Gooi er wat dingen bij. Elke dag wat anders. Had een basissaus gemaakt. De ene keer gooi ik er paddo's bij, de volgende dag bijvoorbeeld pijp-ajuin (ja dat heet in NL lente-ui).quote:Op woensdag 23 september 2015 18:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe hou je 3 dagen het zelfde eten vol...
Doe hem dan op slot.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat iedereen in mijn DM box zit ineens
Ben jij wel goed gelukt?quote:
jouw buurvrouw eet bij jou ook vaak pijp-ajuin zekerquote:Op woensdag 23 september 2015 19:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gooi er wat dingen bij. Elke dag wat anders. Had een basissaus gemaakt. De ene keer gooi ik er paddo's bij, de volgende dag bijvoorbeeld pijp-ajuin (ja dat heet in NL lente-ui).
Dit verklaard wel een hoop ineensquote:Op woensdag 23 september 2015 19:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gooi er wat dingen bij. Elke dag wat anders. Had een basissaus gemaakt. De ene keer gooi ik er paddo's bij, de volgende dag bijvoorbeeld pijp-ajuin (ja dat heet in NL lente-ui).
Die wil ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik heb een WCHBlock plug-in
Ach, altijd alsnog beter dan Pepperminds.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb ik weleens gedaan. Vriendenloterij.
verklaartquote:Op woensdag 23 september 2015 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit verklaard wel een hoop ineens
Verklaardquote:Op woensdag 23 september 2015 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit verklaard wel een hoop ineens
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
AGENTS OF SHIELD BEGINT BIJNA WEER, BIJNA TIJD VOOR ONZE LORD AND SAVIOUR EN MASCOTTE SKYE OM TERUG TE KEREN
[ afbeelding ]
Joh spuit elf godverdommequote:Op woensdag 23 september 2015 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
VerklaardEn dan zeggen dat ik niet van mijn iq kan springen
Je ziet aan hoofd dat ze lang is.quote:
Dikzakquote:Op woensdag 23 september 2015 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Joh spuit elf godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |