Wat ga je in vredesnaam voor opleiding doen dat je een quad core i5 nodig hebt met 8gb?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:50 schreef henkdedikketeen het volgende:
Intel Quad i5 core of hoger
Ow games. Ja die hebben wel wat performance nodig. Dan kan een Quad Core i5 met 8gb ram geen kwaad. Wat is volgens jou een goed spel?quote:Min 1 gb videokaart(wil er zelf ook wel wat goede spellen op kunnen spelen.
Goddomme zegquote:Op woensdag 23 september 2015 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet hopen:
http://forum.fok.nl/user/history/446563
Nee joh, op FOK! vragen is toch veel makkelijkerquote:Op woensdag 23 september 2015 15:46 schreef christiman het volgende:
Voer je eisen eens in op tweakers pricewatch zou ik zeggen.
applicatie en mediabeheer: 4 windows tegelijk draaienquote:Op woensdag 23 september 2015 15:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wat ga je in vredesnaam voor opleiding doen dat je een quad core i5 nodig hebt met 8gb?
[..]
Ow games. Ja die hebben wel wat performance nodig. Dan kan een Quad Core i5 met 8gb ram geen kwaad. Wat is volgens jou een goed spel?
Wat voor soort spel is dat?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:19 schreef henkdedikketeen het volgende:
[..]
applicatie en mediabeheer: 4 windows tegelijk draaien
Uiteraard, want FOK!kers hebben de wijsheid in pachtquote:Op woensdag 23 september 2015 15:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nee joh, op FOK! vragen is toch veel makkelijker
Waarom 8? Ga je video bewerken om compilen?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:50 schreef henkdedikketeen het volgende:
He
ik moet een school laptop halen maar weet niet precies welke?
mischien weten jullie een goeie?
Specs:
8GB ram
Nieuwste generatie i3 kan een oudere generatie i5 eruit blazen. Hoger dan een i5 Quadcore zegt dus niets. Bovendien zijn de meeste i5's in laptops dualcoresquote:Intel Quad i5 core of hoger
Het geheugen van een videokaart zegt heel erg weinig over de prestaties.quote:Min 1 gb videokaart(wil er zelf ook wel wat goede spellen op kunnen spelen.
rond ongeveer ¤800
Je bent werkelijk serieus? Je denkt 4 keer Windows gelijktijdig (ik neem aan virtual) te kunnen draaien? Op een laptop?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:19 schreef henkdedikketeen het volgende:
[..]
applicatie en mediabeheer: 4 windows tegelijk draaien
ik weet ook niet precies dit is wat in de email stond en daar zal ik me dan aan houden.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom 8? Ga je video bewerken om compilen?
[..]
Nieuwste generatie i3 kan een oudere generatie i5 eruit blazen. Hoger dan een i5 Quadcore zegt dus niets. Bovendien zijn de meeste i5's in laptops dualcores
[..]
Het geheugen van een videokaart zegt heel erg weinig over de prestaties.
Zeg gewoon in je OP wat je er mee wilt gaan doen dan kunnen FOK!'ers je wellicht goed advies geven.
[..]
Je bent werkelijk serieus? Je denkt 4 keer Windows gelijktijdig (ik neem aan virtual) te kunnen draaien? Op een laptop?![]()
gewoon een beetje alledaagse games zoals bf ,league of legends, dat soortquote:Op woensdag 23 september 2015 16:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat voor soort spel is dat?
ik wil ook geen game laptop, dit waren de dingen die de laptop moest hebben van de schoolquote:Op woensdag 23 september 2015 16:07 schreef redboyke het volgende:
voor school zou ik geen gaming laptop nemen die gaan maar 2u30min mee ofzo
bedankt voor een van de weinige goede reacties, zal het proberenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:46 schreef christiman het volgende:
Voer je eisen eens in op tweakers pricewatch zou ik zeggen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:01 schreef henkdedikketeen het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen dan te zeuren, zat ook al te zijken in mijn eerdere topics
Laptops rond je prijs krijg je maximaal een geforce GT940m. Leuk mid range kaartje maar haal je battlefield 4 niet echt mee. Ja je kunt op medium settings dan goed spelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:59 schreef henkdedikketeen het volgende:
[..]
gewoon een beetje alledaagse games zoals bf ,league of legends, dat soort
Voor de eisen/wensen van TS is dit ook wel minimaal, zeg maar rustig weinig. Voor een ICT'er is 8GB echt niets te veel, als je meerdere VM's tegelijk wilt draaien zou ik al minimaal het dubbele adviseren. Sowieso zou ik een laptop nemen die uit te breiden valt tot min. 16GB...quote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom 8? Ga je video bewerken om compilen?
Ik zag pas na het tikken van mijn reactie dat hij inderdaad een goede reden had. Alhoewel 4 vm's draaien op een laptop mij heel erg lastig lijkt althans gelijktijdig.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:42 schreef embedguy het volgende:
[..]
Voor de eisen/wensen van TS is dit ook wel minimaal, zeg maar rustig weinig. Voor een ICT'er is 8GB echt niets te veel, als je meerdere VM's tegelijk wilt draaien zou ik al minimaal het dubbele adviseren. Sowieso zou ik een laptop nemen die uit te breiden valt tot min. 16GB...
De rest van je post is wel helemaal top...
Dus geen schoollaptop.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:50 schreef henkdedikketeen het volgende:
He
ik moet een school laptop halen maar weet niet precies welke?
mischien weten jullie een goeie?
Specs:
8GB ram
Intel Quad i5 core of hoger
Min 1 gb videokaart(wil er zelf ook wel wat goede spellen op kunnen spelen.
rond ongeveer ¤800
Jezus man spuit11quote:
Ik lees niet altijd het hele topic om dat te controleren.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jezus man spuit11pagina 1 is al vol van dit soort opmerkingen. Help TS dan gewoon of reageer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
idd zeg dat maar tegen AMG zit leterlijk bijna al mijn forums te zeuren om een betere titelquote:Op woensdag 23 september 2015 20:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jezus man spuit11pagina 1 is al vol van dit soort opmerkingen. Help TS dan gewoon of reageer niet.
quote:Op woensdag 23 september 2015 20:19 schreef embedguy het volgende:
Ow deze TS;
http://tweakers.net/price(...)n045h/specificaties/
Wel iets boven je budget maar verder lijkt hij mij wel het beste wat je kan krijgen voor je budget.
Nette videokaart, leuke processor, full HD, 15", Asus, uit te breiden tot 16GB... Zet er een SSD in en je kunt er weer even mee vooruit zou ik zeggen.
Asus is sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doet me denken aan deze die ik net nog in een topic tegen kwamquote:Op woensdag 23 september 2015 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet hopen:
http://forum.fok.nl/user/history/446563
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |