Die is erg sterk in het zichzelf sparen, absoluut,quote:Op woensdag 23 september 2015 21:18 schreef DeeBee het volgende:
Gelukkig heeft Vandenbroeck zich hiervoor gespaard.
Mag toch niet hopen dat ene Coppel om het goud gaat rijden neequote:Op woensdag 23 september 2015 21:17 schreef Marcoss het volgende:
GPS van Coppel is alleen niet helemaal eerlijk
Ga je op Bianconeri in? Oh you.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin Kiry is gewoon een uitstekende tijdrijder
Dat blijft Grabsch, Tuft, Zabriskiequote:Op woensdag 23 september 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Dit gaat mss wel meest trieste tijdrit podium in jaren worden.
Ene Coppel.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mag toch niet hopen dat ene Coppel om het goud gaat rijden nee
Ik heb het niet over Kiryquote:Op woensdag 23 september 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
haten op Tuftquote:Op woensdag 23 september 2015 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat blijft Grabsch, Tuft, Zabriskie
Dit dus idd....heeft al veel tijdritten in grote rondes gewonnen. Heeft ook lekker relaxed de Vuelta kunnen uitrijden.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik ontken dat nergens.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben dom dat ik op jou in ga, maar ook voor jou: Ik had het niet over Kiry.
Jij juicht ook voor Mexicanen.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, jij mag niet voor Kyri supporteren.
Frans kampioen tijdrijden dit jaar. Next.quote:
Ja, maar dat weet jij niet, want jij volgt geen koers.quote:
Zo ken ik er nog wel een paar. Ik zou met goede benen ook wereldkampioen zijn geworden.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Dennis was zonder de pech wereldkampioen geworden.
There, I said it.
Onlangs nog 5e in die tijdrit in de Vuelta.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Frans kampioen tijdrijden dit jaar. Next.
Nee maar dat weet jij nietquote:Op woensdag 23 september 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, maar dat weet jij niet, want jij volgt geen koers.
Dat nemen we je dus niet kwalijk, maar het is wel een beetje pijnlijk.
Ok Karsten.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar. Ik zou met goede benen ook wereldkampioen zijn geworden.
Alvast motortje opladen voor de wegrit.quote:
Wauw 5e dat zegt veelquote:Op woensdag 23 september 2015 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
Onlangs nog 5e in die tijdrit in de Vuelta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |