Doe streamen zodat mensen het op liveleak kunnen zetten.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zal nooit weten wat de skeet is, mijn leven kan zo niet verder.
[ afbeelding ]
wat een lul hequote:
Goede zelfreflectiequote:Op woensdag 23 september 2015 17:44 schreef Catkiller het volgende:
En meningen van lelijke mensen boeien niet, daarom vertel ik mijn mening ook nooit
TR gemaaktquote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ja. Pas geworden. Nog 3 jaar en dan ik mag erop.
Ben niet sweet, ben bitterder dan bitter lemon en bitterkoekjes bij elkaar.quote:
veel te veel eer.quote:
Ik hou niet van bitterquote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben niet sweet, ben bitterder dan bitter lemon en bitterkoekjes bij elkaar.
[..]
veel te veel eer.
weet soms niet of je dingen serieus meent of rond kutquote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap wel dat Iflm weg is,
[..]
Goede zelfreflectie
10/10
Voor of na de massage?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat jij er nou als een ouwe lul uit gaat zien kan ik natuurlijk niet helpen.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR gemaakt
Echt walgelijk dit![]()
Je bent godverdomme boven 40
hoef je ook niet meer te meetenquote:Op woensdag 23 september 2015 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Begin steeds meer aan je te twijfelen
Moet ik je foto's tevoorschijn halen danquote:Op woensdag 23 september 2015 17:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat jij er nou als een ouwe lul uit gaat zien kan ik natuurlijk niet helpen.
volgende wordt "fylax is een bitch"quote:
kquote:Op woensdag 23 september 2015 17:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoef je ook niet meer te meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |