Dat slaat op een uiterst beperkt deel van de moslimbevolking.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:28 schreef vaginabeheerder het volgende:
Ja ze zijn enorm westers, vandaar dat ze met IS vlaggen lopen te zwaaien enzo.
Heeft het feit dat hun ouders moslim zijn er wel mee te maken?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ze westerser zijn betekent niet dat ze niet kunnen radicaliseren of dat ze allemaal Groningse en Friese voornamen hebben. Dat leek mij toch wel duidelijk.
Bij hoeveel terroristen wordt het bedreigend voor de Nederlandse samenleving?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat slaat op een uiterst beperkt deel van de moslimbevolking.
Het deel van de moslimbevolking dat begrip toont voor IS en liever de sharia ziet ingevoerd worden in Nederland is een stuk groter.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat slaat op een uiterst beperkt deel van de moslimbevolking.
Misschien dat Guus ons wil "onderwijzen" over het percentage van de moslims die daaronder vallenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:35 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Het deel van de moslimbevolking dat begrip toont voor IS en liever de sharia ziet ingevoerd worden in Nederland is een stuk groter.
Leuk en aardig, maar heb je hier bronnen voor, behalve je eigen aannames?quote:
Een van Geerts argumenten is dat moslims 'niet Westers genoeg' zouden zijn. Alles wat ik stel is dat in Nederland opgegroeide moslims meer westers zijn dan geėmigreerde moslims. Dat ben jij wel met me eens denk ik toch?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Heeft het feit dat hun ouders moslim zijn er wel mee te maken?
Daar zijn cijfers van de AIVD voor nodig die nooit zullen worden vrijgegeven. Derhalve is zoiets niet te zeggen.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Bij hoeveel terroristen wordt het bedreigend voor de Nederlandse samenleving?
Partners slaat op alle meegenomen mensen, dus daar zitten de kinderen al bij in.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:35 schreef the-eye het volgende:
Ik mis naast de partners die overkomen je cijfers over achtergebleven kinderen die zullen volgen, blijven die allemaal daar bij opa en oma?
Daar verwijs ik nota bene naarquote:Op woensdag 23 september 2015 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar heb je hier bronnen voor, behalve je eigen aannames?
Nee, je zegt enkel 'het COA denkt dat' etc, maar plaatst er geen links bij. Tja, als jij de bron niet vermeldt...quote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar verwijs ik nota bene naar
En het citaat van Wilders komt uit de notulen van de algemene beschouwingen.
Dus is het COA de bron. Dezelfde cijfers zijn vermeld door de Volkskrant, dus als je niet te lui zou zijn geweest om te googelen had je het zelf hoe dan ook gevonden.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, je zegt enkel 'het COA denkt dat' etc, maar plaatst er geen links bij. Tja, als jij de bron niet vermeldt...
Nee, jij beroept je op de bron, jij moet de bron vermelden, en niet enkel abstract er naar verwijzen.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus is het COA de bron. Dezelfde cijfers zijn vermeld door de Volkskrant, dus als je niet te lui zou zijn geweest om te googelen had je het zelf hoe dan ook gevonden.
Ja, leuk, zal allemaal wel. Typisch weer dat jij dit alles niet onder ogen wilt zien.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, jij beroept je op de bron, jij moet de bron vermelden, en niet enkel abstract er naar verwijzen.
Nooit een essay geschreven?
Gast, ik ben OT. Hoe kan ik nu weer inhoudelijk reageren als ik de bron niet weet waar jij je mening op baseertquote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, leuk, zal allemaal wel. Typisch weer dat jij dit alles niet onder ogen wilt zien.
Vanaf nu weer OT graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |