Je kan ook daarheen gaan.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef niels0 het volgende:
Anyway. Als we al die vluchtelingen hier kunnen toelaten moet het met m'n meis ook wel lukken. Zal wel weer niet zonder een hoop te moeten tikken.Schijtzat ben ik daarvan.
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zei jouw vader ook toen de dokter tegen je moeder zei dat je geboren was
quote:
Gvd.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Komt 13 november pas. Hier 1 track te beluisteren: https://rapperbigpooh360.bandcamp.com/album/home-sweet-home
Ah oké. Had verwacht dat je het over de andere had. Was hij er zelf? Want dan snap ik de inhoud van het gesprek direct.quote:
Nee hij was er niet. En ja ik snap wel waar je op doelt.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oké. Had verwacht dat je het over de andere had. Was hij er zelf? Want dan snap ik de inhoud van het gesprek direct.
Eigenlijk wel. Wat zeg je dan..quote:
Over een paar jaartjes wordt ze de burgemeester in dat dorp, maar ze heeft me gevraagd naar Europa te komen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je meis komt toch niet omdat ze burgemeester is van een nietszeggend dorpje in Filipijnen...
als ze 18 wordt?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes wordt ze de burgemeester in dat dorp, maar ze heeft me gevraagd naar Europa te komen.
Haar kinderen ook?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes wordt ze de burgemeester in dat dorp, maar ze heeft me gevraagd naar Europa te komen.
gemiste kans voor comic sans iddquote:Op woensdag 23 september 2015 16:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind de fontkeuze zoals altijd kk.
Ze heeft je gevraagd om naar Europa te komen ergo je woont niet in Europa en zij wel of heeft ze jou gevraagd om naar Filipijnen te komen of heeft ze jou gevraagd of ze naar Europa kan komen?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik zal er best negatief uitgekomen zijn, want ja, ik weet dingen die anderen weten. Ben blij dat ik er voor gekozen heb om alles met hem gewoon direct en nuchter af te sluiten zonder hem zwart te maken. FL en ik (ok en twee anderen die best betrokken warenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hij was er niet. En ja ik snap wel waar je op doelt.
Oh dat valt allemaal wel mee hoor, zo negatief was het niet eens.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal er best negatief uitgekomen zijn, want ja, ik weet dingen die anderen weten. Ben blij dat ik er voor gekozen heb om alles met hem gewoon direct en nuchter af te sluiten zonder hem zwart te maken. FL en ik (ok en twee anderen die best betrokken waren) weten hoe het zit en dat vind ik genoeg.
Dan kan jij toch beter daarheen?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Die maken geen schijn van kans hier. Die laten we daar. Ze heeft 2 jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |