We vullen elkaar wel goed aan.quote:
Ik sla geen vrouwen.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:32 schreef niels0 het volgende:
Bij de laatste stoot ff aan mij denken Nutz.
Dat ie zo zwak is dat als hij gaat afvegen zijn vinger door het papier heen gaat en hij hem in zijn poeper steekt.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wens je vooral heel zwak pleepapier toe
Hahahaha wch en knap Hahahahaha goeiequote:Op woensdag 23 september 2015 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We vullen elkaar wel goed aan.
lelijk - knap
haar - geen haar
etc.
high class ;P ze hebben daar wel placemats in elk geval.quote:
Ik had deze voor 'm, maar mag 'm eigenlijk niet meer posten.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niels zal je zsm een bijpassend icoontje geven.
Godverdomme tievesnutzquote:Op woensdag 23 september 2015 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We vullen elkaar wel goed aan.
lelijk - knap
haar - geen haar
etc.
lulquote:Op woensdag 23 september 2015 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha wch en knap Hahahahaha goeie
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha wch en knap Hahahahaha goeie
van danny niet?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik had deze voor 'm, maar mag 'm eigenlijk niet meer posten.
WCH ฿550
Welke valuta is B verticaal streepje?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik had deze voor 'm, maar mag 'm eigenlijk niet meer posten.
WCH ฿550
haha was grapje, kalm hahahahaquote:Op woensdag 23 september 2015 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme tievesnutz
;Pquote:Op woensdag 23 september 2015 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
high class ;P ze hebben daar wel placemats in elk geval.
thaise BATHquote:Op woensdag 23 september 2015 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke valuta is B verticaal streepje?
En dan pas merkt als ie weer zit te typen en zijn tobo naar poep ruikt hihihihiquote:Op woensdag 23 september 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ie zo zwak is dat als hij gaat afvegen zijn vinger door het papier heen gaat en hij hem in zijn poeper steekt.
Thai Bathquote:Op woensdag 23 september 2015 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke valuta is B verticaal streepje?
Godver. Ik dacht bitcoin nadat je Danny noemdequote:
Ik ga hier even voor biddenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En dan pas merkt als ie weer zit te typen en zijn tobo naar poep ruikt hihihihi
ja, wij delen vandaag de tuinbroek wel he hahahaha shitquote:
hahahaha ja manquote:Op woensdag 23 september 2015 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, wij delen vandaag de tuinbroek wel he hahahaha shit
gewoon om lachen dan ;p lach het van je af hahahaquote:Op woensdag 23 september 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik kan er niet mee lachen... my feelings...ben al zo hypersensitief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |