Ik zou het serieus niet wetenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:31 schreef Toto69 het volgende:
k
[..]
paxcon zou het ook moeten weten, want het werd besproken op een fok meet vorig jaar
hahaquote:Op woensdag 23 september 2015 16:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst pics van sixpack
heb jij een bijpassend liedje?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we deze tragedie samen verwerken
Ik zal jou injecteren met zo'n hiv spuitquote:Op woensdag 23 september 2015 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gun ik je een keer iets positiefs...
Nou he. Don gedaanquote:Op woensdag 23 september 2015 16:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je sig is erg liefkozend, werd er maar ooit zoiets liefs tegen mij gezegd
In dit soort vervelende tijden luister ik vaak hier naar:quote:Op woensdag 23 september 2015 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha
wauw
[..]
heb jij een bijpassend liedje?
De lange of tijdelijke?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:31 schreef Toto69 het volgende:
k
[..]
paxcon zou het ook moeten weten, want het werd besproken op een fok meet vorig jaar
Of nou ja in de weerspiegeling van je glazen kast met landbouwvoertuigmodellenquote:
TRquote:Op woensdag 23 september 2015 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal jou injecteren met zo'n hiv spuit
Het gaat over fok! op fok! meets?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:31 schreef Toto69 het volgende:
k
[..]
Komt 13 november pas. Hier 1 track te beluisteren: https://rapperbigpooh360.bandcamp.com/album/home-sweet-homequote:Op woensdag 23 september 2015 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk maar tochstraks gelijk ff halen
Je meis komt toch niet omdat ze burgemeester is van een nietszeggend dorpje in Filipijnen...quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef niels0 het volgende:
Anyway. Als we al die vluchtelingen hier kunnen toelaten moet het met m'n meis ook wel lukken. Zal wel weer niet zonder een hoop te moeten tikken.Schijtzat ben ik daarvan.
dat is altijd even slikken jaquote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of nou ja in de weerspiegeling van je glazen kast met landbouwvoertuigmodellen
johquote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het gaat over fok! op fok! meets?
heb je een meisje ?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef niels0 het volgende:
Anyway. Als we al die vluchtelingen hier kunnen toelaten moet het met m'n meis ook wel lukken. Zal wel weer niet zonder een hoop te moeten tikken.Schijtzat ben ik daarvan.
Je kan ook daarheen gaan.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef niels0 het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zei jouw vader ook toen de dokter tegen je moeder zei dat je geboren was
quote:
Gvd.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Komt 13 november pas. Hier 1 track te beluisteren: https://rapperbigpooh360.bandcamp.com/album/home-sweet-home
Ah oké. Had verwacht dat je het over de andere had. Was hij er zelf? Want dan snap ik de inhoud van het gesprek direct.quote:
Nee hij was er niet. En ja ik snap wel waar je op doelt.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oké. Had verwacht dat je het over de andere had. Was hij er zelf? Want dan snap ik de inhoud van het gesprek direct.
Eigenlijk wel. Wat zeg je dan..quote:
Over een paar jaartjes wordt ze de burgemeester in dat dorp, maar ze heeft me gevraagd naar Europa te komen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je meis komt toch niet omdat ze burgemeester is van een nietszeggend dorpje in Filipijnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |